AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Jeg er litt slapp og ikke minst tom i brystpartiet etter å ha tatt bort silikonimplantater. Angrer ikke på dette, og ønsker ikke å legge inn silikon igjen. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med injeksjoner? Har litt magefett og fett på innside lår, som bør kunne flyttes på... Anonymkode: b9771...fce
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #2 Skrevet 31. mars 2018 Tror du må gjøre det fler ganger? Endel av fettcellene dør etter transplantasjon er det jeg har hørt. Anonymkode: cea16...b30 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #3 Skrevet 31. mars 2018 Det er ikke vanlig, og det er fordi resultatet ikke blir særlig bra. Du kan ikke forme fettet på samme måte som du kan med implantater, og de vil ikke holde formen. Anonymkode: ee605...db3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #4 Skrevet 31. mars 2018 Fett som sprøytes inn der de ikke hører til blir "spist opp" av kroppen etter ganske kort tid fordi sammensetningen i fettet blir ødelagd av prosessen med å suge det ut og sprøyte det inn ett annet sted. Mao er det ganske bortkastede penger og en unødvendig ting å gjøre. Som også kan gi deg infeksjoner og annet ubehag i lang tid etter inngrepet. Anonymkode: 154dd...557
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: Fett som sprøytes inn der de ikke hører til blir "spist opp" av kroppen etter ganske kort tid fordi sammensetningen i fettet blir ødelagd av prosessen med å suge det ut og sprøyte det inn ett annet sted. Mao er det ganske bortkastede penger og en unødvendig ting å gjøre. Som også kan gi deg infeksjoner og annet ubehag i lang tid etter inngrepet. Anonymkode: 154dd...557 Eh nei. Noe av fettcellene bare forsvinner, men overhodet ikke alt. Da hadde jo slanking vært sykt enkelt! Jeg anbefaler at du leser om dette på nettet så ser du at du tar feil og kan slutte å spre feilinformasjon på nettet. Anonymkode: 91647...58a 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eh nei. Noe av fettcellene bare forsvinner, men overhodet ikke alt. Da hadde jo slanking vært sykt enkelt! Jeg anbefaler at du leser om dette på nettet så ser du at du tar feil og kan slutte å spre feilinformasjon på nettet. Anonymkode: 91647...58a Eh nei. Fettceller som ikke er ødelagt på grunn av slik behandling (suges ut mekanisk med sprøyte og hard fysisk rotering) vil ikke bli påvirket på samme måte. Anbefaler at du leser deg opp på hva som faktisk skjer med ødelagde fettceller. Det er ikke slik at de stikker inn en sprøyte og suger ut en passelig mengde. For å kunne suge ut fettet må de faktisk stikke kanylen ganske mange ganger på kryss og tvers i fettvevet. Noe som ødelegger den naturlige oppbyggingen av både fettceller og nerver. Det er bare å sjekke ut videoer om temaet. Noen av dere er virkelig så uvitende om fakta. Anonymkode: 154dd...557
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh nei. Fettceller som ikke er ødelagt på grunn av slik behandling (suges ut mekanisk med sprøyte og hard fysisk rotering) vil ikke bli påvirket på samme måte. Anbefaler at du leser deg opp på hva som faktisk skjer med ødelagde fettceller. Det er ikke slik at de stikker inn en sprøyte og suger ut en passelig mengde. For å kunne suge ut fettet må de faktisk stikke kanylen ganske mange ganger på kryss og tvers i fettvevet. Noe som ødelegger den naturlige oppbyggingen av både fettceller og nerver. Det er bare å sjekke ut videoer om temaet. Noen av dere er virkelig så uvitende om fakta. Anonymkode: 154dd...557 Det var litt sånn debatt jeg ønsket meg, for jeg mistenkte at ikke veldig mange har erfaring med dette. Synes jo det virker ekstremt dyrt da, så da hadde det vært fint å høre fra noen som faktisk hadde gjort det. Regner med at mange celler dør etter kort tid utenfor kroppen.. Hørte faktisk om prosessen allerede på 80-tallet, men da sa leger at det var uvanlig fordi at de som hadde behov for større bryster sjelden hadde nok fett på kroppen til at det kunne hjelpe.. TS Anonymkode: b9771...fce 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 Anbefaler deg å lese om det på realself, der er det mange som skriver om sine erfaringer. Har sett mange gode resultater. AB...557 er åpenbart ingen kirurg lol. Anonymkode: 91647...58a 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å lese om det på realself, der er det mange som skriver om sine erfaringer. Har sett mange gode resultater. AB...557 er åpenbart ingen kirurg lol. Anonymkode: 91647...58a Hørt om falske og kjøpte anbefalinger? Det er en grunn til at det sjeldent utføres. Anonymkode: 154dd...557
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var litt sånn debatt jeg ønsket meg, for jeg mistenkte at ikke veldig mange har erfaring med dette. Synes jo det virker ekstremt dyrt da, så da hadde det vært fint å høre fra noen som faktisk hadde gjort det. Regner med at mange celler dør etter kort tid utenfor kroppen.. Hørte faktisk om prosessen allerede på 80-tallet, men da sa leger at det var uvanlig fordi at de som hadde behov for større bryster sjelden hadde nok fett på kroppen til at det kunne hjelpe.. TS Anonymkode: b9771...fce Det var vel bare enkelte leger som sa dette, og det er jo ikke årsak alene. Kvinner som opererer brystene er jo ikke konsekvent syltynne - mange, kanskje mesteparten, er pæreformet og vil være mer symmetriske (som meg). Jeg opererte inn silikon for noen år tilbake, og jeg var på konsultasjoner rundt om blant Londons beste og mest erfarne kirurger. Jeg spurte da om dette med å bruke eget fett, og fikk da konsekvent svaret at resultatet ikke blir optimalt. Du kan jo se til de som bruker mye kirurgi, og som har ressurser til å velge det beste. Kardiashian-jentene har brukt eget fett f.eks. i rumpa, men bruker konsekvent implantater i brystene. Og så er det jo verdt å merke seg hvordan resultatet ble for rumpa til Kim der eget fett er sprøytet inn https://www.google.no/search?q=kim+kardashian+butt&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjNgqzE7JnaAhVqhaYKHeTYBpkQ_AUICigB&biw=1536&bih=759#imgrc=T0LB3FnTNNjilM: Anonymkode: ee605...db3 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #11 Skrevet 2. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Hørt om falske og kjøpte anbefalinger? Det er en grunn til at det sjeldent utføres. Anonymkode: 154dd...557 Hahaha Anonymkode: 91647...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå