Gjest Bertine Skrevet 18. februar 2005 #1 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei! jeg reiser hvert øyeblikk for å besøke min søster i stavanger. Siden vi ikke har ikea i hgs, skal jeg handle små ting som tepper puter osv som jeg kan få med meg i bilen. Er det noen tips om småting jeg kan kjøpe på ikea som jeg ikke får like billig andre plasser?? klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. februar 2005 #2 Del Skrevet 18. februar 2005 asjetter, glass osv hvis du trenger det. Planter er også ganske billig på Ikea. Og telys! alltid kjekt å ha nok av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 18. februar 2005 #3 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvite servietter, telys og hvite lys. Skal du ha duk til festlangbord så har de billig metervare (19- per meter). Tøft med knallgrønt!!! Ellers er det billige glass/tallerkner, dobørste (8,-). Sist kjøpte jeg en genial eple-deler. Helt super. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #4 Del Skrevet 18. februar 2005 telysene deres er ikke så veldig bra da. de varer bare 3-4 timer :S men er billige da. ikke noe bestemt du trenger plukke med deg vel? hver gang jeg går gjennom ikea finner jeg hundrevis av ting jeg bare MÅÅÅ ha for de er så flotte og billige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. februar 2005 #5 Del Skrevet 19. februar 2005 telysene deres er ikke så veldig bra da. de varer bare 3-4 timer Det stemmer ikke med min erfaring.. Har brukt lysene derfra i alle år, og de varer da sju-åtte timer de jeg har hatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #6 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det bare meg som reagerer på at man må kjøpe med seg et eller annet bare fordi man skal på ikea? Jeg ville heller tenkt på hva jeg virkelig har bruk for enn hva som kan være kjekt å ha (men så har jeg litt dårlig plass og er redd for "clutter"). Skulle det være en stor ting jeg har bruk for, så ville jeg heller ha kjøpt det fremfor masse småting jeg ikke har bruk for. Bor i Haugesund selv, og tar gjerne et besøk hos svigerfamilie i Stavanger slik at jeg får gått på ikea. Liker veldig godt å gå på ikea selv, men har stort sett en ganske klar formening om noe som jeg trenger, også kommer det litt småting i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 19. februar 2005 #7 Del Skrevet 19. februar 2005 Tror ikke du kommer til å få problemer med å finne noe på Ikea!! Meterstoff er billig, glass og kjøkkenting. Kos deg på Ikea :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 19. februar 2005 #8 Del Skrevet 19. februar 2005 Det er sant! Selv om jeg går en tur på IKEA "bare for å titte," så kommer jeg alltid til kassen med et sånt gult nett fullt av småting... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. februar 2005 #9 Del Skrevet 20. februar 2005 Kjøttboller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #10 Del Skrevet 20. februar 2005 Er det bare meg som reagerer på at man må kjøpe med seg et eller annet bare fordi man skal på ikea? . Nei, det er ikke bare deg. IKEA-handling er sikkert like lønnsomt som svenskehandel. Folk kjøper med seg haugevis av billig dritt. Men men, dem om det. Personlig vil jeg ikke "spare" ved å hamstre ting jeg strengt tatt ikke har bruk for.. Men av forbruksting som er billig på IKEA, så er jo stearinlys allerede nevnt. Og dobørster og servietter. Noe annet kommer ikke jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 21. februar 2005 #11 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg liker kaffeglassene de har der til 5 kroner stykke! Ellers er det alltid småting til kjøkkenet som jeg oppdager at jeg mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #12 Del Skrevet 24. februar 2005 telysene deres er ikke så veldig bra da. de varer bare 3-4 timer :S men er billige da. ikke noe bestemt du trenger plukke med deg vel? hver gang jeg går gjennom ikea finner jeg hundrevis av ting jeg bare MÅÅÅ ha for de er så flotte og billige Ikeas telys har blitt "best i test" en gang så vidt jeg husker. Jeg er fornøyd i alle fall. Jeg pleier å kjøpe farga papir fra barneavd. Bruker det til å lager kort, julepynt, påskepynt+++++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 26. februar 2005 #13 Del Skrevet 26. februar 2005 Batterier! Mitt kamera spiser opp en dullion... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #14 Del Skrevet 1. mars 2005 Batterier! Mitt kamera spiser opp en dullion... Kjøp deg oppladbare batterier! De er blitt mine beste venner, for jeg ble gal av å skifte hele tiden da jeg brukte engangs. De oppladbare varer mye lengre (pr lading) enn engangs gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå