AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Jeg har vært i flere forhold der vi har hatt et åpent forhold, altså lov til å treffe andre og ha sex. Som regel ikke sex med samme personen mange ganger. Men jeg har begynt å tenke på tanken om å heller ha faste sexpartnere....mer som et Polygami forhold. Er det noen her som har erfaring med det. Å praktisere Polygami eller åpent forhold med faste sexpartner? I såfall hva var +/- med det? Anonymkode: ae5cc...d91 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Jeg drømmer litt om et forhold mellom 3-5 personer der alle er i forhold med hverandre Det hadde vært saker. Anonymkode: be80b...a81
Gjest Overrasket Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Det er ikke noe for meg, men jeg for at polygami og flergifteri skal være lov. Det er ingen praktisk grunn i dagens samfunn til at staten skal nekte frivillige parter å leve i ekteskap med hverandre. Før var det naturlig å forhindre dette grunnet arverett og arverekkefølge. Hvem har odelsrett og hvem arver land og titler i en familie med mange forskjellige fedre å mødre? Men slikt er ikke så himla viktig i dagens samfunn, og følgelig bør frivillige deltakere få gifte seg med så mange man vil.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Tenk å våkne i en svær seng omgitt av deilige mennesker, 4-hånds massasje, bli klødd på ryggen må få en ny standard. Gruppesex ofte, trenger aldri invitere til fest bare dele ut et par pils så er festen igang 😁 Anonymkode: be80b...a81 2
SlemUlv Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 Jeg var veldig monogam, og sjalu. Så møtte jeg en mann som helt fra begynnelsen sa fra om at han IKKE var monogam. Etter lang diskusjoner og og mye tenking, er jeg nå i et poly forhold, hvor jeg omtrent har blitt kvitt sjalusien. Så langt, etter 7 år i et poly forhold, har jeg ikke funnet noe minus med et sånn forhold, utenom at det er vanskelig å finne partnere I 2016 ble jeg også med i en helt nystartet forening, PolyNorge, som jobber med opplysningsarbeid om relasjonsmangfold. Jeg sitter nå i styret i foreningen, hvor vi har events, prøver å være synlige på nett, i media og rundt i pridepark i forskjellige parker under pride. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Jeg var veldig monogam, og sjalu. Så møtte jeg en mann som helt fra begynnelsen sa fra om at han IKKE var monogam. Etter lang diskusjoner og og mye tenking, er jeg nå i et poly forhold, hvor jeg omtrent har blitt kvitt sjalusien. Så langt, etter 7 år i et poly forhold, har jeg ikke funnet noe minus med et sånn forhold, utenom at det er vanskelig å finne partnere I 2016 ble jeg også med i en helt nystartet forening, PolyNorge, som jobber med opplysningsarbeid om relasjonsmangfold. Jeg sitter nå i styret i foreningen, hvor vi har events, prøver å være synlige på nett, i media og rundt i pridepark i forskjellige parker under pride. Åh, da vet jeg hvem du er. Hun... som har vært en del i media for PolyNorge ja. Anonymkode: ec1f2...7a9
SlemUlv Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åh, da vet jeg hvem du er. Hun... som har vært en del i media for PolyNorge ja. Anonymkode: ec1f2...7a9 Jeg er ikke hun nei
#Hannkatt# Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 Når jeg var ung var jeg i en slags poly forhold. Vi var ikke samboer, derfor har vi sett oss for lite. Sjalusien var egentlig ikke et problem. Kvalitetstid, sex osv kan blir for sjeldent og er en utfordring for alle partner.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #9 Skrevet 29. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk å våkne i en svær seng omgitt av deilige mennesker, 4-hånds massasje, bli klødd på ryggen må få en ny standard. Gruppesex ofte, trenger aldri invitere til fest bare dele ut et par pils så er festen igang 😁 Anonymkode: be80b...a81 Dream on sucker Anonymkode: b13ab...869 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #10 Skrevet 29. mars 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dream on sucker Anonymkode: b13ab...869 Suck on me dreamer Anonymkode: be80b...a81
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #11 Skrevet 29. mars 2018 Regel nr 1 er å alltid snakke med partner først, om hva du føler og tenker. Siden vi lever i et samfunn rundt monogami, former det tankene og følelsene våre når det gjelder å ha andre partnere. Noen i poly forhold vil derfor være ok med at du har fremmende ONS, mens de ville følt seg sjalu om du hadde faste sexpartnere Selv lever jeg i et polyforhold der vi bare er sammen med mennesker vi har en emosjonell kontakt med, fordi vi verdsetter individet og menneske såpass at vi må ha en tilknytning til individet for å ha den type intimitet med det Anonymkode: d54c1...61c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #12 Skrevet 30. mars 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Regel nr 1 er å alltid snakke med partner først, om hva du føler og tenker. Siden vi lever i et samfunn rundt monogami, former det tankene og følelsene våre når det gjelder å ha andre partnere. Noen i poly forhold vil derfor være ok med at du har fremmende ONS, mens de ville følt seg sjalu om du hadde faste sexpartnere Selv lever jeg i et polyforhold der vi bare er sammen med mennesker vi har en emosjonell kontakt med, fordi vi verdsetter individet og menneske såpass at vi må ha en tilknytning til individet for å ha den type intimitet med det Anonymkode: d54c1...61c Ja er nok ikke like lett å leve i et polyforhold som det er å leve i et åpent forhold 🤔🤔 Anonymkode: ae5cc...d91
Gjest O.G. Skrevet 30. mars 2018 #13 Skrevet 30. mars 2018 Men polygami er ikke bare å ha sex med andre, det er også å ta ansvar for flere partnere enn bare den ene du liksom har som offisiell partner. Er TS klar for det? Kan "sexpartneren" komme med ei regning å få hjelp med å få den betalt (f.eks) ?
Gjest O.G. Skrevet 30. mars 2018 #14 Skrevet 30. mars 2018 Og hva med graviditet? Hva skjer hvis sexpartneren blir gravid og barnet plutselig har like stor rett på arv som ungene i det offisielle parforholdet/eller hvis kvinnen blir gravid og det er ikke den mannen hun bor med som er faren?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #15 Skrevet 30. mars 2018 On 3/29/2018 at 3:32 PM, Overrasket said: Det er ikke noe for meg, men jeg for at polygami og flergifteri skal være lov. Det er ingen praktisk grunn i dagens samfunn til at staten skal nekte frivillige parter å leve i ekteskap med hverandre. Før var det naturlig å forhindre dette grunnet arverett og arverekkefølge. Hvem har odelsrett og hvem arver land og titler i en familie med mange forskjellige fedre å mødre? Men slikt er ikke så himla viktig i dagens samfunn, og følgelig bør frivillige deltakere få gifte seg med så mange man vil. Er det noe i veien for at man kan lage samboerkontrakt med flere hvor man arver hverandre, deler ansvaret for barna har gruppefelleseie o.s.v.? Anonymkode: 54c6e...670 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå