Gå til innhold

Super-gonore på vei til Norge

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan vi takke den yngre generasjonen for. Altså de som er 13-20 år. Gud så mye ekkelt de driver med, om å gjøre ha sex med flest mulig og har du ikke tatt jomfrudommen din innen du er russ får du ikke være med på fester osv. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, ungfrøken91 skrev:

Dette kan vi takke den yngre generasjonen for. Altså de som er 13-20 år. Gud så mye ekkelt de driver med, om å gjøre ha sex med flest mulig og har du ikke tatt jomfrudommen din innen du er russ får du ikke være med på fester osv. 

91? Er ikke du sånn ca 20 år selv?

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Xmasclovn said:

91? Er ikke du sånn ca 20 år selv?

Nei, jeg er 26 år. Jeg dodgea heldigvis den kula der ass. 91'ere var litt småløse, men ikke så løse som 95'+++ er.

Skrevet
Akkurat nå, ungfrøken91 skrev:

Nei, jeg er 26 år. Jeg dodgea heldigvis den kula der ass. 91'ere var litt småløse, men ikke så løse som 95'+++ er.

Shit ja da kjenner jeg meg gammel, kunne med dagens løshet nesten vært forelder til en 95 modell

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier jo seg selv at dette kommer til å spre seg i Norge også. Seksuelmoralen i Norge kjenner vi jo alle til....

Det er f.eks. helt vanlig å ha oralsex med tilfeldige personer, uten kondom. Mange tror man ikke kan bli smittet av kjønnssykdommer, og mange av disse vil dessverre få oppleve en skikkelig blåmandag.....

Anonymkode: ccddc...92c

• Liker 3
Gjest N-Nøff
Skrevet

Og så? Det er jo positivt. Kanskje folk slutter å hore rundt. Og etter hva jeg leser over her ser jeg enda en god grunn til å sende ungene på privatskole. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, ungfrøken91 skrev:

Kan du komme med en kilde på dette?

Anonymkode: 00d60...f2b

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier jo seg selv at dette kommer til å spre seg i Norge også. Seksuelmoralen i Norge kjenner vi jo alle til....

Det er f.eks. helt vanlig å ha oralsex med tilfeldige personer, uten kondom. Mange tror man ikke kan bli smittet av kjønnssykdommer, og mange av disse vil dessverre få oppleve en skikkelig blåmandag.....

Anonymkode: ccddc...92c

Blir nok gøtt med litt herpes i kjeften om noen uker

Skrevet (endret)
19 minutter siden, Neinøff skrev:

Og så? Det er jo positivt. Kanskje folk slutter å hore rundt. Og etter hva jeg leser over her ser jeg enda en god grunn til å sende ungene på privatskole. 

Privatskole? Det er jo rene sexfesten der. I mangel på alternativer til både omgangskrets og aktviteter utenom skolearbeid så driver de jo med sex hele tiden for å få tiden til å gå. Du kan like gjerne sende ungen din borti Skippergata. Da går du i det minste økonomisk i pluss.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 2
Skrevet

Men ingen som er så kul, rik eller trendy her at h*n allerede har fått tak i super-gonoren? Rart...

AnonymBruker
Skrevet

https://worldtruth.tv/dont-go-about-kissing-everyone-new-hpv-virus-that-kills-faster-than-hivaids-erupts/

http://www.dailymail.co.uk/health/article-5557925/Prostitutes-south-east-Asia-fueling-rise-super-gonorrhoea.html?ito=social-facebook

Prostituerte i sørøst Asia bidrar til å spre super resistent Gonore.

Kjønnssykdommer er desv resultat av promiskuøs og grenseløs adferd. Av naturen så er vi ikke skapt for å ha mange sexual partnere. Resultatet av grenseløshet og ubeskyttet sex er at smittsomme sykdommer oppstår til stor fortvilelse og lidelse for mange. (også de uskyldige partnere av slike promiskuøse personer) .

Anonymkode: 15b11...8e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så løse mange har blitt så er nok dette i Norge om et par uker, eller kanskje det allerede er her. Og de som drar på sexferie til diverse land bidrar jo virkelig. 

Anonymkode: afd18...97b

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Kan du komme med en kilde på dette?

Anonymkode: 00d60...f2b

Kilde? Er vel bare å SE med egne øyne åssen de holder på. Har jobbet med flere som er under 18 år, og det de forteller om åssen det er idag....ÆSJ. Helt DRØYT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...