AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Sitter å søker på alternativer man kan gjøre med dobbelthake og ser at i kina, korea, singapore osv er en "hakemaske" veldig populært. De sier at inni denne hakemasken (som ser ut som en bandasje man har rundt kjeven og haka og bak hodet) legger man en krem som visstnok skal forbrenne fett. Jeg vet at her i norge brukes bla. Belkyra som er injeksjon for å løse opp fettceller som sprøytes under huden og inn i fettet. Men fungerer disse hjemmekremene fra utlandet om man vil fjerne noen milimeter eller centimeter av overflødig fett, som f eks under haken? Har dere tro på det eller er det bare "tv shop hype" ? Anonymkode: 8dd53...a4f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Har også sett at noen i norge selger noen "poser" man surrer rundt magen, som skal være slankende. Hva er virkestoffet i disse og fungerer det??? Anonymkode: 8dd53...a4f
visp Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Selvfølgelig funker ikke det. Da hadde det vært veldig, veldig kjent overalt. 9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Akkurat nå, visp skrev: Selvfølgelig funker ikke det. Da hadde det vært veldig, veldig kjent overalt. Det ser ut som at det er veldig veldig kjent i kina, korea, singapore osv da. Vi i vesten har jo først de siste par åra forstått hvordan korea ligger langt foran oss på hudpleie, så jeg tenker at det KAN være sannsynlig at de ligger foran oss på andre skjønnhetsbehandlinger også? Anonymkode: 8dd53...a4f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 Altså, kjenner jeg blir oppgitt. Selvfølgelig fungerer det ikke. Hvis det faktisk hadde fungert så hadde det vært brukt overalt i den vestlige verden og på hele kroppen. Verden vil bedras. Anonymkode: e5c48...1dc 6
visp Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det ser ut som at det er veldig veldig kjent i kina, korea, singapore osv da. Vi i vesten har jo først de siste par åra forstått hvordan korea ligger langt foran oss på hudpleie, så jeg tenker at det KAN være sannsynlig at de ligger foran oss på andre skjønnhetsbehandlinger også? Anonymkode: 8dd53...a4f Nei, det er ikke sannsynlig:) Dette hadde jo blitt kjempenyheter. Ikke gå på noe så dumt. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 Nei, de fungerer ikke. De er laget for at godtroende/fortvilte folk skal kjøpe det (= gå fem på) og produsentene blir rikere. Anonymkode: faebb...019 2
EvaLena Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 En ting som fungerer like fint som den masken du snakker om er å rett og slett bare overføre 100 000 til min konto. Du får like stor «glede og nytte» av den overførselen kontra den masken 😊 Humbug hele greia, men folk lar seg lure 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #9 Skrevet 29. mars 2018 Ok , det var godt jeg forhørte meg her før jeg bestilte haugevis av masker og rare kremer for hundrevis av kroner pr stk! Takk som banket litt fornuft i meg Vet dere om noe som faktisk fungerer da? Er det bare fettsuging , slanking eller belkyra? Er jo også noe på norske klinikker som heter coolsculpting som går ut på å fryse ned områder med fett. Lurer på om det kan fungere på små områder som hake eller underarmer? Anonymkode: 8dd53...a4f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #10 Skrevet 29. mars 2018 Akkurat nå, EvaLena skrev: En ting som fungerer like fint som den masken du snakker om er å rett og slett bare overføre 100 000 til min konto. Du får like stor «glede og nytte» av den overførselen kontra den masken 😊 Humbug hele greia, men folk lar seg lure Hadde jeg hatt så mye penger hadde jeg heller bare bestilt fettsuging med en gang Anonymkode: 8dd53...a4f
Mippi Skrevet 29. mars 2018 #11 Skrevet 29. mars 2018 (endret) Ja det funker! Jeg kjøpte kremen ved en tilfeldighet i Korea. Tenkte det ikke ville fungere, men der tok jeg feil! Jeg smørte på kremen på kvelden før jeg la meg. Det tok bare 5 sekunder å smøre meg inn. Dagen etter våknet jeg og så meg i speilet. Og WOW! Forandringen var virkelig stor! Jeg hadde fått mindre bollekinn, dobbelthaken var borte, huden var silkemyk og hudtonen var helt jevn. Jeg så rett og slett photoshoppet ut! Som om noen hadde lagt det fineste filteret over ansiktet mitt. Det jeg ikke hadde regnet med var at så mye annet hadde forandret seg også. Jeg hadde fått større øyne, perfekte bryn og en naturlig rosaglød på leppene. Øyevippene hadde blitt tykkere, mørkere og lengre. Håret mitt hadde fått et fantastisk fall, som om den beste frisøren hadde jobbet med håret mitt hele natten. Jeg lot blikket falle ned mot kroppen min og jeg ble helt satt ut av hvordan jeg så ut! Jeg hadde fått perfekt timeglassfigur og litt større pupper. Rumpa så ut som en perfekt fersken og jeg var solbrun. Beundringen av meg selv var stor! Så stor at jeg ikke la merke til bakgrunnen i speilet før etter en god stund. Da så jeg at jeg sto i et slott. Bak meg sto den perfekte prinsen som kysset meg i nakken etter at vi fikk blikkontakt via speilet. I rommet løp også rosa og lilla enhjørninger på fargerike regnbuer omgitt av glitrende stjerner. Så løp og kjøp! 5$ på Ebay! Endret 29. mars 2018 av Mippi 6
