Gå til innhold

Hvem spill var din favoritt fra barndommen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk oss PC da jeg var 13, i 1993, og jeg falt umiddelbart for diverse Tetris-varianter, men etter hvert fikk jeg en klar favoritt:

Jill of the Jungle, med den sagnomsuste avslutningen Jill Saves the Prince. Spiller gjennom det omtrent en gang hvert år. Så legendarisk, så episk, ble jo også laget av Epic Games.

Anonymkode: 86132...f38

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket*

Anonymkode: 85908...035

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Ganske sikker på at brukeren skriver hvem med vilje. Og dere faller for det vær bidige gang,

Anonymkode: b3bf8...272

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ganske sikker på at brukeren skriver hvem med vilje. Og dere faller for det vær bidige gang,

Anonymkode: b3bf8...272

*hver :)

Anonymkode: 2ecc5...5c0

• Liker 23
Skrevet

Legge kabal på Windows. :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Buble boble Commodore 64

Anonymkode: 89d2e...b8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, godjenten skrev:

Legge kabal på Windows. :P

Hvem kabal? 7’er? Edderkoppp? 

Selv syntes jeg faktisk Hjerter var det beste kortspillet på PC. Man kunne endre navnene på motstanderne, ev. spille over nettverk. Husker en gang jeg spilte Hjerter på PC’en til rektor, da endret jeg navnene til medlemmer av rektors familie, slik at andre som ev. lånte PC’en og var innom Hjerter fikk inntrykk av at han satt og spilte Hjerter hele dagen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Buble boble Commodore 64

Anonymkode: 89d2e...b8c

Har hørt om men ikke spilt selv. Ser gøyt ut! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi fikk oss PC da jeg var 13, i 1993, og jeg falt umiddelbart for diverse Tetris-varianter, men etter hvert fikk jeg en klar favoritt:

Jill of the Jungle, med den sagnomsuste avslutningen Jill Saves the Prince. Spiller gjennom det omtrent en gang hvert år. Så legendarisk, så episk, ble jo også laget av Epic Games.

Hvem spør?

Anonymkode: e5761...846

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

7'er kabal. :)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kan du slutt, det er ikke morsomt lengre. Begynner å bli dritt lei av slik barnslig oppførsel. Det forsøpler forumet og gjør det til et jævlig lite hyggelig plass å være. Så slutt!! 

Er det bare for å provosere at du skriver «lengre» i stedet for «lenger»? Samt «et plass»?

Men tilbake til tema: du må vel ha hatt et favorittspill fra barndommen, du også?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tydeligvis trengs det norsklærere. :P 

ZX Spektrum her fra rundt 1982. Favorittspill «Ant Attack»: http://sandywhite.co.uk/fun/ants/ 

Anonymkode: 87514...00f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv syntes jeg faktisk Hjerter var det beste kortspillet på PC. Man kunne endre navnene på motstanderne, ev. spille over nettverk. Husker en gang jeg spilte Hjerter på PC’en til rektor, da endret jeg navnene til medlemmer av rektors familie, slik at andre som ev. lånte PC’en og var innom Hjerter fikk inntrykk av at han satt og spilte Hjerter hele dagen..

Hvilken! 

Hvem la kabal? Hvilken kabal la de? (for sikkerhes skyld, de og ikke dem)   Hvorfor er det så mange som ikke behersker helt elementær grammatikk?  

Anonymkode: 0a5d8...3a7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken! 

Hvem la kabal? Hvilken kabal la de? (for sikkerhes skyld, de og ikke dem)   Hvorfor er det så mange som ikke behersker helt elementær grammatikk?  

Anonymkode: 0a5d8...3a7

Hva betyr sikkerhes? At du helt sikkert er hes?

Men til tema: hadde du et favorittspill?

• Liker 1
Skrevet

C64 The great Giana sisters og Bubble Bobble var favorittene! <3

Spilte også mye C64 Commando, 1942, Jet Set Willy, Boulder Dash og Sega Altered beast.

Gjest fruktfest
Skrevet

Aner ikke navnet på det, men skulle gjerne likt å visst det! Man valgte en figur (blant dem var det en liten baby i en robotfigur), så var det en kule som man kunne rotere så skulle man hive bobler på den, 3 like og de forsvant, men ble det stablet for mange oppå hverandre begynte figuren og gråte og alle fargene ble grå, da hadde man tapt. Tror det var på PlayStation?

Skrevet

"Super Mario World" på SN, "Jill of the Jungle" på PC, "Hvem er hvem?" og "Donald Monopol" som brettspill.

Skrevet (endret)

Minesweeper og Flåklypaspillet på PC. Kjørte kortspill, kunnskapsspill og monopol ellers.

Endret av Moonwalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...