Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å få ut ting som irriterer deg. Jeg starter 

Folk som legger beina på setet foran seg på Kino NÅR det sitter noen i det setet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som smatter. :sur:

• Liker 3
Skrevet

Kom på en til. folk som alltid avlyser avtaler og finner på dårlige unnskyldninger for det. 

Skrevet

Denne tråden finnes allerede, men som jeg har nevnt før: At enden av nye doruller sitter altfor godt fast!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Nevian skrev:

Denne tråden finnes allerede, men som jeg har nevnt før: At enden av nye doruller sitter altfor godt fast!

Beklager, klarte ikke finne en slik tråd. Så da opprettet jeg denne :)

Skrevet

Jeg er så drittlei skinny-ass bitche's i filmer. Jeg kan ikke komme på EN film hvor det ikke finnes syltynne jenter med huge boobs og sprettrumpe. Jeg er så møkkalei at jeg har bestemt meg for å boikotte alle filmer som kan ha et hint til disse pinnene i! GI OSS NOE MANNEKJØTT FOR FAEN!!! Tilogmed i dameblader så ser vi disse; vakre, unge, plettfrie tynne jentene. Man kan ikke bla i ett eneste blad (vel, kanskje hjemmet og allers, men der har dem søren meg lurt inn tynne modeller i strikkeoppskrifter og!!!), uten å se disse jentene. Hvorfor kan de ikke reklamere litt for mannlig kjøtt istedet? Jeg vil se halvnakne menn ligge i et hav av enda mer menn! Homser eller ikke, JEG VIL SE HALVNAKNE MENN! Eneste filmen er vel Magic Mike som man kan se litt deilig mannekjøtt. Det er ikke så jævla koselig å se en komedie/skrekkfilm når du blir minnet på hele tiden at de ser bedre ut enn deg, og man får dårlig samvittighet for at man ikke har trent. Jeg er så leeeeeeei! Fler som er enig, eller sitter dere å nyter hvert øyeblikk av tynne, trente damekropper i filmer?

Gjest Winza
Skrevet (endret)

At jeg sliter med å få fram visse ord, er til å bli gal av :bond:

Endret av Winza
Skrevet

Høylytte tenåringer som baksnakker andre på offentlige steder med intensjon om at de rundt skal få med seg alt 

Gjest fruktfest
Skrevet

At de vi besøkte denne uken har en kanin fritt rundt i huset. Den driter over alt, blant annet i sofaen der fant vi ut, for mannen min satte seg på kanindritt.

Gjest justcurious
Skrevet
På 1.4.2018 den 7.55, fruktfest skrev:

At de vi besøkte denne uken har en kanin fritt rundt i huset. Den driter over alt, blant annet i sofaen der fant vi ut, for mannen min satte seg på kanindritt.

Hadde den ikke dokasse? Det er vanlig at de legger igjen en og annen lortkule rundt omkring selv om de er dotrente :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...