martineb Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Jenter/damer: Hvilken stilling får dere de beste orgasmene i?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #2 Skrevet 30. mars 2018 CAT stillingen, for den toucher g punktet i inn og ut glidning siden han også ligger vannrett, mens skambenet gnir på klitten min og brystkassen hans stimulerer niplene mine. Absolutt favoritten, vi kan kysse og ha øyekontakt og mye hudkontakt. Liggende skje med han bakfra, for da treffer han g punktet , og med enten hans hånd over hoftene mine og på klitten eller jeg stimulerer min egen klitt. Personlig liker jeg at han holder meg i håret, rundt nakken og kysser meg på halsen og øret i den stillingen. Meg topp men gyngende frem og tilbake så skambenet gnir på klitten og penisen vipper frem og tilbake på G punktet og ikke "opp og ned" riding. Opp og ned riding gir meg ingenting, samme med annen bare inn og ut puling i andre stillinger hvor g punktet ikke stimuleres. Anonymkode: d20a3...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #3 Skrevet 30. mars 2018 Måtte google CAT. Det at den er ganske lik misjonæren, men skjønner nå at vi driver med en slags blanding av disse to. Det er ikke den stillingen jeg får letteste orgasme i, men den jeg får sterkest orgasme i. Anonymkode: f3809...392
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 Liker misjonærstillingen jeg da ^^ Anonymkode: 7add5...0fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå