søndagsengel? Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Hva syntes du? Er det verdt prisen? Er det mulig å snakke med de man sitter rundt bordet med? Klarte du å nyte maten selv om det var et støyende show på scena? Vet jo at det er det som lager hele opplevelsen, men vil ikke at vi skal ha en asosial kveld heller!
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 Jeg var der på julebord. Det anbefales på det sterkeste Det var skikkelig bra!!!!!! Jeg gjør det gjerne igjen. :-)
*nora* Skrevet 18. februar 2005 #3 Skrevet 18. februar 2005 Ja, jeg har vært på en Wallmann salong, men riktignok ikke i Norge. Men prinsippet er vel det samme, akkurat som navnet. Synes det var en opplevelse, og ikke noe problem å føre en samtale rundt bordet eller nyte maten. Synes absolutt det var verdt pengene!
søndagsengel? Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2005 Takk for svar! Da satser vi på å ta med mamma dit på 50-årsdagen hennes :-)
Grooo Skrevet 19. februar 2005 #5 Skrevet 19. februar 2005 Jeg var der på julebord. Det anbefales på det sterkeste Det var skikkelig bra!!!!!! Jeg gjør det gjerne igjen. :-) Støtter denne! Det er absolutt et bra sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå