Gå til innhold

Dere som har tatt tear trough filler under øynene :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt at det er ute etter 6 mnd, det legges jo en tynnere filler der enn feks i lepper.

Anonymkode: 8a54b...fd0

I følge det jeg har lest så skal det holde lenger i det området, og at varigheten varierer for hvilket område det er.
At det i lepper skilles ut raskere er visst fordi der er det mye fukt fra før, mens under øynene og templene skal visst være det stedet det sitter i lengst.
Men veldig nyttig å lese andres erfaringer! Er jo ikke verdt så mange penger om det går bort etter bare noen måneder...

Anonymkode: 7273e...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer nok til å gjøre det igjen, skal undersøke mer ang hva som blir brukt som filler og forventet varighet. Kan poste erfaringen her om/når jeg har gjort det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil så gjerne gjøre det, men er redd for at om jeg gjør dette i 3-5 år, eller 10 år for den saks skyld, at huden under øynene vil bli strukket ut grunnet filler og bli mere posete når jeg slutter å ta filler? :(  Jeg har ikke poser under øynene nå, men tydelig søkk/linje pga tykkere kinn og tynnere øyeområde hud, slik som på bildet av den mørkhudede jeg postet nede på side 1.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg tok det for 2 uker siden, gikk kjempefint og var veldig fornøyd. Men nå tror jeg det har flyttet på seg på ene siden under samleie (beklager detaljene;)). Jeg lå med hodet på siden og øyet var ned mot puta, ikke så lenge. Men tydeligvis lenge nok til at filleren flytta på seg. Legen som utførte det på meg forsikra meg om at jeg kunne sove på siden og gjøre alt som før. Fakk altså! 

Anonymkode: 7685b...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
På 2.4.2018 den 21.52, AnonymBruker skrev:

De som tilbyr denne behandlingen sier at varigheter er 8-12 måneder, og at jo flere ganger man gjør det jo lengre varer effekten.
Prisene her i Oslo varierer fra 2400-4000 kroner for 1 ml (0,5 under begge øyne) og det mener de fleste leger at er nok for de fleste.

Så dumt at det varte så kort på deg Bumblebee! Jeg vet ikke hvorfor, og har jo aldri (foreløpig) tatt dette selv, men kanskje du kan ha fått en annen type filler som varer kortere? Den som er mest brukt til dette området er Teosyal Redensity 2 har jeg skjønt, og den skrives det mye bra om.

PS : Ugghhh gruer meg til den lyden du snakker om, hvis jeg tar det! 😮

Hvor i Oslo får man tatt tear-through behandling til 2400 kr? Hvilken klinikk. Det billigste jeg fant kostet 3000 kroner. 

Anonymkode: dd95b...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.4.2018 den 13.32, jabx skrev:

Bare gjør det! Bedre å angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort.

Ja, det er noe å angre på, at man aldri tok nok botox

Anonymkode: 09ac9...34f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Er det flere som har erfaring med dette? Blir huden strukket i ettertid? Er det vondt? Noen ulemper?

Anonymkode: 3252c...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det og er sååå fornøyd. Kun min mann som vet at jeg har tatt det og alle andre syns morsrollen har gjort meg godt siden jeg ser mer våken og yngre. For det var våkenetter som gjorde susen😂

Jeg tok det for 7mnd siden og har bare pittelitt antydning til søkk under øyne. Før det, hadde jeg pandaøyne i tillegg til poser. 

Jeg var hos Erle på Aleris. Vil absolutt anbefale henne. Kostet meg 2500kr.

Anonymkode: 4f3bb...262

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har gjort det og er sååå fornøyd. Kun min mann som vet at jeg har tatt det og alle andre syns morsrollen har gjort meg godt siden jeg ser mer våken og yngre. For det var våkenetter som gjorde susen😂

Jeg tok det for 7mnd siden og har bare pittelitt antydning til søkk under øyne. Før det, hadde jeg pandaøyne i tillegg til poser. 

Høres bra ut. Takk. 😊

Noen som har gjort det i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres bra ut. Takk. 😊

Noen som har gjort det i Bergen?

Jeg har. Hos frøken Dings. Resultatet ble så bra at de brukte før og etterbilder av meg. 

Slapp å betale mot at de fikk bruke bilder. 

Anonymkode: 4b4aa...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shit, det var billig! Jeg betalte 4000 😢 På hjemmesiden til Aleris står det fra 3500? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shit, det var billig! Jeg betalte 4000 😢 På hjemmesiden til Aleris står det fra 3500? 

Måtte dobbeltsjekke kontoutskrift og der stod det 2500kr.

Det kommer vel an på mengden de sprøyter. Jeg trengte ikke så mye. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.1.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Aleris er jo grisedyre. Jeg ville heller gått til noen som har spesialisert seg, ikke til en som driver brystforstørrelser eller en som mest tar blodprøver, liksom....

Anonymkode: 4b4aa...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkk under øynene selv i tillegg til å være blålilla.  Men jeg tror ikke jeg ville tatt sjansen på å få bulker under øyene.  Da vil jeg heller ha søkk.  Også må det jo gjøre helt for j... vondt!!   Nåler under øynene, grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse
Gjest Atheena
På 2.4.2018 den 20.27, *Bumblebee* skrev:

Jeg følte det varte max 6 mnd på meg, var skuffet over at det gikk så fort ut. Effekten dalte fort de første 3 mnd. Litt usikker nå på hvilken type filler det var, men det ble gjort hos anerkjent klinikk.

Har du fortsatt med dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.2.2019 den 1.11, Apocalypte skrev:

Jeg har søkk under øynene selv i tillegg til å være blålilla.  Men jeg tror ikke jeg ville tatt sjansen på å få bulker under øyene.  Da vil jeg heller ha søkk.  Også må det jo gjøre helt for j... vondt!!   Nåler under øynene, grøss!

Hvis du tar med butt nål som er det tryggeste, får du bare 1 stikk på hver side. Du kjenner kun stikket som de setter lenger nede og at de trenger gjennom vevet, men akkurat det er mer rart enn vondt. 

Anonymkode: b1d1c...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har tatt i stavanger/sandnes området? 

Anonymkode: 03c92...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tatt i stavanger/sandnes området? 

Anonymkode: 03c92...1fc

Harmonia, Sandnes. Kjempefling dame

Anonymkode: 4f7fe...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...