AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #41 Del Skrevet 10. juni 2020 På 1.4.2018 den 21.02, AnonymBruker skrev: Man legger filler under øynene, veldig tynt lag som sprer seg utover, så man får ikke poser ut av underøynene, men det motvirker faktisk looken av blå ringer under øynene, og hvis man har litt markerte/tykkere kinn blir det fort et hudsøkk der som kan jevnes ut slik som dette : Ingen tvil om at mange blir fornøyde med resultatet! Det eneste som får meg til å nøle er at jeg er redd for at huden under øynene vil bli mere slapp uten filler, om man fyller på med filler en periode, sånn at problemet vil bli værre enn utgangspunktet når man slutter å fille på et tidspunkt... Eller at filleren kan legge seg feil og bli en synlig renne/kant der så det ser ut som en ekstra pose, enten pga filleren eller pga overflødig hud pga filler (antar jeg?!) , for har sett det på noen eldre av disse hollywood damene. Men det er bare noe jeg antar kommer av filler og ikke vet. Så derfor er jeg veldig intr i å høre andres erfaringer! Anonymkode: 7273e...13e Sånn føler jeg det er med alt som er «fake».🤪 Man får ikke vunnet over naturen.. hva enn man gjør, enten det er hair extensions, silikon, fake vipper etc etc så er utgangspunktet når man fjerner dette enda verre enn før.💩 Anonymkode: f7dd7...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #42 Del Skrevet 10. juni 2020 På 30.1.2019 den 23.20, AnonymBruker skrev: Aleris er jo grisedyre. Jeg ville heller gått til noen som har spesialisert seg, ikke til en som driver brystforstørrelser eller en som mest tar blodprøver, liksom.... Anonymkode: 4b4aa...429 Flere veldig gode på Aleris. Miray feks som er utdannet lege, med masse spesialutdanning oppå bla innen tear through. Anonymkode: f7dd7...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #43 Del Skrevet 11. juni 2020 Noen som har erfaring i Oslo Anonymkode: 052f6...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #44 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.6.2020 den 2.13): Noen som har tatt i stavanger/sandnes området? Anonymkode: 03c92...1fc Jeg tok hos Marian på Aleris Colloseum. Hun ville ikke ta en skikkelig tear through på meg, fordi jeg har en tendens til vannansamlinger under øynene (og filleren kan gjøre det verre når man setter den dypt som man gjør med tear through). Men hun la overfladisk filler akkurat i "søkket" for å jevne ut der hvor jeg opplevde mest søkk og det ble kjempefint. Holdt i flere år på meg. Først nå skal jeg fylle på på nytt. Denne gangen håper jeg at jeg kan få skikkelig tear through, jeg har blitt mer markert under øynene siden det er 3-4 år siden sist jeg ble vurdert, så kanskje jeg kan gjøre det nå. skal på ny vurdering på fredag Anonymkode: 2f8e2...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #45 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg gjorde dette på Colosseum klinikken i Oslo, og endte opp med 3 ganger så store poser under øynene. Jeg så helt for jævlig ut i 3-4 måneder. Aldri igjen!!!! Anonymkode: 298ba...93c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #46 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg har søkk, poser og har blålilla ringer, vet ikke om jeg hadde turt å gjøre noe med det hvis en kan ende opp med å bli verre. Anonymkode: f362b...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 30. januar 2024 #47 Del Skrevet 30. januar 2024 Flere som har erfaringer med dette og kan anbefale en som er flink i Oslo? Leser at resultat og varighet kommer veldig an på den som setter sprøyten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #48 Del Skrevet 31. januar 2024 Nutz skrev (11 timer siden): Flere som har erfaringer med dette og kan anbefale en som er flink i Oslo? Leser at resultat og varighet kommer veldig an på den som setter sprøyten. Husk at det nå har kommet frem at filler ikke faktisk forsvinner helt fra kroppen. Det flytter på seg i ansiktet og blir der. Derfor så mange kjendiser bare ser merkeligere og merkeligere ut. Å gjøre dette 1-2 ganger går sikkert fint, men til de av dere som gjør det til en vane.. pass på for man kan ende opp med å se ut som noe skikkelig «uncanny valley». Anonymkode: e2245...de5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 31. januar 2024 #49 Del Skrevet 31. januar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Husk at det nå har kommet frem at filler ikke faktisk forsvinner helt fra kroppen. Det flytter på seg i ansiktet og blir der. Derfor så mange kjendiser bare ser merkeligere og merkeligere ut. Å gjøre dette 1-2 ganger går sikkert fint, men til de av dere som gjør det til en vane.. pass på for man kan ende opp med å se ut som noe skikkelig «uncanny valley». Anonymkode: e2245...de5 Jeg har aldri gjort noe sånt før, ikke så mye som en falsk øyenvippe. Vil jo gjerne se litt penere ut, men det er nettopp det der som gjør at jeg vegrer meg. Vil det ødelegge meg på sikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #50 Del Skrevet 31. januar 2024 Nutz skrev (1 time siden): Jeg har aldri gjort noe sånt før, ikke så mye som en falsk øyenvippe. Vil jo gjerne se litt penere ut, men det er nettopp det der som gjør at jeg vegrer meg. Vil det ødelegge meg på sikt? Fillerne migrerer så ja, derfor jeg holder meg unna akkurat det. Har du lagt merke til at alle som tar fillers jevnlig ender opp med å se merkelige ut? Oppblåst? Fordi filleren flytter på seg. Og tar man for mye så kan man få løs hud. Anonymkode: e2245...de5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 31. januar 2024 #51 Del Skrevet 31. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Fillerne migrerer så ja, derfor jeg holder meg unna akkurat det. Har du lagt merke til at alle som tar fillers jevnlig ender opp med å se merkelige ut? Oppblåst? Fordi filleren flytter på seg. Og tar man for mye så kan man få løs hud. Anonymkode: e2245...de5 Damned if you do and damned if you dont. Jeg tror jeg avstår foreløpig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #52 Del Skrevet 31. januar 2024 Nutz skrev (14 timer siden): Flere som har erfaringer med dette og kan anbefale en som er flink i Oslo? Leser at resultat og varighet kommer veldig an på den som setter sprøyten. Hva er grunnen til at du ønsker tear through? Hva er det du ønsker å fikse? Har du fått dette anbefalt av salong? Anonymkode: eee17...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 31. januar 2024 #53 Del Skrevet 31. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva er grunnen til at du ønsker tear through? Hva er det du ønsker å fikse? Har du fått dette anbefalt av salong? Anonymkode: eee17...f1f Hadde du sett bilde av meg hadde du forstått. Er over 40 og har alltid hatt søkk under øynene. Jeg har sett trøtt ut siden jeg var tenåring og dette er ikke noe som kan fikses med sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #54 Del Skrevet 31. januar 2024 Nutz skrev (10 minutter siden): Hadde du sett bilde av meg hadde du forstått. Er over 40 og har alltid hatt søkk under øynene. Jeg har sett trøtt ut siden jeg var tenåring og dette er ikke noe som kan fikses med sminke. Det finnes flere behandlinger som kan hjelpe, så anbefaler deg å dra til en salong og se hva de anbefaler. Anonymkode: eee17...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #55 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes flere behandlinger som kan hjelpe, så anbefaler deg å dra til en salong og se hva de anbefaler. Anonymkode: eee17...f1f Jeg kunne tenkt meg å prøve diverse, men de fleste behandlinger har jo så lang nedetid. Har ikke så lyst å gå på jobb om jeg ser ut som om jeg har fått bank. Anonymkode: f362b...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #56 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 19.46): Jeg kunne tenkt meg å prøve diverse, men de fleste behandlinger har jo så lang nedetid. Har ikke så lyst å gå på jobb om jeg ser ut som om jeg har fått bank. Anonymkode: f362b...1b8 Nedetid nei? Det må isåfall være på lepper, da de ofte hovner veldig opp. På filler og Botox kan man risikere små blåmerker som knapt er synlig. Anonymkode: 4c2b6...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #57 Del Skrevet 1. februar 2024 On 1/31/2024 at 11:13 AM, Nutz said: Jeg har aldri gjort noe sånt før, ikke så mye som en falsk øyenvippe. Vil jo gjerne se litt penere ut, men det er nettopp det der som gjør at jeg vegrer meg. Vil det ødelegge meg på sikt? Ja. Anonymkode: 15045...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 2. februar 2024 #58 Del Skrevet 2. februar 2024 Tok 0,2ml for 2 år siden. Hadde begynt å få litt hule øyehuler, ikke noe poser eller sånn. Effekten holder seg fortsatt. Så jeg er veldig fornøyd. Trodde det skulle gjøre litt vondt, men det gjorde det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 2. februar 2024 #59 Del Skrevet 2. februar 2024 49 minutter siden, tøydokka said: Tok 0,2ml for 2 år siden. Hadde begynt å få litt hule øyehuler, ikke noe poser eller sånn. Effekten holder seg fortsatt. Så jeg er veldig fornøyd. Trodde det skulle gjøre litt vondt, men det gjorde det ikke. Det er jo drømmeresultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #60 Del Skrevet 2. februar 2024 Nutz skrev (På 31.1.2024 den 17.11): Hadde du sett bilde av meg hadde du forstått. Er over 40 og har alltid hatt søkk under øynene. Jeg har sett trøtt ut siden jeg var tenåring og dette er ikke noe som kan fikses med sminke. Jeg ville vurdert laserbehandling, har lest en del om laser og det er det mange som bruker og de hudlegene jeg følger anbefaler det i hele ansiktet, også under øynene. Skal selv prøve det, men lurt å gå til noen som vet hva de holder på med. Anonymkode: c7a90...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå