AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Denne personen må da ha kjøpt seg følgere? Hadde vedkommende hatt 10.000 ekte følgere, så tror jeg det hadde vært mer liv på vedkommendes side? Altså jeg har rundt 200 følgere og får minst 20 likes på hvert hvert bilde, men ingen følger er kjøpt. Anonymkode: e0de5...c7a 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #2 Skrevet 30. mars 2018 Ja når det er såpass mange så er det jo rart. Selv har jeg og veninnene rundt 1000 følgere hver - ingen er kjøpt, men mye rare følgere som sikkert bare føler pga # og fordi vi legger ut mye sportsbilder - får rundt 50 likes på bildene, noen ganger mer. De "rare" følgerne, følger som regel over 1000 stk, da kan de jo umulig se alle bildene i feeden sin som folk(jeg/vi) legger ut liksom. Men vil anta at over 10 000 følgere er kjøpt ja, med mindre personen gjør noe kult (ale en sport eller et talent) Anonymkode: a1cd1...707 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #3 Skrevet 30. mars 2018 Ja krise. Legg dere ned. Kun 12 likes på bilder er jo uføretrygd og traumer resten av livet. Fy og fy så grusomt. La oss ringe et kriseteam å få langvarig behandling... Anonymkode: d5cd9...312 3
Testosteron Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja krise. Legg dere ned. Kun 12 likes på bilder er jo uføretrygd og traumer resten av livet. Fy og fy så grusomt. La oss ringe et kriseteam å få langvarig behandling... Anonymkode: d5cd9...312 Du viser her at du ikke skjønte poenget 7
Leifern Skrevet 30. mars 2018 #5 Skrevet 30. mars 2018 1 minutt siden, Testosteron skrev: Du viser her at du ikke skjønte poenget Og hva var poenget, annet enn at dette var en merkverdig ting å henge seg opp i? 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #6 Skrevet 30. mars 2018 Så utrolig sært å bry seg om og med. Anonymkode: 92f79...984 5
Testosteron Skrevet 30. mars 2018 #7 Skrevet 30. mars 2018 19 minutter siden, Leifern skrev: Og hva var poenget, annet enn at dette var en merkverdig ting å henge seg opp i? Det er et påfallende misforhold mellom antallet følgere og antallet likes på bilder når man har 10 000 følgere, men bare 10 likes per bilde. Årsaken er nok at den som har profilen, har kjøpt seg følgere. 4
Leifern Skrevet 30. mars 2018 #8 Skrevet 30. mars 2018 1 minutt siden, Testosteron skrev: Det er et påfallende misforhold mellom antallet følgere og antallet likes på bilder når man har 10 000 følgere, men bare 10 likes per bilde. Årsaken er nok at den som har profilen, har kjøpt seg følgere. Ja, det skjønte vi da vi leste åpningsinnlegget. Poenget var hvorfor dette er noe for noen å bry seg om. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #9 Skrevet 30. mars 2018 32 minutter siden, Leifern skrev: Ja, det skjønte vi da vi leste åpningsinnlegget. Poenget var hvorfor dette er noe for noen å bry seg om. Du er ikke stort bedre når du bryr deg om hva en anonymbruker på et forum henger seg opp i. Jeg ville bare høre med folk hva de tror om saken. Jeg får ikke noe traume av at en person får få likes nei typiske kg svar. Men nå er jeg i den generasjonen at sosiale medier er en del av hverdagen. Anonymkode: e0de5...c7a 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #10 Skrevet 30. mars 2018 Behøver ikke nødvendigvis være kjøpt. Hvis man følger store profiler med mange hundre tusen eller millioner følgere får man av en eller annen grunn følgere bare av det. Hvis man følger og ikke-følger disse store brukerne og gjør det mange ganger kan man fort få en del. Usikker på om det fremdeles er sånn, men husker jeg så en video på YouTube hvor det ble nevnt blant annet, så jeg måtte jo prøve, haha. Masse rare folk og merkelige profiler, blokkerte de med en gang. Nekter å tro det er brukere som liker så mye av det man legger ut. Anonymkode: 74112...42d
Testosteron Skrevet 30. mars 2018 #11 Skrevet 30. mars 2018 43 minutter siden, Leifern skrev: Ja, det skjønte vi da vi leste åpningsinnlegget. Poenget var hvorfor dette er noe for noen å bry seg om. Nei. Det er ikke det som er poenget. Trådens poeng går fram av den første posten, som jeg har forklart for deg siden du spurte, men som du fortsatt ikke har klart å forstå.
