Gå til innhold

Jenter, snakker menn på Tinder slik til dere også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som om jeg er et 3 år gammelt barn?
La oss si jeg heter "Mia", og da går det slik:

"Hva gjør Mia i påska da?"
"Hva gjør Mia på fritiden da?"
"Liker Mia å fiske?"

Så har vi de verste av den verste: 
"Hvem er Mia da?^^"
"Fortell litt om Mia!"

Altså, jeg sitter rett her? Hvorfor referere meg til en tredje persons entall? Hvorfor gjør dem det? Er det mommy issues?

Anonymkode: abd31...b9b

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd det. Er vel bare en litt "annerledes" måte å formulere seg på. 

Anonymkode: 8715a...929

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Er dette flere menn. Eller er det bare en eller to?

Skrevet

Haha, jeg har bare opplevd "hvordan har vi det i dag, da?" Svarte bare at jeg hadde det bra, men at jeg ikke visste hvordan han hadde det :P

Det du beskriver der hadde jeg ikke orket i lengden. Det er noe litt nedlatende over det synes jeg. Jeg kunne sikkert ha spurt om hvorfor de holdt på sånn, men da hadde de sikkert blitt sure :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er typisk folk fra småbyer som prøver å være joviale som har sånn tiltale måte. Utrolig harry og turnoff!

Anonymkode: fa355...ab5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Er dette flere menn. Eller er det bare en eller to?

Hehe, dette skjer støtt og stadig! Hver 3./4. mann vil jeg si. Derfor jeg har begynt å irritere meg over det! Lurer på om det har noe med utseendet mitt å gjøre at det blir første "instinkt" hos dem å snakke til meg på den måten? Det er vanskelig å vite om hvordan de oppfatter meg siden de snakker til meg som om jeg er en liten baby :P

24 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Haha, jeg har bare opplevd "hvordan har vi det i dag, da?" Svarte bare at jeg hadde det bra, men at jeg ikke visste hvordan han hadde det :P

Det du beskriver der hadde jeg ikke orket i lengden. Det er noe litt nedlatende over det synes jeg. Jeg kunne sikkert ha spurt om hvorfor de holdt på sånn, men da hadde de sikkert blitt sure :)

Så slitsomt! Enig, jeg kunne jo som deg bare forsøkt å fortsette samtalen men jeg får så avsmak at jeg bare unmatcher dem :P

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er typisk folk fra småbyer som prøver å være joviale som har sånn tiltale måte. Utrolig harry og turnoff!

Anonymkode: fa355...ab5

Veldig rart og harry. Du opplever det du også? Godt jeg ikke er alene om å synes det!

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Jeg spurte faktisk han ene om det nå - han slettet meg :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd heldigvis

Anonymkode: 5c0ae...c2b

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte faktisk han ene om det nå - han slettet meg :fnise:

Typisk det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller "hvem er så denne frøkna da?". Er då avtennende! 

Anonymkode: 73193...013

• Liker 3
Skrevet

Greit at dere klager ass, men den lille andelen av damene som tar initiativet sier veldig ofte bare "hei!", enda de som regel har en hel profiltekst å forholde seg til. Just sayin.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Kreator skrev:

Greit at dere klager ass, men den lille andelen av damene som tar initiativet sier veldig ofte bare "hei!", enda de som regel har en hel profiltekst å forholde seg til. Just sayin.

Haha, det gjør dere Menn og! Så dere er ikke noe bedre 😉

Anonymkode: 7001c...1c4

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...