Salka Skrevet 29. mars 2018 #12 Skrevet 29. mars 2018 10 minutter siden, Mippi skrev: Ja det funker! Jeg kjøpte kremen ved en tilfeldighet i Korea. Tenkte det ikke ville fungere, men der tok jeg feil! Jeg smørte på kremen på kvelden før jeg la meg. Det tok bare 5 sekunder å smøre meg inn. Dagen etter våknet jeg og så meg i speilet. Og WOW! Forandringen var virkelig stor! Jeg hadde fått mindre bollekinn, dobbelthaken var borte, huden var silkemyk og hudtonen var helt jevn. Jeg så rett og slett photoshoppet ut! Som om noen hadde lagt det fineste filteret over ansiktet mitt. Det jeg ikke hadde regnet med var at så mye annet hadde forandret seg også. Jeg hadde fått større øyne, perfekte bryn og en naturlig rosaglød på leppene. Øyevippene hadde blitt tykkere, mørkere og lengre. Håret mitt hadde fått et fantastisk fall, som om den beste frisøren hadde jobbet med håret mitt hele natten. Jeg lot blikket falle ned mot kroppen min og jeg ble helt satt ut av hvordan jeg så ut! Jeg hadde fått perfekt timeglassfigur og litt større pupper. Rumpa så ut som en perfekt fersken og jeg var solbrun. Beundringen av meg selv var stor! Så stor at jeg ikke la merke til bakgrunnen i speilet før etter en god stund. Da så jeg at jeg sto i et slott. Bak meg sto den perfekte prinsen som kysset meg i nakken etter at vi fikk blikkontakt via speilet. I rommet løp også rosa og lilla enhjørninger på fargerike regnbuer omgitt av glitrende stjerner. Så løp og kjøp! 5$ på Ebay! Genialt! 2
Hulderen Skrevet 29. mars 2018 #13 Skrevet 29. mars 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, kjenner jeg blir oppgitt. Selvfølgelig fungerer det ikke. Hvis det faktisk hadde fungert så hadde det vært brukt overalt i den vestlige verden og på hele kroppen. Verden vil bedras. Anonymkode: e5c48...1dc Det er godt mulig at det ikke funker. Men argumentet at det ikke er i bruk overalt i den vestlige verden er ikke et godt argument. Østen har en annen medisinsk bakgrunn enn vesten, og har annen erfaring. I mange hundre år lo vesten av akupunktur og kopping. Nå er begge deler annerkjent og brukt også i vesten.
Honey Dew Skrevet 29. mars 2018 #14 Skrevet 29. mars 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut som at det er veldig veldig kjent i kina, korea, singapore osv da. Vi i vesten har jo først de siste par åra forstått hvordan korea ligger langt foran oss på hudpleie, så jeg tenker at det KAN være sannsynlig at de ligger foran oss på andre skjønnhetsbehandlinger også? Anonymkode: 8dd53...a4f Det betyr ikke at det virker 1
Honey Dew Skrevet 29. mars 2018 #15 Skrevet 29. mars 2018 36 minutter siden, Mippi skrev: Ja det funker! Jeg kjøpte kremen ved en tilfeldighet i Korea. Tenkte det ikke ville fungere, men der tok jeg feil! Jeg smørte på kremen på kvelden før jeg la meg. Det tok bare 5 sekunder å smøre meg inn. Dagen etter våknet jeg og så meg i speilet. Og WOW! Forandringen var virkelig stor! Jeg hadde fått mindre bollekinn, dobbelthaken var borte, huden var silkemyk og hudtonen var helt jevn. Jeg så rett og slett photoshoppet ut! Som om noen hadde lagt det fineste filteret over ansiktet mitt. Det jeg ikke hadde regnet med var at så mye annet hadde forandret seg også. Jeg hadde fått større øyne, perfekte bryn og en naturlig rosaglød på leppene. Øyevippene hadde blitt tykkere, mørkere og lengre. Håret mitt hadde fått et fantastisk fall, som om den beste frisøren hadde jobbet med håret mitt hele natten. Jeg lot blikket falle ned mot kroppen min og jeg ble helt satt ut av hvordan jeg så ut! Jeg hadde fått perfekt timeglassfigur og litt større pupper. Rumpa så ut som en perfekt fersken og jeg var solbrun. Beundringen av meg selv var stor! Så stor at jeg ikke la merke til bakgrunnen i speilet før etter en god stund. Da så jeg at jeg sto i et slott. Bak meg sto den perfekte prinsen som kysset meg i nakken etter at vi fikk blikkontakt via speilet. I rommet løp også rosa og lilla enhjørninger på fargerike regnbuer omgitt av glitrende stjerner. Så løp og kjøp! 5$ på Ebay!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #16 Skrevet 29. mars 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter å søker på alternativer man kan gjøre med dobbelthake og ser at i kina, korea, singapore osv er en "hakemaske" veldig populært. De sier at inni denne hakemasken (som ser ut som en bandasje man har rundt kjeven og haka og bak hodet) legger man en krem som visstnok skal forbrenne fett. Jeg vet at her i norge brukes bla. Belkyra som er injeksjon for å løse opp fettceller som sprøytes under huden og inn i fettet. Men fungerer disse hjemmekremene fra utlandet om man vil fjerne noen milimeter eller centimeter av overflødig fett, som f eks under haken? Har dere tro på det eller er det bare "tv shop hype" ? Anonymkode: 8dd53...a4f Selvfølgelig ikke. Anonymkode: e9afb...324
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #17 Skrevet 29. mars 2018 54 minutter siden, Mippi skrev: Ja det funker! Jeg kjøpte kremen ved en tilfeldighet i Korea. Tenkte det ikke ville fungere, men der tok jeg feil! Jeg smørte på kremen på kvelden før jeg la meg. