Gå til innhold

Hvilke reklamer på TV liker du ikke og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker ikke reklamen til Joker, Coop og Mega....

Den ene synger overblid at "livet er helt problemfritt" , som en annen Rune Rudberg, den andre skriker med en Norsk sengetøylager-stemme "Prix gule priser, billig-billig", mens den tredje roper "Mega" som en annen mega.

Norsk sengetøylagers reklamer er noe av det mest skrekkelige jeg har sett. Sett maken til skriking!

:-x Det kalles støy.

Hva med deg, vet du om noen dårlige reklamer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bertine
Skrevet

ica reklamen!!! Tåler ikke den, er bare for dum og oppbrukt. det er ikke morsomt lenger med såå overdumme reklamer!

Gjest Seleena
Skrevet

"Er du lei av juleskinke, frøken? SMIL" :hoho:

Liker ikkje:

* Vaskepulverreklame. Og alt som har med reinhald å gjere.

* Petter go go go :o

* BI-reklamane. Å herregud så ofte dei går!!

* Ho dama i 1881 på kontoret sitt.

Gjest Anonymous
Skrevet
"Er du lei av juleskinke, frøken? SMIL" :hoho:

Liker ikkje:

* Vaskepulverreklame. Og alt som har med reinhald å gjere.

* Petter go go go :o

* BI-reklamane. Å herregud så ofte dei går!!

* Ho dama i 1881 på kontoret sitt.

Enig, den der "Liker du ikke juleskinke"..er teit! :roll:

En annen teit og for dum reklame er der en nord norsk idiot av en pinglete albino sier på kav dialekt "Æ kan ikkje bake" mens han smiler som den syvende far i huset.

Hvor dum skal man være da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vg er oppbrukt nå, kan han ikke bare kjøpe en vg???!

coop er bra-"vi leker ikke klubb"

Gjest kenneth
Skrevet
En annen teit og for dum reklame er der en nord norsk idiot av en pinglete albino sier på kav dialekt "Æ kan ikkje bake" mens han smiler som den syvende far i huset.

Hvor dum skal man være da?

Er det den hvor gutten har funnet en hurtig måte å bake kake på (Toro?), og prøver å innynde seg hos/sjekke opp dama på bussen? Den er jo steinkul :-)

Generelt vil jeg si at reklame med et "intellektuelt" preg, (dvs. motsatt av sjampo- og bleiereklame) er gøyalt. Det lages mye bra reklame i Norge.

(Men den VG-reklamen er vel oppbrukt nå ja)

Skrevet

Hater vaske, såpe og bind reklamer :tunge1:

og alle typsike Eu-standar reklamer (meller og café brownies)

Gjest Anonymous
Skrevet
og alle typsike Eu-standar reklamer (meller og café brownies)

Verste jeg har sett i så måte: Reklamefilm for snopet "Riesen". :roll:

Skrevet

Jeg blir totalt rabiat av reklamen for makrell i tomat på tube...Om att og om att....:evil: Haaaater den!

Og Deal reklamen, med jenta som sitter på gulvet og legger puslespill - mens hun drar i underleppa og lager grusomme lyder :kvalm:

Heldig vis finnes det masse bra reklamer også, da! :-)

Skrevet

Jeg takler så absolutt ikke den Young Talk-reklamen: OI! Den er rett og slett plagsom! Jeg tror ikke den sendes lenger, heldigvis. (Bank i bordet)

Og så lurer jeg på hvorfor folk syns VG-reklamen er så festlig... Det er egentlig litt plagsomt med sånne reklamer som liksom skal være morsomme, men som på ingen måte er det.

Skrevet

Jeg fikser ikke den for Kims - de to homoene som står og hyler når de ser de har fått med seg chips. Hallo???!!

Men ler så jeg griner av to reklamer fra Møller: to gutter som sitter på trappen og later som de kjører bil, og den ene gutten skifter aldri gir og blir rødere og rødere i ansiktet...

Og så den hvor han sitter og leker med en bil på gulvet, og plutselig kjører bilen med gutten hengende etter.....

Doffen har dæua er ganske bra også! :ler:

Skrevet
Jeg fikser ikke den for Kims - de to homoene som står og hyler når de ser de har fått med seg chips. Hallo???!!

Men ler så jeg griner av to reklamer fra Møller: to gutter som sitter på trappen og later som de kjører bil, og den ene gutten skifter aldri gir og blir rødere og rødere i ansiktet...

Og så den hvor han sitter og leker med en bil på gulvet, og plutselig kjører bilen med gutten hengende etter.....

HVA?

Synes du reklamen med gutten som aldri skifter gir er morsom? Haaater den jeg!

Men jeg synes kimsreklamen er morsom :)

Tydelig at selv de mest irriterende reklamer "treffer" noen.

Gjest Valhalla
Skrevet

Den er jo dritbra!

Jeg liker ikke den reklamen i tysk stil med lesbiske undertoner. Hva er det nå produktet heter, den kjeksete greia, så sier hun noe sånt som hold deg unna skuffen min.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Den er jo dritbra!

Jeg liker ikke den reklamen i tysk stil med lesbiske undertoner. Hva er det nå produktet heter, den kjeksete greia, så sier hun noe sånt som hold deg unna skuffen min.

snack n' jack fra quaker :P. Ikke spessielt bra nei.

Gjest gjest 0
Skrevet

Det første som slår meg nå må være Dove reklamen... Kjedeligere reklame skal man lete lenge etter!!! Jeg hater også de dårlige EU reklamene.. usj... :kvalm:

Ellers så elsker jeg den bilkjørende gutten som aldri gir seg, Doffen har daua, homo guttene's handlepose og sikkert mange flere som jeg ikke kommer på akkurat nå!

:hoho:

Pam

Skrevet

Jeg liker ikke aftenposten-reklamene,....hun dama med blå lue, argh!

Skrevet

Jeg liker den Omo reklamen,når han gubben forklarer at de andre vaskemidlene legger sine klumper i kammeret.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg liker ikke reklamen til Joker, Coop og Mega....

Den ene synger overblid at "livet er helt problemfritt"

Synes jokerreklamen er helt fin jeg, så positiv at man må smile. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker ikke Joker og Prix-reklamene, eller Rema.

Men en som VIRKELIG gir meg dårlige assosiasjoner er den fuktighetsreklamen hvor dama får en kran ut av kinnet. Uhæ!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...