Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får stadig nye venner (bor på nytt sted) havner inn i vennegjenger og er veldig sosial av meg. Jeg tar det såklart positivt og tillater å bli kjent med dem. har noen vikarjobber her og der og har det godt egentlig. men ikke 100%. jeg har kjæreste men forholdet har hatt store humper som har ødelagt mye. men vi jobber med oss.

jeg blir mer og mer deppa for jeg savner stedet jeg kom i fra. et annet fylke. jeg har bodd her i litt over ett år. det er en helt annen livstil her, helt annet vær og alt. dette er ikke hjemme. naturen, vær og fritodsmuligheter er mye mer "kjedelig" her. jeg trodde det skulle bli så bra og at jeg sku tilpasse meg godt. og jeg gjorde det. men nå.. går det bare mer og mer nedover med stemning å humør. jeg vil "hjem" men jeg har flere venner og kjæresten her. og svært lite netværk der. men samtodig.. er d det eg er vant til. men også veldig tungt å flytte fra de gode jeg har her. og jeg tviler på at kjæresten ville flyttet etter. så det er jo et stort valg. jeg finner ikke svar. og går bare å blir mer og mer deppa over grublingen. 

det er blitt en ond sirkel med evig vurdering uten svar. annet enn at jeg vet jeg ikke hører hjemme her. likevel ... klarer jeg ikke bra dra tilbake heller.. 

Anonymkode: 8e86d...382

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

glemte å spørre. noen som har væry borti det samme? noen råd om hvordan finne "veien" til å slå rot her eller der. jeg er rådvill

Anonymkode: 8e86d...382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...