Gå til innhold

Slette E-postadresse ? HJELP!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal jeg få slettet en E-Post-adresse? Har en frisurf-adresse som jeg ikke bruker, og der hagler det inn med søppel fra alle kanter. Har spammet over 20 bare i dag! Nå er jeg lei, er det noen som kan hjelpe??

Anonymkode: 8a8b6...674

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Frisurf er vel gamle telenor online abonnementet, så vidt jeg vet kan man ikke slette det selv. Men ville tatt kontakt med supporten, de kan sikkert slette e-post kontoen din for det. En enkel sak for de med tilgang til e-post serveren. 

Anonymkode: 5a1f0...73c

Skrevet

Kan du ikke bare slutte å bruke den? :vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, puppi skrev:

Kan du ikke bare slutte å bruke den? :vetikke:

Bruker den aldri, har en online-adresse som brukes. Frisurf-adr var den første jeg hadde, og den fyller innboksen med søppel:bond: Derfor vil jeg slette den, men det er ingenting å finne på Telenor sine sider!

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frisurf er vel gamle telenor online abonnementet, så vidt jeg vet kan man ikke slette det selv. Men ville tatt kontakt med supporten, de kan sikkert slette e-post kontoen din for det. En enkel sak for de med tilgang til e-post serveren. 

Takk for svar, da må jeg vel ringe Telenor ?

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Bruker den aldri, har en online-adresse som brukes. Frisurf-adr var den første jeg hadde, og den fyller innboksen med søppel:bond: Derfor vil jeg slette den, men det er ingenting å finne på Telenor sine sider!

Du bruker den hvis du sjekker om det er epost der, og det må du jo nødvendigvis gjøre siden du sier at "den fyller innboksen". Slutt å sjekke den.

Anonymkode: 2d3f3...d33

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, eller skriv en mail til supportadressen deres :) Sikkert en grei ting for dem å slette den. 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, eller skriv en mail til supportadressen deres :) Sikkert en grei ting for dem å slette den. 

Takk, da prøver jeg det :)

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å ikke sjekke den? 

Anonymkode: f0ddf...a97

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du et abonement hos telenor så formoder jeg at de fortsatt krever at du har en epostadresse hos dem. Da kan du ikke slette. Og spamfrustrasjonen din er vel kjent ogaå her. 

Anonymkode: 72b50...559

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du et abonement hos telenor så formoder jeg at de fortsatt krever at du har en epostadresse hos dem. Da kan du ikke slette. Og spamfrustrasjonen din er vel kjent ogaå her. 

Anonymkode: 72b50...559

Har en annen E-postadr hos Telenor. Det er en onlineadresse, den eneste jeg bruker. Og der kommer det ingen spam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...