AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #41 Skrevet 1. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken bank har 0 gebyrer og høyere rente? Hvis det finnes en bank med 0 i gebyr og høyere rente som også har kundeservice som er bra og mulighet for å sette inn penger og ta ut penger uten å betale for det så vil jeg gjerne bytte bank fra DNB, jeg har bare ikke funnet en bank som er billigere enn DNB og samtidig har de andre tingene på plass. Jeg har konto i S*banken også, men de har ikke fysiske kontorer eller bilde på bankkort, så jeg bruker DNB som min dagligbank. Nettbanken til DNB er bedre enn S*banken også. Anonymkode: 3fceb...404 Bruker aldri kontanter og hva skal jeg med kundeservice, alt fungerer jo? Og bilde på bankkort har jeg heller ikke bruk for. Anonymkode: 2c68f...a54 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #42 Skrevet 1. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt riktig! DNB er den beste av de større bankene, helhetlig sett. Men det er en del DNB-"haters" rundt om kring, som prøver å spre inntrykk av at DNB er så grusomme. Merkelig opplegg. Og mediene kaster seg på, alle husker jo Panama Papers, som vel var.. absolutt ingenting. Anonymkode: a51e0...ea4 Jeg (trådstarter) er også strålende fornøyd med DNB. Jeg har erfart ypperlig kundeservise fra DNB både på chat, meldinger og på telefon, men noen ganger velger jeg altså å spørre her først (i tilfelle noen kan gi meg svaret) for å slippe å mase på de. Anonymkode: dc4b9...2a7 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #43 Skrevet 1. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker aldri kontanter og hva skal jeg med kundeservice, alt fungerer jo? Og bilde på bankkort har jeg heller ikke bruk for. Anonymkode: 2c68f...a54 Hvilken bank bruker du som er billigere enn DNB? Anonymkode: 3fceb...404 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #44 Skrevet 2. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken bank bruker du som er billigere enn DNB? Anonymkode: 3fceb...404 Bruker Ya-bank som dagligbank. Har alt av penger til jevnlig bruk stående på sparekonto der til regninger har forfall og bruker div kredittkort til alt av daglig bruk. Anonymkode: 2c68f...a54 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #45 Skrevet 2. april 2018 På 30.3.2018 den 0.12, AnonymBruker skrev: Stemmer det at det koster kr 20,- i gebyr for å ta ut penger i butikk, samtidig som man betaler for varer som man kjøper? Anonymkode: dc4b9...2a7 Nei det stemmer ikke. Men å ta ut penger i minibank er det gebyr på Anonymkode: 3f0b4...ce2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå