AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Som om jeg er et 3 år gammelt barn? La oss si jeg heter "Mia", og da går det slik: "Hva gjør Mia i påska da?" "Hva gjør Mia på fritiden da?" "Liker Mia å fiske?" Så har vi de verste av den verste: "Hvem er Mia da?^^" "Fortell litt om Mia!" Altså, jeg sitter rett her? Hvorfor referere meg til en tredje persons entall? Hvorfor gjør dem det? Er det mommy issues? Anonymkode: abd31...b9b 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Aldri opplevd det. Er vel bare en litt "annerledes" måte å formulere seg på. Anonymkode: 8715a...929
Gjest Herr Heftig Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Er dette flere menn. Eller er det bare en eller to?
Elaine Marley Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Haha, jeg har bare opplevd "hvordan har vi det i dag, da?" Svarte bare at jeg hadde det bra, men at jeg ikke visste hvordan han hadde det Det du beskriver der hadde jeg ikke orket i lengden. Det er noe litt nedlatende over det synes jeg. Jeg kunne sikkert ha spurt om hvorfor de holdt på sånn, men da hadde de sikkert blitt sure 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 Ja, det er typisk folk fra småbyer som prøver å være joviale som har sånn tiltale måte. Utrolig harry og turnoff! Anonymkode: fa355...ab5 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 22 minutter siden, Herr Heftig skrev: Er dette flere menn. Eller er det bare en eller to? Hehe, dette skjer støtt og stadig! Hver 3./4. mann vil jeg si. Derfor jeg har begynt å irritere meg over det! Lurer på om det har noe med utseendet mitt å gjøre at det blir første "instinkt" hos dem å snakke til meg på den måten? Det er vanskelig å vite om hvordan de oppfatter meg siden de snakker til meg som om jeg er en liten baby 24 minutter siden, Elaine Marley skrev: Haha, jeg har bare opplevd "hvordan har vi det i dag, da?" Svarte bare at jeg hadde det bra, men at jeg ikke visste hvordan han hadde det Det du beskriver der hadde jeg ikke orket i lengden. Det er noe litt nedlatende over det synes jeg. Jeg kunne sikkert ha spurt om hvorfor de holdt på sånn, men da hadde de sikkert blitt sure Så slitsomt! Enig, jeg kunne jo som deg bare forsøkt å fortsette samtalen men jeg får så avsmak at jeg bare unmatcher dem 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er typisk folk fra småbyer som prøver å være joviale som har sånn tiltale måte. Utrolig harry og turnoff! Anonymkode: fa355...ab5 Veldig rart og harry. Du opplever det du også? Godt jeg ikke er alene om å synes det! TS Anonymkode: abd31...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 32 minutter siden, Elaine Marley skrev: Haha, jeg har bare opplevd "hvordan har vi det i dag, da?" Svarte bare at jeg hadde det bra, men at jeg ikke visste hvordan han hadde det Det du beskriver der hadde jeg ikke orket i lengden. Det er noe litt nedlatende over det synes jeg. Jeg kunne sikkert ha spurt om hvorfor de holdt på sånn, men da hadde de sikkert blitt sure Jeg spurte faktisk han ene om det nå - han slettet meg Anonymkode: abd31...b9b 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 Det har jeg aldri opplevd heldigvis Anonymkode: 5c0ae...c2b
Elaine Marley Skrevet 29. mars 2018 #9 Skrevet 29. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte faktisk han ene om det nå - han slettet meg Anonymkode: abd31...b9b Typisk det 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #10 Skrevet 29. mars 2018 Eller "hvem er så denne frøkna da?". Er då avtennende! Anonymkode: 73193...013 3
Kreator Skrevet 29. mars 2018 #11 Skrevet 29. mars 2018 Greit at dere klager ass, men den lille andelen av damene som tar initiativet sier veldig ofte bare "hei!", enda de som regel har en hel profiltekst å forholde seg til. Just sayin.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #12 Skrevet 29. mars 2018 14 minutter siden, Kreator skrev: Greit at dere klager ass, men den lille andelen av damene som tar initiativet sier veldig ofte bare "hei!", enda de som regel har en hel profiltekst å forholde seg til. Just sayin. Haha, det gjør dere Menn og! Så dere er ikke noe bedre 😉 Anonymkode: 7001c...1c4 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå