AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Går det an å blokkere noen ved en feiltakelse på Sukker? Anonymkode: 60a30...96e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Alt ved sukker er en feiltagelse. Anonymkode: 2a237...69c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Nei tror ikke det Anonymkode: 7090a...390
Elaine Marley Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Tror det er vanskelig å gjøre ved en feiltakelse. Man må trykke på de tre prikkene og skal man ikke blokkere eller melde inn falsk profil eller ufin oppførsel så er det ikke mye annet å gjøre der. Da skal man være maks uheldig i hvert fall. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 3 minutter siden, Elaine Marley skrev: Tror det er vanskelig å gjøre ved en feiltakelse. Man må trykke på de tre prikkene og skal man ikke blokkere eller melde inn falsk profil eller ufin oppførsel så er det ikke mye annet å gjøre der. Da skal man være maks uheldig i hvert fall. Ja det var det jeg egentlig tenkte. Har datet litt en fyr. Ikke sånn kjempealvorlig, og vi er begge fremdeles på Sukker i tillegg til Snap og Messenger. Snakkes nesten daglig. Så blokkerte han meg plutselig på Sukker og jeg spurte hvorfor. Han sa han hadde gjort det ved en feiltakelse og samme dag ble profilen hans deaktivert. Det var den en ukes tid før han plustelig var pålogget igjen og jeg var blokkert (igjen). Jeg mistenker at han tror at hvis han blokkerer meg så ser jeg ikke at han er pålogget eller noe? Ikke noe big deal for meg, siden vi ikke har noe "alvorlig" på gang, men det blir litt teit å holde på sånn. Anonymkode: 60a30...96e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 Ha ha. Så barnslig av han. Anonymkode: b8460...f5c 2
Elaine Marley Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det var det jeg egentlig tenkte. Har datet litt en fyr. Ikke sånn kjempealvorlig, og vi er begge fremdeles på Sukker i tillegg til Snap og Messenger. Snakkes nesten daglig. Så blokkerte han meg plutselig på Sukker og jeg spurte hvorfor. Han sa han hadde gjort det ved en feiltakelse og samme dag ble profilen hans deaktivert. Det var den en ukes tid før han plustelig var pålogget igjen og jeg var blokkert (igjen). Jeg mistenker at han tror at hvis han blokkerer meg så ser jeg ikke at han er pålogget eller noe? Ikke noe big deal for meg, siden vi ikke har noe "alvorlig" på gang, men det blir litt teit å holde på sånn. Anonymkode: 60a30...96e Merkelig opplegg. Tror jeg hadde droppet hele fyren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå