Gå til innhold

Dårlig tegn eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg var på en tinder date i går, vi har snakket en stund og Daten gikk kjempebra, vi var hjemme hos han og praten gikk hele kvelden, når jeg skulle reise så spurte han om klem. Han har vært veldig på, med søte meld og hjerter her og der...Jeg fikk søte meld på veien hjem, og takket meg for ett hyggelig besøk. Idag er stemningen litt mer lunken, jeg spurte han om han ville være med på ski i morgen, siden vi hadde snakket om dette på Daten. «Jeg kan ikke, jeg får besøk :)» var svaret jeg fikk. Jeg skrev ikke noe problem. Ikke noe spm om en annen dag eller noe som helst.. bare randome snap, han har utedag med barna sine. Dette er mange timer siden nå..Overdriver jeg ? Eller har noen gutter tendenser i å la det bare fade ut? Jeg likte han veldig godt og fikk et super godt inntrykk av han. Håper noen kan hjelpe meg, jeg er ikke så god på dette.

Anonymkode: 8ea60...1db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes så mye du har overtenkt dette. 

Anonymkode: 04be4...6a2

• Liker 12
Skrevet

Folk må slutte å overtenke alt hele tiden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok også tatt det som et negativt tegn at han ikke foreslår en annen dag eller følger opp noe mer. Men dere så hverandre igår, så gi det litt tid. Ballen ligger uansett hos ham.

Anonymkode: 47b12...1e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han har vært super stille i hele dag, jeg sende en meld der jeg lurte på om han var intr i å møtes engang til? Om ikke var det selfølgelig Ok. «Ja jeg vil det» så prøvde jeg bare sende litt vanlige meld etterpå men helt lunken stemning. Tipper han er relativ uintr, dessverre 😕

AnonymBruker
Skrevet

Er han ikke med barna da?

Anonymkode: bd803...33f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

De legger seg rundt 20 så han burde rukket en meld eller 2, aktiv på fb også. Vi snakker om en fyr som sender masse meld hver dag, uansett hvor travel han er, og hjerter meg her og der.. nå nada.. men hvorfor ta seg bryet med fine meld i går og i dag tidlig ? Hvorfor ikke skrive rett ut at han ikke er så intr...jeg kan jo ikke sende noe nå, det blir bare mas. Han sender alltid natta meld, ikke denne gangen...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tydligvis oppe om nettene da. Vil du ha en mann med barn da? Du blir jo 2.prioritert uansett. Hvis de legger seg 20 så er de ikke så store heller?

Anonymkode: bd803...33f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med prioriteringen sånn sett, det forstår jeg jo.😊Men så kjipt når jeg syns vi hadde det så koselig også blir det sånn her, føler nesten han er for snill til å si han ikke er intr eller hva det nå enn er.. vi har hatt mange fine samtaler og bra kjemi.. trodde jeg.

Skrevet

La nå det gå litt tid før du avskriver han, du vet ikke grunnen til mindre meldinger.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke jeg, enkelte får deg bare trygg med en gang, ingen usikkerhet i  det hele tatt.

Anonymkode: 7807f...c37

AnonymBruker
Skrevet

La han kontakte deg nå.. pust med magen, finn på noe hyggelig. Slik du holder på mister han jo helt interessen. Og når han først sender deg melding så ro deg ned littegrann, ikke tenk at all kontakt er hjertet og mye greier..

Anonymkode: 1e24d...fd3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bare møtt han en gang og sender masse hjerter? 

Anonymkode: 89488...0fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De legger seg rundt 20 så han burde rukket en meld eller 2, aktiv på fb også. Vi snakker om en fyr som sender masse meld hver dag, uansett hvor travel han er, og hjerter meg her og der.. nå nada.. men hvorfor ta seg bryet med fine meld i går og i dag tidlig ? Hvorfor ikke skrive rett ut at han ikke er så intr...jeg kan jo ikke sende noe nå, det blir bare mas. Han sender alltid natta meld, ikke denne gangen...

Synes du skal bruke mer tid på deg selv, og å bli trygg på deg selv. Du kommer til å brenne han ut dersom du overanalyserer slik allerede nå.

Anonymkode: 85b47...f23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe problemer med prioriteringen sånn sett, det forstår jeg jo.😊Men så kjipt når jeg syns vi hadde det så koselig også blir det sånn her, føler nesten han er for snill til å si han ikke er intr eller hva det nå enn er.. vi har hatt mange fine samtaler og bra kjemi.. trodde jeg.

Ha is i magen. Ikke mas på ham, og prøv å ikke tenk på ham hele tiden. Keep busy. 

Anonymkode: bf50f...966

• Liker 1
Gjest Frøkenskog
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Ta hintet 😊 jeg tror ikke han er interessert... Og jeg vet det føles kjipt og ufint, for jeg har opplevd dette selv. Dårlig gjort av han! Men ja, du er så mye bedre enn dette! Bare glem hele fyren. Er han interessert så viser han det! Selv om han har barn. Jeg har 2 barn selv, og klarte selv å sende mld til han jeg likte 🤗 lykke til videre. 🌹🌹

AnonymBruker
Skrevet

Enten så hadde han ønsker om et ligg da dere hadde hjemmedate, og har forstått at du er mer seriøs enn han er, ellers så fikk han ikke gnisten under daten, som du fikk.  Hjerter før første date er som regel et halvsikkert tegn på at motparten ikke er ute etter noe seriøst.

Anonymkode: ed3d1...0ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja dere har nok helt rett. Takk for svar 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjerter før første date er som regel et halvsikkert tegn på at motparten ikke er ute etter noe seriøst.

Anonymkode: ed3d1...0ef

Er det sånn det har blitt? Jeg fikk hjerter med en jeg hadde god kjemi med, og nå har vi vært kjærester i 4 år. 

Anonymkode: 466c8...183

AnonymBruker
Skrevet

Han ba deg hjem til seg som første date? Og du møtte han på Tinder? Han der vil bare ha noen å pule på, og prøver å heve seg over deg i og med at du gikk og ga han kun en klem, ved å insinuere at han får et bedre besøk i dag (med sex)
Glem han

Anonymkode: 45505...414

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...