AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Frykter du utroskap eller har du vært utro selv? Syns det er litt skummelt til tider. Anonymkode: f9b1e...6f2
solmåneogstjerner Skrevet 30. mars 2018 #2 Skrevet 30. mars 2018 (endret) Du må jo bare stole på ham/henne. Har jo ikke noe valg. Evt så må du gjøre det slutt. Er det planer om å bo nærmere snart? Kjæresten min bor i samme by men nå for tiden sees vi stort sett bare annenhver helg, pga mine barn. Så det blir jo nesten som et avstandsforhold. Ikke har vi felles venner heller enda. Til og begynne med var jeg faktisk veldig usikker på om han holdt seg på matta... han hadde jo mye mer fritid enn meg på kveldene (store barn), og han kunne gjort mye rart uten at jeg noen gang ville funnet ut av det. Men jeg har valgt å stole på ham, mer og mer etter hvert som jeg ble kjent med ham. Endret 30. mars 2018 av solmåneogstjerner
Jentadi Skrevet 30. mars 2018 #3 Skrevet 30. mars 2018 Nei, jeg stoler helt på han. Han elsker meg!😃❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 Aldri vært utro. Han kyssa en annen i fylla i starten av forholdet, men tror ikke han har gjort det igjen etter at jeg tydelig gjorde det klart at det ikke er akseptabelt. Likevel er jeg litt stresset nå som han skal på utveksling et semester før jeg skal ta master i utlandet. Vet aldri hva som kan skje Anonymkode: aae78...c4b
Apekatten Skrevet 30. mars 2018 #5 Skrevet 30. mars 2018 Jeg har vært i avstandsforhold, og min daværende kjæreste var utro.. men man må bare prøve å stole på kjæresten sin, det kommer i hvertfall ikke til å fungere hvis man hele tiden er usikker og leter etter tegn på at kjæresten har vært utro.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #6 Skrevet 30. mars 2018 Planer etterhvert, og tror jo jeg kan stole på han siden han virker veldig forelsket i meg, men hører om så mange som er utro i avstandsforhold :/ jeg holder jo ut, men tenker at det sikkert er veldig vanskelig for mange menn å holde ut uten regelmessig sex. Anonymkode: f9b1e...6f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå