AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Det du legger merke til først i ansiktet til en som bruker briller, er nettopp brillene. De dominerer ansiktet, og utgjør mye av det du ser. Bakenfor disse brillene er vakre øyne og ansikt, men først og fremst er brillene. Jeg har nettopp måttet begynne med briller, og jeg liker det ikke! Føler at de dominerer ansiktet mitt, og at jeg helst vil være uten. Nå har jeg valgt Silhouette innfatning, med bare glass uten synlig innfatning. Optiker sier at synet mitt ikke blir bra med linser, så jeg må bare venne meg til det. Jeg synes jeg selv ser ut som ei streng kjerring, og er langt fra det jeg har oppfattet meg selv som før. Jeg har opprettet brilleabbonnement hos Synsam, og må velge en ny brille etter påske. Vet ikke hva jeg skal gå for, for jeg vil egentlig ikke ha noen. Du som bruker briller, hva legger du vekt på når du skal velge en ny brille? Da tenker jeg kun på utseendet. Jeg vet at jeg må tenke på ansiktsform, og sånn sett kan jeg ikke ha firkantede briller. Jeg vet finnes mange briller der ute, som også kanskje kan være et pluss for utseendet. Men så langt har jeg bare tenkt at de skal være mest mulig usynlige på meg. Anonymkode: e096f...64b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #3 Skrevet 30. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 2681d...f88 Det er omtrent sånne jeg har, bare med en litt annen stang mot øret. Synes disse var veldig fine da! Men nå skal jeg velge en brille i tillegg. Lurer på om jeg skal velge like anonyme briller da, eller om jeg skal gå for noe som vises mer. Anonymkode: e096f...64b
Gjest Bøff Eløff Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 (endret) Jeg har skikkelig statementbriller. Skal det være så skal det være. Det blir en del av personligheten etterhvert, man må bare venne seg til det. Synes forresten man bare ser streng og sur ut med "usynlige" briller. Endret 30. mars 2018 av Bøff Eløff
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #5 Skrevet 30. mars 2018 Første gangen valgte jeg også briller med tanke på at de skulle synes minst mulig. jeg har blitt veldig komfortabel med det å ha på briller, og mitt neste par blir nok litt mer typete Kan være kjekt å ha både noe som synes og noe som ikke gjør det tenker jeg. Anonymkode: 59131...78f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #6 Skrevet 30. mars 2018 Kan dere vise meg eksempler på fine briller som er litt "statement" og "typete"? Blir glad for det! Anonymkode: e096f...64b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #7 Skrevet 30. mars 2018 Jeg har firkantet ansikt. Kjøpte nettopp kjøpt briller med oval/rund innfatning (som på bildene nedenfor) som myker opp ansiktsformen min. De var trendy på 90-tallet, de er blitt trendy igjen :D Man ser kjekk/pen og smart ut med dem. Anonymkode: 7c459...8da
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #8 Skrevet 30. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liten skrivefeil...."Kjøpte nettopp kjøpt briller med oval/rund innfatning..." Anonymkode: 7c459...8da Anonymkode: 7c459...8da
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #9 Skrevet 30. mars 2018 Å ha flere par er og alternativt. Noen diskré, og noen som er litt mer framtredende hvis du liker det. Og det er alltid greit å ha et ekstra par. Anonymkode: 5c2e5...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå