Gå til innhold

Hvordan "fete opp" hunden?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Valpen min er for tynn! Hun spiser Royal Canin tørrfor.. Hva kan jeg gjøre/gi henne for at hun skal legge på seg litt? Hun er frisk. så det har ikke noe med helsa å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Olivers :)

Er så bra energi-opptak av det föret der, at hunden legger på seg med en gang om du gir like mye av olivers som du gav av det andre merket :)

Er sikkert en haug med andre gode råd, altså, men..Det var mitt bidrag never the less :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar. Kanskje jeg prøver det foret! Noen andre tips utenom bytte av for? Stemmer det forresten at man kan gi ett kokt egg pr dag for at hunden skal legge på seg?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ville vært forsiktig med egg til unghunden, da er det nok bedre å bytte för..

sånn som da jeg gikk over til olivers måtte jeg kutte kraftig ned på porsjonene, hunden la på seg med en gang!

Skrevet

Kokt egg? har bare hørt om rått egg jeg. Litt olje er bra med tanke på dvitamin (tror jeg) husk å bruk valpe fôr da. Men nå er ikke jeg noen fan av RC da.. så jeg anbefaller fôr bytte. (har ei tispe her som har gått på RC og ho er så tynn!!

Gjest Lilleulv
Skrevet

nemi har fått masse egg hun, gjør det noe?

kan anbefale norwegian polar jeg :) www.norwegian-polar.no Nemi elsker det, og ser foreløpig ut som hun tåler det. Kun laget av reint kjøtt som er naturlig for hunden å spise og veldig kraftig fôr.

Gjest Rotta ikke innlogget
Skrevet

Hvor gammel er valpen din og hvilken rase er det?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvor gammel er valpen din og hvilken rase er det?

Det er en 5mnd gammel Fransk bulldog

Skrevet

Noen ganger er det bare sånn at hunden ikke legger på seg. Jeg hadde ikke bekymret meg for det om jeg var deg, så lenge hunden er frisk.

Min forrige hund var også veldig tynn, selv om hun fikk nok mat. Men jeg spurte dyrelegen og han sa at vi må huske på at hunder også er individuelle, akkurat som oss. Noen mennesker er også veldig tynne, og legger ikke på seg selv om de spiser mye.

Kos deg med hunden du, og gi den det den er vant til å få. Det gjorde jeg.

En ting til, hunden kan fint legge på seg litt når den blir eldre også, det gjorde min når hun var en fem-seks år.

:wink:

Skrevet

Vill prøvd å bytte fôr!

Spiser hun nok?

Gjest Anonymous
Skrevet

De hundene jeg har sett som har spist royal canine har vært tynne og ikke så glad i det fôret de også. Mange av dem som har gått over til oliver's, og spiser det fôret og legger på seg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Min valp har begynt på oliver`s. Den er veldig småspist og litt tynn. Og hun spiser ikke mer etter at vi begynte på Oliver`s heller. Er så slitsomt at hun spiser så lite. Menneskemat er hun veldig gladi, men hun kan jo ikke leve av det.. Er det ikke veldig viktig at valper får i seg en viss mengde tørrfor hver dag pga beinbygning osv? Hva gjør jeg?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Min valp har begynt på oliver`s. Den er veldig småspist og litt tynn. Og hun spiser ikke mer etter at vi begynte på Oliver`s heller. Er så slitsomt at hun spiser så lite. Menneskemat er hun veldig gladi' date=' men hun kan jo ikke leve av det.. Er det ikke veldig viktig at valper får i seg en viss mengde tørrfor hver dag pga beinbygning osv? Hva gjør jeg?[/quote']

du kjøper norwegian polar til valpen din. de fleste hunder elsker det fordi det er laget av reint kjøtt, og det er et veldig kraftig fôr sånn at han vil legge på seg :)

Skrevet

har ei vennine som har en hund som ikke vil legge på seg..hun gikk til dyrlegen og spurte og fikk råd om at hun måtte bruke oksevom, da legger de på seg, veldig bra for hunden og hunden hennes elsker det! fåes på dyrebutikker.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...