Gå til innhold

Sædmengde, eldre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann som er midt i 50 årene har fremdeles nokså mye sæd i hver utløsning, trolig mer en en halv spiseskje. Selv om han har orgasme to ganger på en dag, er det ganske mye. Jeg mener faktisk at dette har endret seg svært lite siden han var ung. Det jeg lurer på er om dette er vanlig, eller at "hyppig trening" kan holde sædproduksjonen oppe til eldre alder? Noen som mener noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dirty old man
Skrevet

Kan trøste deg med at menn uten prosdataproblemer fungerer seksuelt til de går i grava! På sykehjemmet der ei venninne jobber er de veldig plaget av menn som onanerer, spesielt en som ikke klarer å holde seg når han skal dusjes. Han må de binde fast høyrearmen på bak på stolen, ellers får de ikke vasket han...

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er 40 og føler ikke at det kommer så mye mindre.

Det jeg likevel merker er at det ikke spruter så kraftig lenger, som da jeg var ung.

Det plager ikke sexlivet vårt, som bare har blitt bedre med årene.

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan trøste deg med at menn uten prosdataproblemer fungerer seksuelt til de går i grava! På sykehjemmet der ei venninne jobber er de veldig plaget av menn som onanerer' date=' spesielt en som ikke klarer å holde seg når han skal dusjes. Han må de binde fast høyrearmen på bak på stolen, ellers får de ikke vasket han...[/quote']

Dette hørtes ille ut fra en sykehjemsansatt.

Plaget ved at gamle onanerer? dET ER ET KRAV OG BEHOV DE HAR. da må de gå ut til vedkommende er ferdig.

Skrevet

Dette hørtes ille ut fra en sykehjemsansatt.

Plaget ved at gamle onanerer? dET ER ET KRAV OG BEHOV DE HAR. da må de gå ut til vedkommende er ferdig.

Helt enig!!!!! Håper ikke det er sånne ansatte når jeg kommer på sykehjem!!!

Reagerer sterkt på at de BINDER folk fast!!!!!!! Uansett grunn...

Nå ble jeg forbanna!!! :kjempesinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...