Gå til innhold

Vakthundraser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke vakthunderaser som er under 30 kilo finnes? Gjerne en oversikt over alle.

Anonymkode: 7de33...a35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke jobbe med egen irrasjonelle frykt?

Skeptisk til de som liksom vil ha en vakthund.  TS  er tydeligvis ikke i politiet....

Er ofte dårlige hundeeiere  som bare plasserer en fullstendig understimulert hund utenfor huset sitt!

Anonymkode: 330f6...53e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5 shih-tzuer

Anonymkode: 6bc56...477

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tibetansk spaniel. 

Anonymkode: a8b8b...c4c

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke jobbe med egen irrasjonelle frykt?

Skeptisk til de som liksom vil ha en vakthund.  TS  er tydeligvis ikke i politiet....

Er ofte dårlige hundeeiere  som bare plasserer en fullstendig understimulert hund utenfor huset sitt!

Dette må være det mest idiotiske jeg har lest. Noe fordomsfull her? 

De fleste jeg kjenner har valthund, de fleste er aktive i hundeklubber ol. Selv synes jeg de med større vakthunder er mye flinkere med både sosialisering, hodetrening og turer. Nettopp fordi man må ha kontroll på store hunder. Små hunder blir ALDRI satt på plass og lever ofte med mye usikkerhet pga eiere som ikke kan med hund.

Anonymkode: 69d0e...fbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med det å ville ha en vakthund da?

Flere raser?

Anonymkode: 7de33...a35

AnonymBruker
Skrevet

Min 3 kg tunge malteser er en super vakthund :fnise:

Anonymkode: 6c0c9...1a5

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Dette må være det mest idiotiske jeg har lest. Noe fordomsfull her? 

De fleste jeg kjenner har valthund, de fleste er aktive i hundeklubber ol. Selv synes jeg de med større vakthunder er mye flinkere med både sosialisering, hodetrening og turer. Nettopp fordi man må ha kontroll på store hunder. Små hunder blir ALDRI satt på plass og lever ofte med mye usikkerhet pga eiere som ikke kan med hund.

Anonymkode: 69d0e...fbb

HA😂!! La meg si det sånn : mine "vakthunder er ulovlige i Norge  så jeg er den siste personen ever til å prate om fordomsfullhet til!

Til og med her  de er lovlige går mange  folk over på andre siden av gaten når jeg kommer med hundene mine 

Ja! Mange som vakthunder mener faktisk at de skal stå vakt og "beskytte familien. Mange med paranoia går spesielt etter disse rasene og har null å tilby de.

ALLE hunder vil uansett si ifra om noen prøver å bryte seg inn om natten øl.

Helt uavhengig av størrelse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du skal ha "vakthund " for Ts?

Alle hunder kan være konstant på alerten og nevøse om eier er dårlig nok til å sosialisere de og gjøre de trygge.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...