AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Jeg har altså hatt lav feber daglig i snart et halvt år. Skal sier at jeg samtidig har slitt med depresjon så jeg trodde dette kom av det. Nå er jeg på bedringsvei og følger med normal igjen, mtp depresjonen. Hva dag, noen ganger tidlig, men stort sett på ettermiddagen så får jeg feber. Jeg starter med å fryse også får jeg vondt i kroppen, som når man skal bli syk. Om jeg ikke tar paracet eller ibux, så varer dette til jeg går og legger meg. Neste morgen føler jeg meg fin igjen. Paracet eller ibux hjelper altså. Men jeg pleier ikke å ta det. Temperaturen ligger like under og like over 38. Til vanlig så har jeg temp på 36.5, så jeg føler virkelig at jeg har høy temperatur. Noen ganger så får jeg litt ømme lymfeknuter i halsen, men stort sett ikke. Det blir aldri noe mer ut av det. Jeg har forstått det sånn at dette kan komme av så mangt, og jeg tror ikke det verste. Men det har begynt å plage meg. Skal til legen om et par uker, så jeg skal ta det opp da. Noen som har vært borti lignende? Anonymkode: 73cc8...eb5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 36,5 er ikke feber Er du urolig tar du en tur til lege Anonymkode: 5561f...4d0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Hvilke medisiner tar du? Jeg fikk lav, kronisk feber da jeg brukte Sarotex i en periode. Jeg ble innlagt på sykehus for å få undersøkt feberen, og det første overlegen slo ned på var bruken av medisiner. En hel del medisiner kan faktisk gi bivirkning som feber. Jeg sluttet med Sarotex med det samme, og feberen forsvant på dagen. Dette var etter at jeg i månedsvis hadde gått med lav feber som ingen fant ut av. Så se over medisinbruken din, les pakningsvedleggene nøye og se om noen nevner feber som bivirkning. Rådfør deg med legen om å trappe ned eller slutte med visse medisiner i en periode om det er forsvarlig, for å se om dette påvirker feberen din. Gjør de det, forhør deg om alternativer finnes. Anonymkode: 7cd34...7d0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 36,5 er ikke feber Er du urolig tar du en tur til lege Anonymkode: 5561f...4d0 Nå har aldri TS sagt at 36.5 er feber, så du må lære deg å lese. Anonymkode: 3fcf1...92d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå