AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Hei! Jeg deiter en fyr og gjort det over en liten periode nå. Han har sagt han er forelska i meg, og jeg det samme til han. Nå er han på en tur langt, langt borte - og jeg gikk inn på tinder´n min i stad for å vise han frem til en venninne. Der sto det at han var 6 km unna. Men når jeg snakka med han istad sendte han masse bilder fra turen og hvor de var. Så nå streifer paranoian inn. Har han kommet tidligere hjem fra turen og ghoster meg? Eller kan Tinder fucke opp lokasjonen på den måten? Han har sagt til meg at han skal være borte halvannen uke til. Anonymkode: cc399...612
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Hvis han har tinder gold kan han bruke passport for å sveipe hvor som helst. Anonymkode: 159b8...5ad
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Jeg har ikke betalende tinder. så er litt usikker på hvordan det fungerer. Men jeg er ganske sikker på at de som betaler, kan bestemme lokasjonen sin, slik at når man er på ferie, kan man fortsatt bruke tinder i den byen man kommer fra. Tror den beste måten å sjekke om han bruker tinder på, er om lokasjonen/km flytter på seg. For da har han kanskje den kanskje ikke på. Men hvis dere har sagt at dere er forelsket i hverandre. hvorfor har dere ikke hverandre på facebook eller snap? Anonymkode: 82c91...3cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå