Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Poster denne her siden det forsåvidt har med singelliv og dating å gjøre. Ser det er mye fordommer her inne og ikke minst rundt i samfunnet.

Jeg har reist mye og møtt veldig mange og forskjellige typer mennesker på min vei. Alle har noe til felles: at de er alle unike på sin egen måte og av alle millioner mennesker i verden så var det akkurat den personen som krysset min vei akkurat da.

Hva er egentlig oddsen for at jeg treffer akkurat deg? Alikevel så møter vi nye mennesker hele tiden og er en litt åpen så går det stort sett fint og en kan lære mye.

Ikke minst om seg selv. Jeg har på en måte vært litt fordomsfull selv. Vokst opp på bygda og med verdens snilleste foreldre, men de likte ikke ting som gikk utenfor normene. Jeg lærte dette selv, men ettersom tiden har gått så har jeg vokst det av meg. 

Jeg har respekt for alle mennesker som respekterer andre og som tør å være seg selv. Jeg har vært ilag med ei mørk latin-amerikansk jente, har en eks fra Spania og ellers flere flotte norske jenter.

De har en ting felles: De er alle sammen verdens vakreste. De vant mot oddsen og krysset min vei akkurat til riktig tid. Det er kjærlighet, det er å se forbi alt svada i samfunnet og være tilstede i øyeblikket. Hvis jeg elsker deg så finnes det ingen andre som er mer vakker enn akkurat deg, derfor så er du unik for meg.

Nå er det deilig å være singel, sorg etter brudd er forbi. Jeg ser i speilet og ser en gjennomsnitlig pen fyr, men jeg er unik for jeg elsker meg selv. Hva var oddsen for at jeg skulle bli akkurat meg? 

Anonymkode: d4bc0...260

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva var oddsen for at jeg skulle bli akkurat meg? 

Anonymkode: d4bc0...260

Ganske store. I og med at du ble født med dine gener.

Anonymkode: ecdf8...280

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner poenget ditt ts og fint at du deler det. Håper du kan inspirere andre som sliter med å ikke føle seg bra nok eller føle at de har uhell i kjærligheten. Vi er alle unike :)

Anonymkode: c0702...db0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...