AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Så utrolig irriterende!! Kommer opp nye folk, og så er de 300km++ borte! Skjer genrelt hver gang jeg går inn på appen, må da inn å stille opp/ned en km for å få nytt søk Andre som har samme problem? Anonymkode: 866be...9b7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 De kan ha vært nærmere og så forflyttet seg. Anonymkode: 046a4...ca1
Kreator Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Betalende kunder av Tinder har også en Passport funksjon som lar en svipe andre steder enn der man befinner seg (for kommende reiser etc). Og vips, når man skrur denne av så er personen typisk laaangt unna igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kan ha vært nærmere og så forflyttet seg. Anonymkode: 046a4...ca1 Da må de være konstant pendlere, de samme bildene som dukker opp. Tviler egentlig litt på at de klarer å plutselig forflytte seg fra en radius på 26km til 300km konstant, hver dag... Kunne kanskje vert en grunn, men tviler Anonymkode: 866be...9b7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 1 minutt siden, Kreator skrev: Betalende kunder av Tinder har også en Passport funksjon som lar en svipe andre steder enn der man befinner seg (for kommende reiser etc). Og vips, når man skrur denne av så er personen typisk laaangt unna igjen. Men de burde vel ikke dukke opp hos meg... er ikke betalende kunde, og får opp menn hvor km avstand står, men jeg har satt søket på 26km, så da burde jo kun de i området dukke opp. Er jo litt av det som er veldig kjekt med tinder, at du skal kunne vite at personen er her i område, og at et møte faktisk er realistisk... men kanskje jeg tenker helt feil Anonymkode: 866be...9b7
Kreator Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men de burde vel ikke dukke opp hos meg... er ikke betalende kunde, og får opp menn hvor km avstand står, men jeg har satt søket på 26km, så da burde jo kun de i området dukke opp. Er jo litt av det som er veldig kjekt med tinder, at du skal kunne vite at personen er her i område, og at et møte faktisk er realistisk... men kanskje jeg tenker helt feil Anonymkode: 866be...9b7 Nei, det er det som er poenget. Hvis JEG er betalende kunde og vet at jeg skal til by X og trenger en date en gang til neste uke, så kan jeg med Tinder Passport si at jeg nå er i by X og svipe så lenge jeg gidder. Så kanskje jeg får en match og noen å spise middag med i by X uka etter. Spiller ingen rolle om DU betaler eller ikke; den som betaler kan velge hvor man skal være selv om man ikke er der, og svipe i vei.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 3 minutter siden, Kreator skrev: Nei, det er det som er poenget. Hvis JEG er betalende kunde og vet at jeg skal til by X og trenger en date en gang til neste uke, så kan jeg med Tinder Passport si at jeg nå er i by X og svipe så lenge jeg gidder. Så kanskje jeg får en match og noen å spise middag med i by X uka etter. Spiller ingen rolle om DU betaler eller ikke; den som betaler kan velge hvor man skal være selv om man ikke er der, og svipe i vei. Okay, kjedelig for meg da som ønsker å møte folk som bor her i område. Men jeg er med. Sikkert det som er "problemet" Da kan jeg slå meg til ro med at slik er det bare, suck it up! Må bare huske å følge litt ekstra med på km avstand og sveipe venstre på dem Anonymkode: 866be...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå