Gå til innhold

Nabo kaster hundebæsj over til oss.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg oppdaget i morges at naboen vår gikk rundt i hagen med spade og plukket opp hundebæsj (de har tre hunder som går fritt i hagen).

Jeg ble tilfeldigvis stående å se på og ble litt satt ut når jeg så hun gikk bort til gjerdet som skiller hagene og kastet over på vår side.

Dette er riktig nok en del av hagen som ligger i skråning (nabotomta ligger noen meter høyere) men vi har bærbusker som går helt opp dit og jeg ser for meg dette kan blir ekkelt når vi skal plukke bær til sommeren.

Hvordan skal jeg gå fram, vi kjenner de ikke så godt men har fått inntrykk av at disse gjør helst om de vil...😒

Anonymkode: 297ce...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Omg, er det mulig at noen gjør sånt!  Du får si fra på en ordentlig måte, si at der skal dere plukke bær og gå. Du må jo bare si fra. Noen tar seg bare til rette her i verden.

Anonymkode: b4ead...a6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortell naboen at det er fint at hun vil gjødsle bærbuskene, men at du helst ser at hun graver ned møkka, så dere slipper å tråkke i den.

Anonymkode: 849a6...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lever den tilbake, pent dandert i en eske med sløyfe på på trappa! 

Neida, det er garantert eskalering og evig dårlig naboforhold. Ikke gjør det. :fnise: 

Si ifra på en pen måte, noe á la "det er ikke sikkert dere er klar over det, men buskene i skråningen er ikke bare pynt men bærbusker som vi må bevege oss innimellom, så vær så snill å kaste hundedritten et annet sted". 

(Om ikke dette blir respektert kan kanskje den første løsningen vurderes igjen...)

Anonymkode: 0e401...398

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde kastet det over igjen. På huset. 

Anonymkode: 9dbb7...92e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde kastet det på huset deres :)  

Anonymkode: 4cb59...93e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmm kast litt bananskall og annet organisk avfall på dems side? 

Ville tatt meg en høflig prat først da... 

Anonymkode: 31ec8...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...