AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #21 Skrevet 31. mars 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne fyren har strengt talt ikke tatt NOE initiativ som skulle tilsi at han oppriktig likte henne. Han har selv vært altfor passiv til at hun skulle vært noe mer enn passiv. Useriøse menn er det jo ikke noe poeng i å komme i møte med på useriøs fyllaflørting. Anonymkode: 8f9d4...581 "Han har vist masse interesse for meg særlig på jobbfester, og vært en god del flørtete på jobb. Hørte han hadde spurt en del av de andre om han hadde sjans på meg da han først startet på jobben...." og videre "og han sa flere ganger at "ja, det er jo bra, da kan vi dra på date" (med et glimt i øyet)" Hvordan får du dette til å bli til at han ikke har tatt noe initiativ? Anonymkode: b91b0...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #22 Skrevet 31. mars 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Han har vist masse interesse for meg særlig på jobbfester, og vært en god del flørtete på jobb. Hørte han hadde spurt en del av de andre om han hadde sjans på meg da han først startet på jobben...." og videre "og han sa flere ganger at "ja, det er jo bra, da kan vi dra på date" (med et glimt i øyet)" Hvordan får du dette til å bli til at han ikke har tatt noe initiativ? Anonymkode: b91b0...9d7 Å flørte uten å komme til poenget , altså be hun ut, er ikke noe konkret iniativ. For mange er flørting bare tidsfordriv. Å spørre andre, men ikke den det gjelder, om han har en sjans er noe konkret iniativ, det er å orientere seg. Å tulle med at man kan dra på date, uten å faktisk be ut på date er heller ikke noe initiativ. ALL TALK - NO ACTION dette her. Ergo - useriøs mann! Anonymkode: 8f9d4...581 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #23 Skrevet 31. mars 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å flørte uten å komme til poenget , altså be hun ut, er ikke noe konkret iniativ. For mange er flørting bare tidsfordriv. Å spørre andre, men ikke den det gjelder, om han har en sjans er noe konkret iniativ, det er å orientere seg. Å tulle med at man kan dra på date, uten å faktisk be ut på date er heller ikke noe initiativ. ALL TALK - NO ACTION dette her. Ergo - useriøs mann! Anonymkode: 8f9d4...581 Å spørre noen rett ut, uten oppmuntring fra den annen part, har så stor fallhøyde. Så vanligvis snakker man litt, og merker interesse fra den andre. Så er man litt mer direkte, flørter, kanskje hinter man litt, kanskje legger man til noen på snap.... Og får man da null respons, slik som mannen TS beskriver, da gir man opp. Fordi man automatisk venter at svaret er nei om man spør rett ut. Anonymkode: b91b0...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #24 Skrevet 31. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å spørre noen rett ut, uten oppmuntring fra den annen part, har så stor fallhøyde. Så vanligvis snakker man litt, og merker interesse fra den andre. Så er man litt mer direkte, flørter, kanskje hinter man litt, kanskje legger man til noen på snap.... Og får man da null respons, slik som mannen TS beskriver, da gir man opp. Fordi man automatisk venter at svaret er nei om man spør rett ut. Anonymkode: b91b0...9d7 Hva gjør det om det er potensielt nei? Livet går videre, og man har jo ikke sterke følelser for personen før man i det hele tatt har datet. Grow some balls, tafatte folk kommer ingen vei hvertfall Anonymkode: 8f9d4...581
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #25 Skrevet 31. mars 2018 PS: Denne fyren ga jo ikke opp, han bare var ikke interessert i noe seriøst og spurte til slutt rett ut om hun ville bli med å pule, og viste derfor sitt sanne jeg og hvorfor han ikke hadde fulgt opp date-snakket sitt, fordi han var ikke interessert i dating, bare flørting og sex. Anonymkode: 8f9d4...581
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #26 Skrevet 31. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva gjør det om det er potensielt nei? Livet går videre, og man har jo ikke sterke følelser for personen før man i det hele tatt har datet. Grow some balls, tafatte folk kommer ingen vei hvertfall Anonymkode: 8f9d4...581 Det er jeg helt enig i. Se mitt første innlegg i tråden. Der jeg på det sterkeste anbefaler TS å være litt mindre tafatt om hun virkelig er interessert i fyren. Anonymkode: b91b0...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #27 Skrevet 31. mars 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg helt enig i. Se mitt første innlegg i tråden. Der jeg på det sterkeste anbefaler TS å være litt mindre tafatt om hun virkelig er interessert i fyren. Anonymkode: b91b0...9d7 Enig i den. Og legger til at motivet bak er like usikkert, enten personen er veldig direkte, eller har en litt tafatt tilnærming til flørt /dating. Om det er livsvarig forhold, eller bare pulings, det må du faktisk engasjere deg litt i for å finne ut. Anonymkode: f0ec8...69d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #28 Skrevet 31. mars 2018 På 30.3.2018 den 13.00, AnonymBruker skrev: Han er en fuckboy. All talk no action det der med at han spøker om "når dere skal på date høhø". Hadde han virkelig likt deg hadde han bedt deg ut på date og ikke bare satt de grillene i hodet ditt for å sjarmere deg så du lettere blir med han hjem å pule senere. Anonymkode: 8f9d4...581 Enig i denne. Han har lav terksel for flirting. Han har gjort dette før. Tror han manipulerer deg. Ord og handling går ikke hånd i hånd. Kan si deg, TS, at de guttene som har vist meg mest interesse med store ord, har vært de useriøse. Husker en grillfest da en flott fyr overøste meg med komplimenter. Han sa han skulle ta meg med på date, han maste nesten. Han sa jeg var naturlig, så nydelig osv. Han la meg til på appee. Liket bilder og jeg likte hans. To uker senere kommer jeg på hans fest og han var på fløtern med en annen foran øynene på meg. Samme skjedde med to andre, all talk, no action. Vær glad det ikke ble noe mer. Han ville bare en ting. En som er genuint interessert vil vise det på en snill og god måte i form av å følge opp. Han vil gi mer i form av action. Tjenester, fine meldinger. Han vil ønske å vite hva du driver med osv. Anonymkode: a5204...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #29 Skrevet 31. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg helt enig i. Se mitt første innlegg i tråden. Der jeg på det sterkeste anbefaler TS å være litt mindre tafatt om hun virkelig er interessert i fyren. Anonymkode: b91b0...9d7 Hvorfor skulle TS være interessert i en fyr som bare vil komme i buksa på henne? Hvis han hadde vært litt mer gentleman, voksen og vist at han var oppriktig into henne så hadde nok ts lagt inn støtet selv også. Men du som snakker om stor fallhøyde osv, så er det mer ille for ts å legge inn støtet på en fuckboy og ende opp pult, brukt, spredd rykter om , utnytta og såra, enn det er for fyren (fuckboy eller ikke) å få et høflig avslag på date. Anonymkode: 8f9d4...581
meeeg9 Skrevet 1. april 2018 #30 Skrevet 1. april 2018 På 30.3.2018 den 12.40, Martheegne skrev: Hmm, dette var virkelig en oppvekker. Jeg trodde helt ærlig at det var jeg som ble avvist den kvelden da han sa jeg skulle si ifra om jeg ville dra hjem sammen - fordi jeg sa han bare skulle si ifra (for å se om han var seriøs), men aldri fikk noe svar tilbake, OG jeg inviterte han på nach, noe han ikke kunne. Da gjorde jo jeg ganske mye for å vise min interesse! Da han har spurt meg om date, har jeg sagt "jaja", og ledd/smilt litt, har ikke visst om han var seriøs, virket jo ikke helt seriøst egentlig.. Kanskje jeg da har vært avvisende? Jeg vet ikke, men jeg er en litt usikker person kanskje, og må virkelig "få det inn med teskje", om det gir mening? Det er som du føler deg. Hvis du føler deg avvist, så var det sånn opplevelsen var for akkurat deg. Synes ikke det er noe fasitsvar på hvem som ble avvist. Kanskje dere begge følte dere avvist?? Men siden dere begge også har vist interesse, og du var den siste som viste interesse, er det hans tur nå.
meeeg9 Skrevet 1. april 2018 #31 Skrevet 1. april 2018 På 31.3.2018 den 12.31, AnonymBruker skrev: "Han har vist masse interesse for meg særlig på jobbfester, og vært en god del flørtete på jobb. Hørte han hadde spurt en del av de andre om han hadde sjans på meg da han først startet på jobben...." og videre "og han sa flere ganger at "ja, det er jo bra, da kan vi dra på date" (med et glimt i øyet)" Hvordan får du dette til å bli til at han ikke har tatt noe initiativ? Anonymkode: b91b0...9d7 Er enig med innlegget under. Han har bare prata rundt om sin interesse for henne, men aldri tatt initiativ. Det virker også for meg som at han ikke er oppriktig interessert. Så jeg skjønner hvorfor ts er usikker på hans interesse. Er du en mann forresten? For kvinner og menn tolker flørting og handling på ulike måter.. På 31.3.2018 den 13.13, AnonymBruker skrev: Å flørte uten å komme til poenget , altså be hun ut, er ikke noe konkret iniativ. For mange er flørting bare tidsfordriv. Å spørre andre, men ikke den det gjelder, om han har en sjans er noe konkret iniativ, det er å orientere seg. Å tulle med at man kan dra på date, uten å faktisk be ut på date er heller ikke noe initiativ. ALL TALK - NO ACTION dette her. Ergo - useriøs mann! Anonymkode: 8f9d4...581
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #32 Skrevet 1. april 2018 8 minutter siden, meeeg9 skrev: Er enig med innlegget under. Han har bare prata rundt om sin interesse for henne, men aldri tatt initiativ. Det virker også for meg som at han ikke er oppriktig interessert. Så jeg skjønner hvorfor ts er usikker på hans interesse. Er du en mann forresten? For kvinner og menn tolker flørting og handling på ulike måter.. Neida, kvinne. Har kun vært i trygge, langvarige og gode forhold. Men ser mange venninner er evig single, fordi de lar alt initiativ være opp til mannen. Jeg har faktisk sett igjen og igjen at de svarer nei og fremstår avvisende, når de egentlig er interessert. De overtolker hvor lenge de skal vente med å svare på en snap eller melding. Og er fullt i stand til å skrive et slikt innlegg, i stedet for å bare finne ut av hvor interessert han er med å ta direkte initiativ selv. Og er han kun en flørt regner jeg med TS selv finner ut av det ganske fort. Umulig for oss å tolke gjennom et innlegg. Anonymkode: b91b0...9d7
Hr. Aktiv Skrevet 1. april 2018 #33 Skrevet 1. april 2018 På 30.3.2018 den 11.55, Martheegne skrev: Er en kjekk fyr jeg jobbet med som sluttet for ca. 5 mnd. siden. Han har vist masse interesse for meg særlig på jobbfester, og vært en god del flørtete på jobb. Hørte han hadde spurt en del av de andre om han hadde sjans på meg da han først startet på jobben. Før han sluttet la han meg til på snap (hans initativ), og han sa flere ganger at "ja, det er jo bra, da kan vi dra på date" (med et glimt i øyet). Jeg bare lo av det. Så sluttet han, og han snappet meg en selfie av seg èn gang som jeg ikke svarte på (dagen etter han la meg til på snap) - og han har aldri snappet meg igjen (men han svarer alltid når jeg snapper han fellessnapper). Han spurte meg heller aldri på noe date.. Møtte han på byen her om dagen, da snakket vi på byen, og han sa han aldri hadde prøvd seg så hardt på noen før, som på meg. Jeg sa jeg aldri hadde avvist han (har jo hatt et godt øye til han). Han gikk, og jeg fikk senere den natta en snap av han "bare å si ifra hvis du vil dra hjem sammen idag :-)". Jeg sa ikke direkte ja, jeg sa "haha ja bare si ifra du!", men han svarte ikke noe mer på det - jeg ville se om han var seriøs. Inviterte han med på et nach jeg var på senere på natta, men da fikk jeg til svar at han allerede hadde dratt hjem..? Hva er det han egentlig vil? Han har virkelig vist interesse rett før han slutta, sørga for å ha snappen min, sa vi skulle på date osvosv, men så bare stopper alt opp? Hva er vitsen med å legge meg til på snap om han ikke skal snappe noe? Og tar ikke sjansen med meg når jeg nærmest sier ja til å bli med han hjem etter han spurte? Er han kun ute etter et ligg..? Er han for sjenert..? Er så mange muligheter! Nei frøken han har spillt sine kort kansje litt klumsete, men gjør ikke alle det når de er betatt/forelsket..? Han har spillt sitt sterkeste kort å du avviste det. Klart at han holder større avstand. Det hadde jeg også gjort. Har dette pågått en tid også så hadde du aldri sett noe mere til meg heller selv om du hadde kommet krypende. Spille "hard to get" er ikke alltid like lurt til alle menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå