AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Del Skrevet 29. mars 2018 Gikk de videre i livet uten å bli avslørt, eller gikk på en smell tilslutt? 😊 Anonymkode: efb6d...16c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Del Skrevet 29. mars 2018 Akkurat sonne mennesker suger energi av deg med DRAMA. Så de finner bare ett annet offer. Sonne folk bryr jeg meg veldig lite om å går videre. Anonymkode: 016ff...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Del Skrevet 29. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Akkurat sonne mennesker suger energi av deg med DRAMA. Så de finner bare ett annet offer. Sonne folk bryr jeg meg veldig lite om å går videre. Anonymkode: 016ff...d53 Riktig. Likevel interessant å vite om de seilte gjennom livet uten å bli avslørt:) At de fremdeles blir trodd på, og slipper unna. Anonymkode: efb6d...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Del Skrevet 29. mars 2018 JEG GODTER MEG NÅR FOLK BEGYNNER Å SKJØNNE HVEM EGEmanipulerende/narsissistiskeNTLIG ER. DRAMA; DRAMA; DRAMA OG DET ER KLART ALT DIN FEIL I DEMMES ØYNE. Anonymkode: 016ff...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Del Skrevet 29. mars 2018 Kjenner meg veldig igjen i noen som står meg nær. Denne personen er drama hele veien. Man kan aldri spørre om noe eller si noe uten at det blir snudd opp ned og man får beskjed om at måten man sier eller gjør ting på er feil. Hadde til en viss grad kunne godtatt det dersom det bare var slik, men når det blir slengt mye stygge ting i samme slengen er det vanskelig å bare godta det. Du får hele tiden høre hvor mye feil du gjør og hvor syk du selv er. Hadde jeg ikke vært trygg på meg og utdannelsen min hadde jeg blitt veldig psyket ned. Men jeg velger heller å ta avstand selv om det er veldig vanskelig til tider. Denne personen klarer å seile seg gjennom det meste, men har mistanke om at vedkommende bruker opp folk rundt seg. Har heller ingen utdannelse. Uansett hadde jeg aldri kart et forhold med en slik person, og hadde garantert sagt fra at slik oppførsel mot andre ikke er greit. Anonymkode: 8c137...9fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #6 Del Skrevet 29. mars 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk de videre i livet uten å bli avslørt, eller gikk på en smell tilslutt? 😊 Anonymkode: efb6d...16c Det vet jeg faktisk ikke. Den ene jeg møtte av dette slaget er som død for meg. Når jeg møter ham ser jeg ham ikke. Når noen nevner navnet hans i en eller annen sammenheng, hører jeg ikke hva de sier. Han er som død og forsvunnet fra jordens overflate fra min side. På den måten kan jeg gå videre i livet mitt uten å ha noe mer med ham og gjøre. Og han var ikke kjæresten min, men min sjef. Anonymkode: 029e4...cfe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Del Skrevet 29. mars 2018 manipulerende/narsissistiske mennesker, De kan heller ikke innrømme at de kan ta feil de også. Dette er noe å tenke på. Nei de ser på seg feilfrie og perfekte. Anonymkode: 016ff...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #8 Del Skrevet 29. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: JEG GODTER MEG NÅR FOLK BEGYNNER Å SKJØNNE HVEM EGEmanipulerende/narsissistiskeNTLIG ER. DRAMA; DRAMA; DRAMA OG DET ER KLART ALT DIN FEIL I DEMMES ØYNE. Anonymkode: 016ff...d53 Ser det Anonymkode: 793ea...6c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #9 Del Skrevet 29. mars 2018 Min tidligere "venn" har sugd seg fast i et rolig par, som hun trolig innbiller seg å ha kontroll over Spent på å se hvordan det går, for disse to bør hun ikke undervurdere De har i motsetning til henne, utdannelse og jobber ned lederskap. Men som den psykopaten hun er, tror hun at alle rolige/snille mennesker bare er svake individer. Hørte bare for noen dager siden at noen rettet på henne, og da skyldte hun på "ammetåken", for at hun tok feil. Ts Anonymkode: efb6d...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #10 Del Skrevet 29. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min tidligere "venn" har sugd seg fast i et rolig par, som hun trolig innbiller seg å ha kontroll over Spent på å se hvordan det går, for disse to bør hun ikke undervurdere De har i motsetning til henne, utdannelse og jobber ned lederskap. Men som den psykopaten hun er, tror hun at alle rolige/snille mennesker bare er svake individer. Hørte bare for noen dager siden at noen rettet på henne, og da skyldte hun på "ammetåken", for at hun tok feil. Ts Anonymkode: efb6d...16c Hvorfor holder du på slik som dette? Anonymkode: 793ea...6c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #11 Del Skrevet 29. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg veldig igjen i noen som står meg nær. Denne personen er drama hele veien. Man kan aldri spørre om noe eller si noe uten at det blir snudd opp ned og man får beskjed om at måten man sier eller gjør ting på er feil. Hadde til en viss grad kunne godtatt det dersom det bare var slik, men når det blir slengt mye stygge ting i samme slengen er det vanskelig å bare godta det. Du får hele tiden høre hvor mye feil du gjør og hvor syk du selv er. Hadde jeg ikke vært trygg på meg og utdannelsen min hadde jeg blitt veldig psyket ned. Men jeg velger heller å ta avstand selv om det er veldig vanskelig til tider. Denne personen klarer å seile seg gjennom det meste, men har mistanke om at vedkommende bruker opp folk rundt seg. Har heller ingen utdannelse. Uansett hadde jeg aldri kart et forhold med en slik person, og hadde garantert sagt fra at slik oppførsel mot andre ikke er greit. Anonymkode: 8c137...9fa Tror vi har lik erfaring. Møtte selv hun siste på et studie jeg går på, og hun skreddersyr sin personlighet alt etter hvem hun henger med. Meg motsa/argumenterte hun mot hele tiden, og aldri i verden om hun beklaget seg for noe.. Mitt håp er at folk skal gå lei av dette nevrotiske mennesket Da spretter jeg sjampisen!! Slike greier vel å lage nok problemer for seg selv. Anonymkode: efb6d...16c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #12 Del Skrevet 29. mars 2018 Vet at de fortsatt holder på med det samme. Mener at alle er ute etter dem, er bitre og sure etc. Hører at de blir bare verre og verre. Anonymkode: aa502...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 29. mars 2018 #13 Del Skrevet 29. mars 2018 Var vel ikke akkurat narssissister De bare oppfoerte seg veldig daarlig og da orket jeg ikke. Holdt ikke avtaler osv. Det er ikke noe narssisstisk ved det, men heller lite ansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #14 Del Skrevet 30. mars 2018 Hun har fortsatt vennskap som kommer og vennskap som går. Ellers tror jeg det går greit med henne med tanke på jobb, utdannelse osv. Men de nærmeste relasjonene sliter hun nok veldig med. Ønsker henne ikke noe vondt, for slik er ikke jeg som menneske. Anonymkode: 012b4...8f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #15 Del Skrevet 30. mars 2018 Jeg var gift med en. Jeg ante ikke før vi var skilt hva narsisisme var. "Det var jo meg det var noe galt med". Hele forholdet kompenserte jeg og kom med unnskyldninger for hans oppførsel. Noe som førte til at han ble enda bedre likt av alt og alle. "Jeg var jammen heldig som hadde en sånn flink og kjekk mann". Han gjorde jo aldri noe galt. For alt han ikke gadd, eller om han gjorde noe galt, så gikk jeg jo bak og ordnet bak. Og ingen visste hvor mye kjeft jeg fikk. Nå er vi skilt. Og jeg håper ikke den nye dama gjør det samme. At han endelig må ta ansvar for sine egne feil, og ta følgene!! Og at folk endelig får se den egoistiske mannen han egentlig er. Anonymkode: 50efc...ce2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #16 Del Skrevet 30. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var gift med en. Jeg ante ikke før vi var skilt hva narsisisme var. "Det var jo meg det var noe galt med". Hele forholdet kompenserte jeg og kom med unnskyldninger for hans oppførsel. Noe som førte til at han ble enda bedre likt av alt og alle. "Jeg var jammen heldig som hadde en sånn flink og kjekk mann". Han gjorde jo aldri noe galt. For alt han ikke gadd, eller om han gjorde noe galt, så gikk jeg jo bak og ordnet bak. Og ingen visste hvor mye kjeft jeg fikk. Nå er vi skilt. Og jeg håper ikke den nye dama gjør det samme. At han endelig må ta ansvar for sine egne feil, og ta følgene!! Og at folk endelig får se den egoistiske mannen han egentlig er. Anonymkode: 50efc...ce2 Hvordan gikk du videre uten å føle skam og 0 selvtillit? Er oppi det samme. Føler meg som et null for han fortsetter enda kritikken av meg. At jeg er lite verdt og ingen kan like meg slik jeg er. Er jo livredd enda. Anonymkode: 69a51...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #17 Del Skrevet 30. mars 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk du videre uten å føle skam og 0 selvtillit? Er oppi det samme. Føler meg som et null for han fortsetter enda kritikken av meg. At jeg er lite verdt og ingen kan like meg slik jeg er. Er jo livredd enda. Anonymkode: 69a51...97c Det var (heldigvis) han som dumpet meg. Og han fant seg fort ny dame, så jeg har pga det fått fred. Kanskje hun nye damen som får kritikken nå. Jeg kjente jeg vokste da det ble slutt. Fra å være en skygge av meg selv, fant jeg "gamle meg" tilbake. Jeg fikk nattesøvnen tilbake, humøret, selvtillitten, og dermed så jeg også at jeg var mye verdt. Jeg fortalte også nære venner og familie hva jeg hadde opplevd, og flere sa at de hadde sett ting, så jeg fikk fort bekreftet at det ikke bare var jeg som var mislykket, men at jeg var i et dårlig forhold som brøt meg ned. Jeg sier ikke jeg var perfekt oppi alt dette, men det var mye dritt jeg ikke skulle godtatt. Det ser jeg i dag. Jeg har også hørt at damen hans har klagd om ting jeg selv har opplevd, men tenkt at jeg tok feil eller overreagerte... Det er godt å distansere seg, legge skylda over på han inni meg (selv om jeg selvsagt må ta litt av skylda selv, men hvem er perfekte?). Anonymkode: 50efc...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #18 Del Skrevet 30. mars 2018 Hvordan kan jeg vite hva som har skjedd med dem, når jeg fsatisk har kuttet dem helt u av livet mitt? Anonymkode: 82562...ece 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #19 Del Skrevet 30. mars 2018 Har felles venner med ei jeg kuttet ut, hender vi møtes blant venner så da slår jeg bare av en prat med henne. Ser ikke vitsen med å være frekk eller noe. Bare åpner meg ikke for henne, sier hei til henne som med alle andre. Anonymkode: 40234...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #20 Del Skrevet 31. mars 2018 Hadde ei på videregående som var veldig gøy å være med, men hun var også veldig egoistisk og ikke lojal og stilte opp når hun burde. Jeg kuttet henne ut og hun var en sånn type som hoppet videre til noen nye. Hun hadde kanskje 1-2 venninner som hun hadde kjent lenge og ellers byttet hun. Tydeligvis ingen som fant seg i det i lengden. Hun har klart å finne seg en mann og få barn med nå. Tror hun har et fint men veldig kjedelig A4 liv med få venner. Anonymkode: 6d550...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå