Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Roseh skrev:

Hva med vanlig minibank? Koster det penger å ta ut penger?

Kr 10,- ved uttak i DNB sine minibanker med DNB sine kort (det grønne og sølvkortet i hvertfall)

Anonymkode: dc4b9...2a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det koster fortsatt ikke noe å ta ut penger samtidig som du kjøper varer. 

Anonymkode: 3fceb...404

Joda, det gjør det men bare 10øre! :P

Anonymkode: b5c76...aea

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Roseh skrev:

Hva med vanlig minibank? Koster det penger å ta ut penger?

Ja, både i minibank og post-i-butikk koster det å ta ut penger. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjell på det grønne og sølvkortet egentlig?

Anonymkode: 0e4ef...430

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kr 10,- ved uttak i DNB sine minibanker med DNB sine kort (det grønne og sølvkortet i hvertfall)

Dette gjelder ikke studentDNB eller barnekort. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, både i minibank og post-i-butikk koster det å ta ut penger. 

:snurt: uff, gjelder det alle banker eller bare dnb? 

Skrevet
Akkurat nå, SnoopyBoy skrev:

Dette gjelder ikke studentDNB eller barnekort. 

Kun for de 33+. For oss under koster verken varekjøp i butikker, eller å ta ut noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, det gjør det men bare 10øre! :P

Anonymkode: b5c76...aea

Da er jeg tydeligvis glemt av dnb, for jeg har ikke slike trekk:p

Anonymkode: a0b01...00f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. :blush: Jeg ser at jeg husket feil. Jeg hadde et uttak i post i butikk i februar, og det er dette jeg er trukket kr 20 for i februar. Jeg gir tilbakemelding i tråden, så snart jeg har fått kontoutskrift for mars der jeg har mitt uttak i butikk i mars sammen med varekjøp. Håper at dette var gebyrfritt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Roseh skrev:

:snurt: uff, gjelder det alle banker eller bare dnb? 

Jeg kan ikke så mye om andre banker, for jeg har vært fornøyd med DNB i mange år og har ikke tenkt til å bytte, men da jeg sjekket Nordea og Sparebank1 for moren min så fant jeg ut at det er billigere med DNB enn noen annen bank for dem i hvert fall.

Sjekket nå og Nordea har det samme - koster 10 kr i minibank. Og i tillegg har de dyrere årspris på kortet sitt. 

Sparebank1 har også høyere årspris enn DNB og de tar også gebyr for å bruke kort i butikk. De tar ingenting for sine egne minibanker, men det koster å ta ut av andre bankers minibank. 

Jeg tror jevnt over at DNB er en bedre bank. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

LOL.

Jeg har hatt studentkort hos DNB i minst fem år uten å ha vært student. Skjønner at jeg har spart en del penger på det.

Anonymkode: 6ca26...2be

Skrevet
På 30.3.2018 den 0.12, AnonymBruker skrev:

Stemmer det at det koster kr 20,- i gebyr for å ta ut penger i butikk, samtidig som man betaler for varer som man kjøper?

Aner ikke, sikkert 10 år siden jeg har brukt kontanter i Norge

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, prt90 skrev:

Aner ikke, sikkert 10 år siden jeg har brukt kontanter i Norge

Hvorfor svarer du at du ikke har svaret når TS allerede har fått svar for lenge siden? 

Skrevet (endret)

Stemmer sikkert, men hva betyr det om kontantuttak koster 20 båkks? Jeg har ikke hatt kontanter på flere år. Hva skal man med kontanter?

Endret av Leifern
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2018 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Dnb innførte diverse gebyrer for en stund siden. Du får laste ned prislisten. 

I de fleste banker kan man ved å gå inn i kundeprogrammer slippe billigere unna gebyrene. Men merk deg at DNB er den dyreste banken du kan ha og bruke. 

Anonymkode: f7b87...c2c

Det er det så absolutt ikke. Noen banker er gode på noe, og dårlig på annet. F.eks Nordea er dårligere enn DNB på det meste. 

Anonymkode: a51e0...ea4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt flere si at DNB er dyrere enn de flest andre bankene, men det jeg har sjekket ut viser jo at DNB er billigere enn både Nordea og Sparebank1 og i hvert fall Sparebanken Øst. 

DNB har også bedre service og åpne kontorer. På Nordea måtte jeg bestille tid for å gjøre opp en konto, og lokalene var stengt til bankdama kom og hentet meg i døra. DET er dårlig kundebehandling. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt flere si at DNB er dyrere enn de flest andre bankene, men det jeg har sjekket ut viser jo at DNB er billigere enn både Nordea og Sparebank1 og i hvert fall Sparebanken Øst. 

DNB har også bedre service og åpne kontorer. På Nordea måtte jeg bestille tid for å gjøre opp en konto, og lokalene var stengt til bankdama kom og hentet meg i døra. DET er dårlig kundebehandling. 

Helt riktig! DNB er den beste av de større bankene, helhetlig sett.

Men det er en del DNB-"haters" rundt om kring, som prøver å spre inntrykk av at DNB er så grusomme. Merkelig opplegg. Og mediene kaster seg på, alle husker jo Panama Papers, som vel var.. absolutt ingenting.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig! DNB er den beste av de større bankene, helhetlig sett.

Men det er en del DNB-"haters" rundt om kring, som prøver å spre inntrykk av at DNB er så grusomme. Merkelig opplegg. Og mediene kaster seg på, alle husker jo Panama Papers, som vel var.. absolutt ingenting.

Spiller ingen rolle for meg at folk bruker DNB, men holder meg selv heller til en bank med 0 gebyrer og langt høyere rente på innskudd.

Anonymkode: 2c68f...a54

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle for meg at folk bruker DNB, men holder meg selv heller til en bank med 0 gebyrer og langt høyere rente på innskudd.

Anonymkode: 2c68f...a54

Hvilken bank har 0 gebyrer og høyere rente?

Hvis det finnes en bank med 0 i gebyr og høyere rente som også har kundeservice som er bra og mulighet for å sette inn penger og ta ut penger uten å betale for det så vil jeg gjerne bytte bank fra DNB, jeg har bare ikke funnet en bank som er billigere enn DNB og samtidig har de andre tingene på plass. 

Jeg har konto i S*banken også, men de har ikke fysiske kontorer eller bilde på bankkort, så jeg bruker DNB som min dagligbank. Nettbanken til DNB er bedre enn S*banken også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...