Gå til innhold

Viljestyrke - dere som får orgasme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest StaminaTor

Dere kvinner som ikke har problemer med å få orgasme, har dere prøvd å holde igjen? Prøvd å vente lengst mulig før dere kommer? Prøvd å utsette det? El.lignende?

Vet selvfølgelig at det ikke er noe poeng siden dere gjerne kan få en til og en til, spørsmålet var ment for å sjekke om noen av dere hadde satt viljestyrken deres på prøve. Litt som å sammenligne med en mann som må holde igjen. Om dere vet hvor mye det egentlig kreves for å få det til...

Og please, ikke noe barnslig mann/kvinne sankasse diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StaminaTor
Det går helt fint å holde igjen ja. (spørs hvor lenge dog :P )

Typisk for mannen: Det sprenger etter 2 min. Hadde du klart å holde på et kvarter til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost

Øh. Tror ikke det ?

Vet ikke. Har aldri prøvd å holde igjen i et kvarter. Ser ikke poenget med å holde igjen såå lenge liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Går jo fint ann å holde igjen, men ser ikke helt poenget..? Sidenman heller da kan få en til mener jeg.

Men det går såklart ja, men er man like ved, så bør vi nok da fortsette på en litt annen måte ja, stimulere litt annerledes feks. En klitoris orgasm er nesten umulig å holde igjen om man fortsetter stimulering. Men sånn er det vel for guttene også. stopper de ikke opp litt, eller skifter stilling greier ikke de heller å holde igjan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StaminaTor
Øh. Tror ikke det ?  

Vet ikke. Har aldri prøvd å holde igjen i et kvarter. Ser ikke poenget med å holde igjen såå lenge liksom.

Kanskje bare for å teste viljestyrken din en gang, samt å prøve å forstå mannens problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Kanskje bare for å teste viljestyrken din en gang, samt å prøve å forstå mannens problem..."

Men hva er vitsen? Hvis man forandrer stimuli så kan man sikkert holde seg en god stund, men ikke noe poeng i det da. Det er jo kun for mannens del det er et poeng å holde seg, fordi en da kan holde på lenger sammen. Gutter greier jo også fint å holde igjen lenge ved å ta en liten pause osv, erfarne gutter styrer det der ganske selv.

Slik jeg ser det er det ikke noe problem. Om han så skulle komme litt tidlig, så er det bare et kompliment, og man kan da bare ta en til om en liten stund..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StaminaTor
"Kanskje bare for å teste viljestyrken din en gang, samt å prøve å forstå mannens problem..."

Men hva er vitsen?

Vitsen er å prøve det én gang, for å prøve å sette seg inn i og forstå hvordan mannen har det. Ikke noen annen grunn. Resultatet blir kanskje at man blir tettere knyttet sammen, får mer forståelse for hvordan partnerens sexualitet fungerer, bli bedre i senga selv, vite hva man ikke skal gjøre når partneren nærmer seg og du ser han prøver å holde igjen osv osv...

Tror kanskje ikke det er nødvendig med flere argumenter. Enten så forstår du det eller så gjør du det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hehe.. man blir da ikke bedre knyttet sammen eller bedre i senga av å holde igjen orgasmen? Ikke når man er jente hvertfall. Hvis gutten trenger en pause for ikke å komme eller annen stimuli, så må jo nesten han gi signal om dette da. Det der er vel ikke noe problem uansett for folk i parforhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StaminaTor
hehe.. man blir da ikke bedre knyttet sammen eller bedre i senga av å holde igjen orgasmen? Ikke når man er jente hvertfall. Hvis gutten trenger en pause for ikke å komme eller annen stimuli, så må jo nesten han gi signal om dette da. Det der er vel ikke noe problem uansett for folk i parforhold?

Hehe..???

Jeg vil påstå at kommunikasjon gjør deg bedre i senga. Mennesker kommuniserer på mange ulike nivåer. Det å kunne sette seg inn i og forstå andre, hva den andre tenker og føler er en egenskap som er meget viktig i så henseende (den kan måles på lik linje med IQ).

At du avfeier et forslag om å prøve å holde igjen orgasmen én eneste gang, bare for å ha prøvd, er et lite modent svar.

Som jeg prøvde å si, kommunikasjon foregår på flere plan, og hvis du klarer å forstå gutten din uten at han må sende signaler om at han trenger en pause, så vil du oppleve at båndene mellom dere styrkes. For noen så er orgasmen bare et fysisk fenomen, for andre så er den mentale biten og samspillet en like stor bit.

Derfor så kom temaet opp. Om å holde igjen orgasmen din. Én gng. Bare for å ha prøvd. Og som et lite tips til hvordan du kan komme nærmere partneren din på det mentale plan. For å få et bedre sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd særlig hardt, da jeg ikke ser poenget. Og noe av det tåpeligste jeg vet om er gutter som skal "ofre seg og holde igjen"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og noe av det tåpeligste jeg vet om er gutter som skal "ofre seg og holde igjen"..

For min del kommer det helt ann på om han pleier å komme etter 5 sekunder eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

dette er den mest latterlige tråden jeg har lest her inne. En stakars gutt som tydeligvis ikke greier var mer enn i 5 sekunder, skal liksom prøve å overbevise om at det da vil hjelpe at jenta holder igjen. Du vet hva som skjer da lille venn? Han spruter etter 5 sekunder, mens hun som har holdt igjen, ikke får noe mer. Da blir det ikke noe på henne da. Idiotisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og noe av det tåpeligste jeg vet om er gutter som skal "ofre seg og holde igjen"..

Med andre ord så er det finfint for dere om vi menn bare holder på så lenge vi "trenger" - dvs cirka 2 minutter?

Ja, hvis det er så tåpelig å forsøke å holde igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest jeg også!
dette er den mest latterlige tråden jeg har lest her inne. En stakars gutt som tydeligvis ikke greier var mer enn i 5 sekunder' date=' skal liksom prøve å overbevise om at det da vil hjelpe at jenta holder igjen. Du vet hva som skjer da lille venn? Han spruter etter 5 sekunder, mens hun som har holdt igjen, ikke får noe mer. Da blir det ikke noe på henne da. Idiotisk![/quote']

Dette var et latterlig svar på en tråd som jeg ikke har noen problemer med å oppfatte som seriøs! Gjest har tydeligvis ikke lest hele tråden. Lite tips: Vekk opp hjernecellene før du svarer neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du, de færreste gutter over 20, som har vært sexuelt aktive en stund, trenger ikke konsentrere seg hardt helle tiden for ikke å komme etter 2 minutter, det er de uerfarne som har dette problemet.

I tillegg vil du når du blir litt eldre merke at det er mer ved sex enn bare inn ut i to min for å komme. Det er deilig å bruke langt tid, deilig å utsette det, variere.

Men det der vil du sikkert merke når du blir litt eldre og mer erfaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung hingst
Men det der vil du sikkert merke når du blir litt eldre og mer erfaren.

Å så deilig å ha de beste årene foran seg og ikke bak seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hm... Det har faktisk ikke falt meg inn å prøve å holde igjen. Det har liksom aldri vært det som har vært problemet! :ler:

Men verdt forsøket, så den skal jeg huske på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...