Martheegne Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Er en kjekk fyr jeg jobbet med som sluttet for ca. 5 mnd. siden. Han har vist masse interesse for meg særlig på jobbfester, og vært en god del flørtete på jobb. Hørte han hadde spurt en del av de andre om han hadde sjans på meg da han først startet på jobben. Før han sluttet la han meg til på snap (hans initativ), og han sa flere ganger at "ja, det er jo bra, da kan vi dra på date" (med et glimt i øyet). Jeg bare lo av det. Så sluttet han, og han snappet meg en selfie av seg èn gang som jeg ikke svarte på (dagen etter han la meg til på snap) - og han har aldri snappet meg igjen (men han svarer alltid når jeg snapper han fellessnapper). Han spurte meg heller aldri på noe date.. Møtte han på byen her om dagen, da snakket vi på byen, og han sa han aldri hadde prøvd seg så hardt på noen før, som på meg. Jeg sa jeg aldri hadde avvist han (har jo hatt et godt øye til han). Han gikk, og jeg fikk senere den natta en snap av han "bare å si ifra hvis du vil dra hjem sammen idag :-)". Jeg sa ikke direkte ja, jeg sa "haha ja bare si ifra du!", men han svarte ikke noe mer på det - jeg ville se om han var seriøs. Inviterte han med på et nach jeg var på senere på natta, men da fikk jeg til svar at han allerede hadde dratt hjem..? Hva er det han egentlig vil? Han har virkelig vist interesse rett før han slutta, sørga for å ha snappen min, sa vi skulle på date osvosv, men så bare stopper alt opp? Hva er vitsen med å legge meg til på snap om han ikke skal snappe noe? Og tar ikke sjansen med meg når jeg nærmest sier ja til å bli med han hjem etter han spurte? Er han kun ute etter et ligg..? Er han for sjenert..? Er så mange muligheter!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #2 Skrevet 30. mars 2018 Vil få frem at dette er en fyr som virkelig har vist interesse før han sluttet på jobben. Sa han likte meg, at jeg var den peneste han hadde sett på jobbfest - ga meg masse klemmer, sa jeg var søt regelmessig, og tok opp date flere ganger i edru tilstand. Så slutter han, og hadde han vært interessert ville han vel sendt meg snaps - da han tross alt sørget for å få snappen min før han sluttet? Anonymkode: 0f48a...0b8
VoodooChild Skrevet 30. mars 2018 #3 Skrevet 30. mars 2018 Men, du har jo ikke akkurat vist han at du er interresert? Du svarte ikke på første snappen hans, og ler vekk spørsmål om å gå på date. Jeg tror han er usikker på deg. 9
Jubatus Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 Hvordan får du dette til å være blandede signaler? Det høres jo tvert om ut som om han har vært veldig tydelig på å vise deg at han er interessert i deg, uten å være for påtrengende. 4
Ardenus Skrevet 30. mars 2018 #5 Skrevet 30. mars 2018 7 minutter siden, Martheegne skrev: Er en kjekk fyr jeg jobbet med som sluttet for ca. 5 mnd. siden. Han har vist masse interesse for meg særlig på jobbfester, og vært en god del flørtete på jobb. Hørte han hadde spurt en del av de andre om han hadde sjans på meg da han først startet på jobben. Før han sluttet la han meg til på snap (hans initativ), og han sa flere ganger at "ja, det er jo bra, da kan vi dra på date" (med et glimt i øyet). Jeg bare lo av det. Så sluttet han, og han snappet meg en selfie av seg èn gang som jeg ikke svarte på (dagen etter han la meg til på snap) - og han har aldri snappet meg igjen (men han svarer alltid når jeg snapper han fellessnapper). Han spurte meg heller aldri på noe date.. Møtte han på byen her om dagen, da snakket vi på byen, og han sa han aldri hadde prøvd seg så hardt på noen før, som på meg. Jeg sa jeg aldri hadde avvist han (har jo hatt et godt øye til han). Han gikk, og jeg fikk senere den natta en snap av han "bare å si ifra hvis du vil dra hjem sammen idag :-)". Jeg sa ikke direkte ja, jeg sa "haha ja bare si ifra du!", men han svarte ikke noe mer på det - jeg ville se om han var seriøs. Inviterte han med på et nach jeg var på senere på natta, men da fikk jeg til svar at han allerede hadde dratt hjem..? Hva er det han egentlig vil? Han har virkelig vist interesse rett før han slutta, sørga for å ha snappen min, sa vi skulle på date osvosv, men så bare stopper alt opp? Hva er vitsen med å legge meg til på snap om han ikke skal snappe noe? Og tar ikke sjansen med meg når jeg nærmest sier ja til å bli med han hjem etter han spurte? Er han kun ute etter et ligg..? Er han for sjenert..? Er så mange muligheter! Han har flørta med deg, sagt at dere burde gå på date, du bare LO av det. Han sender en snap med selfie som du ikke svarer på, nok et "avslag". Han svarer alltid på dine snapper. Han inviterte deg med hjem hvis du hadde lyst til det endag etter endt kveld på byen. du ler igjen og legger ballen over til han. Du inviterer han på nach senere på natta når han har dratt hjem, ikke så rart du fikk et nei. Han er liker deg, du liker han, du driver å avviser han ved å ikke godta hans flørting, når du endelig skulle se om han var seriøs spør du om nach seint om natta, når du visste at han var dratt hjem. Så ja, du har avvist han flere ganger. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #6 Skrevet 30. mars 2018 du har tydligvis avist han flere ganger. ved å flire av at han inviterer deg på date. å le av at han inviterer deg med hjem. du gir han jo en følelse av å bli latterliggjort hver gang han prøver. det er du som gir blandete signaler og skyver han vekk Anonymkode: 58807...f34 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #7 Skrevet 30. mars 2018 Noe så dumt. Skal du bare være iskald prinsesse og han en hund som logrer rundt deg? Hva er det du egentlig vil at han skal gjøre? Anonymkode: d1bce...28f 2
Martheegne Skrevet 30. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2018 Hmm, dette var virkelig en oppvekker. Jeg trodde helt ærlig at det var jeg som ble avvist den kvelden da han sa jeg skulle si ifra om jeg ville dra hjem sammen - fordi jeg sa han bare skulle si ifra (for å se om han var seriøs), men aldri fikk noe svar tilbake, OG jeg inviterte han på nach, noe han ikke kunne. Da gjorde jo jeg ganske mye for å vise min interesse! Da han har spurt meg om date, har jeg sagt "jaja", og ledd/smilt litt, har ikke visst om han var seriøs, virket jo ikke helt seriøst egentlig.. Kanskje jeg da har vært avvisende? Jeg vet ikke, men jeg er en litt usikker person kanskje, og må virkelig "få det inn med teskje", om det gir mening?
chouette Skrevet 30. mars 2018 #9 Skrevet 30. mars 2018 Kommunikasjon! Jeg har gjort samme feilen som deg og det var ikke fordi jeg var uinteressert, heller veldig usikker på "ståa". Prat om det, det løser så mye!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #10 Skrevet 30. mars 2018 Han har lurt på om han kunne få deg til sengs fra starten av, men aldri vært interessert nok i deg til å gi deg inntrykk av at han vil noe seriøst og be deg direkte ut på en date. Og det beviste han jo ganske godt med den meldinga du fikk av han nå, at du bare skulle si fra om du ville dra hjem fra byen sammen med han, aka pule, og når du inviterte på nach med andre var han uinteressert fordi han bare vil pule og det får han jo ikke gjort der. Jeg hadde ikke giddi å kastet noe mer bensin på bålet der og hadde mista det gode inntrykket av han når han har så lite respekt for deg. Anonymkode: 8f9d4...581 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #11 Skrevet 30. mars 2018 Han er en fuckboy. All talk no action det der med at han spøker om "når dere skal på date høhø". Hadde han virkelig likt deg hadde han bedt deg ut på date og ikke bare satt de grillene i hodet ditt for å sjarmere deg så du lettere blir med han hjem å pule senere. Anonymkode: 8f9d4...581 2
Martheegne Skrevet 30. mars 2018 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2018 ^ Det var nøyaktig det jeg tenkte. Han er virkelig en "player". Og tydeligvis vant til å dra ut på byen bare for å finne seg noen han kan ta med seg hjem - det beviste jo den meldinga, og det ødela mitt inntrykk av han, trodde han var en ordentlig gutt men der tok jeg feil. 1
Liven_ Skrevet 30. mars 2018 #13 Skrevet 30. mars 2018 Han er ikke for sjenert. likte ikke at han skrev "om Du ville være med hjem idag". Er han ikke sjenert til å si det er han ikke sjenert til å invitere på date. Veldig overfladisk tror ikke han er interessert i mer enn ons 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #14 Skrevet 30. mars 2018 Første gang jeg traff en fyr jeg hadde god kjemi med, og merket jeg var nysgjerrig på, så spurte jeg rett ut om vi skulle ta et glass en gang. Det førte til et to års fantastisk forhold, før vi så at vi utviklet oss i ulike retninger. Så var det godt å være singel, men så var det plutselig en ny en som fanget min interesse. Da han spurte om vi skulle finne på noe var jeg veldig positiv, men det stoppet opp ganske raskt, vi var for forskjellige. Så var jeg singel en liten stund igjen. Men så dukket det opp en fantastisk mann. Selvfølgelig gjorde jeg ikke noe for å skjule at jeg var interessert. Jeg var positiv når han flørtet og ba meg ut, og tok like mye initiativ som han. La han meg til på face, fulgte jeg opp med insta. Sendte han en melding, svarte jeg selvfølgelig så snart jeg så den. Vi har nå vært gift i 6 år. Ikke direkte svar på ditt spørsmål, kanskje.... Men jeg har virkelig, aldri, noengang forstått hvorfor enkelte skal sitter på gjerdet og venter på at han tar initativ. Så måtte tolke, vurdere ethvert element i hva fyren/sier gjør, "betyr det at...eller at...". Er du interessert, vis det. Ellers er det eneste du kan vente deg i livet masse frustrasjon. Og er han en player. Eller er han egentlig ikke interessert. Hva risikerer du da? Stå igjen usikker og alene? Vel, det er akkurat det samme som du risikerer hvis en fantastisk fyr trur du ikke er interessert, og går videre. Anonymkode: b91b0...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #15 Skrevet 30. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er en fuckboy. All talk no action det der med at han spøker om "når dere skal på date høhø". Hadde han virkelig likt deg hadde han bedt deg ut på date og ikke bare satt de grillene i hodet ditt for å sjarmere deg så du lettere blir med han hjem å pule senere. Anonymkode: 8f9d4...581 Tenkte det samme. Anonymkode: 804d4...2a2 1
galaxy Skrevet 30. mars 2018 #16 Skrevet 30. mars 2018 Dette lukter sex lang vei og ikke så mye mer enn det 2
Martheegne Skrevet 30. mars 2018 Forfatter #17 Skrevet 30. mars 2018 Ok. Overrasket over at de første svarene var så bastante på at jeg hadde avvist, avvist, og han hadde prøvd seg på en god måte - mens de siste svarene sier at han kun var ute etter sex. Men ja, det er vel egentlig det eneste som gir mening når man tenker seg om.. jeg har jo ikke vært avvisende, bare ventet på at han skulle ta initativ på enten snap/til å gjøre noe (noe jeg fikk inntrykk av ut ifra alle handlingene hans, og jeg har ofte snappet han), men det skjedde jo aldri, så var nok bare prat og ingenting mer.
Gjest GoldenLioness Skrevet 31. mars 2018 #18 Skrevet 31. mars 2018 22 timer siden, Martheegne skrev: Er en kjekk fyr jeg jobbet med som sluttet for ca. 5 mnd. siden. Han har vist masse interesse for meg særlig på jobbfester, og vært en god del flørtete på jobb. Hørte han hadde spurt en del av de andre om han hadde sjans på meg da han først startet på jobben. Før han sluttet la han meg til på snap (hans initativ), og han sa flere ganger at "ja, det er jo bra, da kan vi dra på date" (med et glimt i øyet). Jeg bare lo av det. Så sluttet han, og han snappet meg en selfie av seg èn gang som jeg ikke svarte på (dagen etter han la meg til på snap) - og han har aldri snappet meg igjen (men han svarer alltid når jeg snapper han fellessnapper). Han spurte meg heller aldri på noe date.. Møtte han på byen her om dagen, da snakket vi på byen, og han sa han aldri hadde prøvd seg så hardt på noen før, som på meg. Jeg sa jeg aldri hadde avvist han (har jo hatt et godt øye til han). Han gikk, og jeg fikk senere den natta en snap av han "bare å si ifra hvis du vil dra hjem sammen idag :-)". Jeg sa ikke direkte ja, jeg sa "haha ja bare si ifra du!", men han svarte ikke noe mer på det - jeg ville se om han var seriøs. Inviterte han med på et nach jeg var på senere på natta, men da fikk jeg til svar at han allerede hadde dratt hjem..? Hva er det han egentlig vil? Han har virkelig vist interesse rett før han slutta, sørga for å ha snappen min, sa vi skulle på date osvosv, men så bare stopper alt opp? Hva er vitsen med å legge meg til på snap om han ikke skal snappe noe? Og tar ikke sjansen med meg når jeg nærmest sier ja til å bli med han hjem etter han spurte? Er han kun ute etter et ligg..? Er han for sjenert..? Er så mange muligheter! Blir ikke mer klarere enn dette? Du derimot er sånn passiv person som forventer at han kun skal jakte på deg. Du gir ingenting. Alt du sier hadde jeg tatt som høflig avvisning. Skjønner godt han ikke gidder mer.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #19 Skrevet 31. mars 2018 10 timer siden, Martheegne skrev: Ok. Overrasket over at de første svarene var så bastante på at jeg hadde avvist, avvist, og han hadde prøvd seg på en god måte - mens de siste svarene sier at han kun var ute etter sex. Men ja, det er vel egentlig det eneste som gir mening når man tenker seg om.. jeg har jo ikke vært avvisende, bare ventet på at han skulle ta initativ på enten snap/til å gjøre noe (noe jeg fikk inntrykk av ut ifra alle handlingene hans, og jeg har ofte snappet han), men det skjedde jo aldri, så var nok bare prat og ingenting mer. Å avvise handler jo også om å ikke gjøre noe, å ikke komme han i møte. Passiv oppførsel gir egentlig ingenting. Og mange kvinner går glipp av flotte menn på den måten, fordi de venter på at han skal ta nesten alt av initiativ. Anonymkode: b91b0...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #20 Skrevet 31. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å avvise handler jo også om å ikke gjøre noe, å ikke komme han i møte. Passiv oppførsel gir egentlig ingenting. Og mange kvinner går glipp av flotte menn på den måten, fordi de venter på at han skal ta nesten alt av initiativ. Anonymkode: b91b0...9d7 Denne fyren har strengt talt ikke tatt NOE initiativ som skulle tilsi at han oppriktig likte henne. Han har selv vært altfor passiv til at hun skulle vært noe mer enn passiv. Useriøse menn er det jo ikke noe poeng i å komme i møte med på useriøs fyllaflørting. Anonymkode: 8f9d4...581
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå