Gå til innhold

Er Supernatural tidens dårligste tv serie?

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.3.2018 den 20.34):

Jeg så bare til sesong 5 tror jeg og stoppet av grunnen du nevner. Det ble bare for mye repetetivt og OTT drama til at jeg klarte å bry meg om karakterene. Jeg little godt sesong 1-3 da. De kan jeg gjerne se igjen.

Anonymkode: 0d736...0d1

Endret av Nasse Nøff ❤
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Blir veldig uinteressant ja. Glemte å presisere. Sesong slutten får deg til å tenke at det er over. At X er død, stukket av fra gruppen og vil dra på egenhånd, blitt helt gal i hodet og blir aldri frisk. Men så blir alt bra i midten av sesongen, før alt går til helvete igjen mot slutten. Slik er det hver bidige sesong. Blir litt som å rope ulv, ulv. Om en av de to hovedkarakterene dør på ekte, så vil folk få sjokk. Blodfans må vell legges inn på psykiatrisk fordi de får sjokk. For de har jo ropt ulv 13 ganger allerede. 

Slitsomt når dødsfall og slikt ikke skaper spenning. Fordi du vet at det ordner seg neste sesong allikevel. 

Det er vel fordi de ikke har visst om serien blir fornyet eller ikke. Så de ender på en slags cliffhanger så fansen legger press på fornyelse.

Serien virker å mangle en sammenhengende «series arc». Karakterer endrer personlighet frem og tilbake avhengig av det plottet krever, i stedet for å ha en sakte oppbyggende transformasjon den ene eller andre veien som gir mening. 

En «supernatural» serie som gjorde dette veldig bra i min mening var Buffy og Angel (sistnevnte med ett unntak, de slet i sesong fire men kom seg tilbake igjen). 

De beste seriene er de som ikke varer alt for lenge. Lost er også et eksempel på når det ikke fungerer, de hadde gjort det bedre med tre eller fire med en mer «tight» overordnet fortelling. 

Anonymkode: 0d736...0d1

Gjest Balian d'Ibelin
Skrevet

Jeg liker enda serien. Men det er ingen tvil at den har tapt seg veldig.

Skrevet

Jeg likte de første sesongene veldig godt, så skar det seg...

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Episoden der Dean er redd alt mulig :ninuskapus:

https://goo.gl/images/FVMiBx

Anonymkode: a30cb...0f2

Den var litt morsom den episoden der han ble hund også. Og den episoden der han ble tenåring igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Polly Ester skrev:

Den var litt morsom den episoden der han ble hund også. Og den episoden der han ble tenåring igjen. 

Syns de ofte har mye artig dialog også. Likte Gabriel godt. Og Castiel var klønete søt i starten. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns de ofte har mye artig dialog også. Likte Gabriel godt. Og Castiel var klønete søt i starten. 

Jeg er helt enig. :)

Og der Dean synger Eye of the tiger er bare helt vanvittig kul. 

På slutten av videoen der. Jensen er bare så utrolig ... vakker. Nydelig smil. :ninuskapus:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Polly Ester skrev:

Jeg er helt enig. :)

Og der Dean synger Eye of the tiger er bare helt vanvittig kul. 

På slutten av videoen der. Jensen er bare så utrolig ... vakker. Nydelig smil. :ninuskapus:

Takk. Nå bestemte jeg meg for (nok en) Supernatural maraton! :nordvesta:

Og Garth var herlig og! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...