AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #41 Del Skrevet 30. mars 2018 Flytt Anonymkode: 08fd7...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 30. mars 2018 #42 Del Skrevet 30. mars 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ørepropper Anonymkode: 060d7...5f8 Så ts skal gå med ørepropper hele tiden når hun er hjemme? Ørepropper stenger ikke ut all lyd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #43 Del Skrevet 30. mars 2018 Ring politiet når hun bråker om natten. Hver eneste gang. Informer henne gjerne også om at du er tvunget til å varsle om hennes kriminelle aktiviteter nattestid. Anonymkode: 3a531...87c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #44 Del Skrevet 30. mars 2018 Har denne naboen noen som bor over henne? Kanskje du da kan alliere deg med den naboen og få dem til å bråke når hun skal sove eller slappe av? Det høres mye bedre nedover enn oppover! Jeg hadde en nabo som holdt på med festing og bråk langt utover natta i alle helger. Kjente av jeg begynte å grue meg til helgene ( jeg jobbet hver 3.helg så var avhengig av å få sove ) det hjalp ikke med klager. Så flyttet det inn en familie i leiligheten over han som bråkte 10 ganger verre til alle døgnets tider, slåss og hylte.. da fikk pipen en annen lyd! Det hjalp ikke med klager da heller og etter et halvt års tid flyttet han. Like etter ble den bråkete familien kastet ut - og endelig ble det to i huset for resten av beboerne. Jeg tror det er vanskelig å forstå hvor lytt det er før man har kjent det på kroppen. Anonymkode: 2f539...f06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #45 Del Skrevet 30. mars 2018 to =ro Anonymkode: 2f539...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #46 Del Skrevet 30. mars 2018 Det er et hus med to leiligheter i. Jeg i første og hun i andre, så er ingen jeg kan alliere meg med. Jeg aner ikke hvem hun har kjøpt leilighet av, men ikke av min husvert i alle fall. Synes det er litt drøyt å ringe poiliet. Men er kanskje det beste? Da kommer det nok til å bli dårlig stemning mellom oss og kleint når vi møtes på utsiden. Jeg fikk se henne på utsiden for en time siden og la en stor bag i bilen og kjørte, så hun skal nok vekk i helga. Takk og lov. En helg uten å bli vekket på natta Anonymkode: b0d83...d46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #47 Del Skrevet 30. mars 2018 På. Fått ny bruker Anonymkode: b0d83...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. mars 2018 #48 Del Skrevet 30. mars 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar på dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 30. mars 2018 #49 Del Skrevet 30. mars 2018 Synes du skal ta dette opp med husverten og si at du vil flytte pga bråk og støy fra hun over. Slik som dette kan man ikke leve. For jo aldri fred og ro. Joda, må tåle vanlig støy, men finnes jo en grense. Hun gir jo bare faen Jeg ville funnet en annen plass å bo. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 30. mars 2018 #50 Del Skrevet 30. mars 2018 12 timer siden, The Kitten skrev: Jeg skrev jo at stilletider skal respekteres. Nettopp, men det er jo det som er problemet med at ikke alle naboer gjoer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #51 Del Skrevet 30. mars 2018 Du skal ikke måtte flytte på grunn av en eier som oppfører seg dårligt! Neste gang ringer du politiet, og evt går du innom politistasjonen og anmelder henne for å støye når det skal være ro og fred. Gi gjerne uttrykk for at det kan være rus i bildet og, utover alkohol. Tro meg. Det er det eneste som nytter med slike mennesker. https://e24.no/privat/forbrukerrettigheter/naboen-kan-ikke-stoeye-fritt/10003165 Kan forøvrig fortelle at en nabo av oss ringte politiet etter 2 år med støy døgnet rundt fra en av byggets festløver. Politiet stilte mannssterke opp og etterpå har det vært helt andre takter derfra! Anonymkode: 6bb1a...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #52 Del Skrevet 31. mars 2018 Føler så med deg. Hadde selv en nabo over meg som aldri gadd å ta hensyn og bråket døgnet rundt. Hadde på TV og musikk skikkelig høyt. Kunne spille musikk på natta. Hørte ofte han gamet og lyden var på fult! Kunne også sette på vaskemaskin og støvsuge på natta. Gikk å sang for full hals og hadde høylytte venner på besøk. Fikk aldri slappe av. Verste var de ville festene han hadde. Det var høy musikk, hopping, roping, skråling, dansing, gauling, krangling, slåssing, bråk på felles uteplass, knuste flasker der. Hun han bodde ved siden av ringte politiet og ble tyst en liten periode, men på'n igjen etter en stund. Ringte politiet igjen og tok kontakt med styre. Etter flere advarsler, så ble han hivd ut. Good ridance. Stakkars de som fikk han til nabo Har hun nachspiel på natta og det holder deg våken, så ring politiet. Har man folk under seg, så kan man ikke holde på sånn. Anonymkode: be60c...1c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #53 Del Skrevet 2. april 2018 Høres ut som at du har fått min gamle nabo. Hun var helt lik som det du beskriver. Jeg hadde bodd i huset lenge, og det hadde bodd både festglade ungkarer og barnefamilier i leiligheten over. Og det gikk helt fint fram til hun kom. Hun var bare så hensynsløs og høylytt i alt hun foretok seg, og i tilegg til all støyen var det en million småting som var vanskelig å få andre til å forstå når de ikke fikk med seg alt. Vekket hver natt av døra som smalt, ting ble lånt uten å spørre, bilen min stengt inne av hennes venners bil, tok aldri trappevask eller dugnader(men hadde masse forslag om ting som burde gjøres), røkte og hylte av latter rett foran soveromsvinduet mitt, ristet tepper når jeg spiste ute rett under, osv i det uendelige. Det verste var at hun var så søt og hyggelig utad, så alle syntes det var jeg som var skikkelig kjerring.... Hun hadde vokst opp veldig priviligert i enebolig og aldri trengt å ta hensyn. Det kan sikkert ha vært en del av det, men tror det er noen som desverre også bare er sånn, de mangler evne til å sette seg inn i andres situasjon og man må tett på dem over tid for å se deres sanne (grusomme)jeg. Anonymkode: 54422...f61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #54 Del Skrevet 2. april 2018 Det jeg syns er utrolig trist, er at det er den som bråker som alltid vinner. Hvorfor? Fordi den utsatte ikke vet hvor utrolig sterke rettigheter den har. Du kan også ringe politiet og bare be de loggføre hendelsen. Ikke ta kontakt med vektere, de har ikke makten. Over tid vil dette gi en ''bråke-CV'' over personen som kan hjelpe et fremtidig offer, ja Utenom det: Styret. Anonymkode: b8f6b...be0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå