Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun drikker mye vann og trenger å ha toalett tilgjengelig hver halvtime. Hun mener det er viktig å drikke mye vann.

hva faen er poenget med det???!!!

vi får ikke dratt på hyttetur på grunn av det, hun vil ha tilgang til toalett hele tiden, så biltur er helt uaktuelt for henne!!! :kjempesinna::grine::cry3::icon_frown: :kjempesinna::grine::cry3::icon_frown:

Anonymkode: e81a7...a7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet det er fullt mulig, ja også kanskje ønskelig å dra på hyttetur uten svigermor? :) 

Anonymkode: c3579...96a

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Og hun klarer seg ikke hjemme alene uten dere?

Hvorfor må svigermor være med dere bestendig? Hvorfor kan dere ikke reise bort uten at svigermor skal være med?

Anonymkode: 900f4...676

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Få fastlegen hennes til å forklare henne at det er skadelig med for mye vanndrikking. De fleste eldre stoler kun på autoritetspersoner er min erfaring. 

Anonymkode: 11b86...f6a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dratt på hyttetur

Selv personer med tvangstanker bør jo ha forståelse for at de ikke kan hemme hele familien. 

Anonymkode: e93b3...841

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Få fastlegen hennes til å forklare henne at det er skadelig med for mye vanndrikking. De fleste eldre stoler kun på autoritetspersoner er min erfaring. 

Hahaha ja alle eldre er idioter som sitter og tyller i seg vann og flyr på do hele tiden. Og de gir seg ikke før legen sier nei nei!

Anonymkode: f4641...489

• Liker 1
Skrevet

Hmm, kan det være hun er redd for å gå ut av huset?

Skrevet

Det kan hende at hun sliter med væskebalanse eller metabolsk sykdom dersom hun har overdrevet drikketrang. Hun burde få en time hos lege. Om det bare er fordi hun mener at det er bra for kroppen så bør hun også dra til legen slik at de kan forklare henne hvor mye vann kroppen trenger og at men ikke trenger å drikke med mindre manner tørst etc. 

• Liker 4
Skrevet

Dra uten henne eller tilby å stoppe hver halvtime.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er noe annet hun sliter med og som gjør at hun må på do så ofte? (men som hun ikke vil snakke om) 

Anonymkode: 807c9...ccb

• Liker 4
Skrevet

Hva er dette for noe tull? Jeg tar gjerne en tur ut, jeg!

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha ja alle eldre er idioter som sitter og tyller i seg vann og flyr på do hele tiden. Og de gir seg ikke før legen sier nei nei!

Anonymkode: f4641...489

Det er dine ord, og jeg synes ikke du snakker pent om eldre. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er dine ord, og jeg synes ikke du snakker pent om eldre. 

Dette var sarkasme, da. Skjønte du ikke det?

• Liker 1
Gjest making.a.mess
Skrevet

Å presse henne er d neppe noen poeng i. Hun vil ikke. Så la henne være. 

Enten det er fysisk eller psykisk så vil det være ubehagelig for henne å ha hengende over seg at det er forventet at hun drar på hyttetur og at toalettet kan være opptatt når hun trenger det.  Selv om dere vil være greie og tilrettelegge så kommer hun til å føle mye stress. 

Skrevet

Hvis svigerdatteren min ikke hadde hatt så enorme mengder med salt i maten så hadde jeg ikke trengt å drikke så mye heller. Dette er sabotasje, hun vil ikke ha meg med på hytta.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er hun på besøk hos dere? Er dere på besøk hos henne? Bor hun hos dere?

Har dere barn?

Hadde dere planer om å reise til hytten, og hun hadde takket ja? Eller er det hennes hytte, og dere skulle være med henne, og så ombestemte hun seg fordi hun var så tørst?

Har du (og evt ungene (og evt mannen din også)) mulighet til å stikke på hytta uten svigermor?

Kan du stikke på hytta med venner om de andre ikke vil være med?

Anonymkode: ee6ea...cdd

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så reis uten henne. Eller får dere ikke gå over veien uten mamma? 

Anonymkode: 02a1b...ccc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er du ts...?

Anonymkode: 3c69e...830

• Liker 1
Skrevet

Det er så irriterende med slike halvkvedetvise-innlegg, bare ett eneste. Siden hører vi ikke mer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg hatt en lang diskusjon med mannen og han er endelig med på at vi reiser uten henne :) nå er jeg virkelig glad!!! :laugh:

Anonymkode: e81a7...a7e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...