Leifern Skrevet 30. mars 2018 #12 Skrevet 30. mars 2018 (endret) 2 minutter siden, Testosteron skrev: Nei. Det er ikke det som er poenget. Trådens poeng går fram av den første posten, som jeg har forklart for deg siden du spurte, men som du fortsatt ikke har klart å forstå. Jeg har ikke klart å skjønne trådens poeng? Du kan ikke være spesielt smart, om du sitter igjen med et slikt inntrykk. Jeg skrev jo nettopp at poenget du illustrerte i ditt forrige innlegg går fram av trådens åpningsinnlegg. Det du derimot sliter med å skjønne, er poenget til brukeren hvis innlegg du svarte tidligere i tråden. Som altså er hvor utrolig latterlig det er å henge seg opp i antall likes i forhold til antall følgere. Endret 30. mars 2018 av Leifern
Testosteron Skrevet 30. mars 2018 #13 Skrevet 30. mars 2018 2 minutter siden, Leifern skrev: Jeg har ikke klart å skjønne trådens poeng? Du kan ikke være spesielt smart, om du sitter igjen med et slikt inntrykk. Jeg skrev jo nettopp at poenget du illustrerte i ditt forrige innlegg går fram av trådens åpningsinnlegg. Det du derimot sliter med å skjønne, er poenget til brukeren hvis innlegg du svarte tidligere i tråden. Som altså er hvor utrolig latterlig det er å henge seg opp i antall likes i forhold til antall følgere. Hvis du har skjønt poenget, men likevel spør hva som er poenget, så kverulerer du bare.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #14 Skrevet 30. mars 2018 2 timer siden, Testosteron skrev: Du viser her at du ikke skjønte poenget Joda. Jenter legger ut bilder kun for likes. Får de ikke over 100 så er det krise. Instagram er full av 14-29 åringer som skriker etter oppmerksomhet. Boobbilder under haka og trutmunn. Hvorfor stiller deg seg slik ut? De er ikke modeller og de ser bare helt teite ut. Jeg spyr av slike bilder og her må foreldrene gripe inn. Uti verden finnes det syke folk også som kan se på bildene og feiltolke signalene jentene sender. Og de skal også få seg en jobb en dag. Er det kult å bli googlet der sjefen finner dristige bilder? I dag kan alle se bra ut med filter og tonnevis med sminke. Likevel er de ikke modeller så slutt med slike bilder for likes. Det er det indre som teller. Anonymkode: d5cd9...312 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #15 Skrevet 30. mars 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda. Jenter legger ut bilder kun for likes. Får de ikke over 100 så er det krise. Instagram er full av 14-29 åringer som skriker etter oppmerksomhet. Boobbilder under haka og trutmunn. Hvorfor stiller deg seg slik ut? De er ikke modeller og de ser bare helt teite ut. Jeg spyr av slike bilder og her må foreldrene gripe inn. Uti verden finnes det syke folk også som kan se på bildene og feiltolke signalene jentene sender. Og de skal også få seg en jobb en dag. Er det kult å bli googlet der sjefen finner dristige bilder? I dag kan alle se bra ut med filter og tonnevis med sminke. Likevel er de ikke modeller så slutt med slike bilder for likes. Det er det indre som teller. Anonymkode: d5cd9...312 Hva med guttene? Anonymkode: 74112...42d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #16 Skrevet 30. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med guttene? Anonymkode: 74112...42d Er langt flere jenter som holder på sånn enn menn. Jeg er kvinne, og synes menn som leggerbut fullt av sixpack bilder og er mega teit. Anonymkode: e0de5...c7a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #17 Skrevet 31. mars 2018 De er nok ikke ekte følgere. Det er jo bare å se på listen over følgere. Du ser jo med en gang om det ser legit ut. Jeg har ca 50 følgere og tilsvarende antall likes som denne personen. Anonymkode: d7086...188 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå