AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #61 Skrevet 30. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Helt ærlig, rød dag på kalenderen betyr ingen verdens ting. Hvis naboen syns jeg bråker så får de spørre om jeg kan slutte. Sannsynligvis hører jeg på dem. Eller så driver jeg på til jeg er ferdig. Gir meg ved middagstid. Å lage tråd på et forum løser ingenting. Jeg er ikke her inne og leser, jeg snekrer! 😀 Anonymkode: 6f80b...494 https://www.nrk.no/rogaland/politiet-ber-folk-la-brakete-hageredskap-ligge-i-pasken-1.13985274 Anonymkode: 7179c...c63 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #62 Skrevet 30. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Når faren ødelegger alle fridager, ønsker ikke naboer kontakt med denne familien. Man høster som man sår. Oppfører man seg i et nabolag, fungerer alt godt. Anonymkode: 5f5fb...fe5 Hahahhaha! Fy fader for noen tullekopper som bor i nabolaget ditt. Unnskyld frekkheten, men denne naboen din bør flytte, for sin egen og barnas del😳 Når det gjelder loven om helligdager, synes jeg dette er en meget merkelig lov å ha i dag. Jeg har ikke behov for å foreta gjøremål i hagen/rundt huset, så jeg respekterer den, for all del. Likevel satt jeg på skolen og skrev på masteren i går, og kjørte en maskin med klær da jeg kom hjem. I dag må jeg støvsuge gulvet. Hvor går grensen for når jeg har krenket helligdagsfreden? I følge loven går grensen ved "utilbørlig larm", som ikke bare er at noen lager lyder som irriterer deg. Jeg stusser over hvorfor Norge, som er så godt som et helt sekularisert land, skal ha hviledager for å vise verdighet for helligdager og gudstjenester. Det skaper unødvendige ressurser for politiet at slike som TS skal ringe og klage over en høytrykksspyler. Jeg håper denne loven avvikles etter hvert. Anonymkode: f4a4a...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #63 Skrevet 30. mars 2018 Her respekteres det stort sett at søn- og helligdager er stille. Sitter ute og nyter stillheten og sola nå, nydelig🙏☀️😊 Hadde noen startet med noe som bråket hadde jeg hverken sagt i fra eller ringt politiet, men jeg synes stille dager er nyyydelig! Anonymkode: 3d8d4...715
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #64 Skrevet 30. mars 2018 Til de som bråker fordi de synes de burde ha rett til det, og som tror de færreste bryr seg: Du kan regne med at det er MANGE av oss som ergrer oss voldsomt over dere selv om vi kvier oss for å si fra. De burde ikke være nødvendig å be folk følge reglene. Og spesielt i en blokk så er det nesten umulig å vite hvem synderne er også. Og hvis det gjelder festbråk med kauking og fyll til langt på natt så føles det heller ikke trygt å si fra alltid. Anonymkode: bd18a...44d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå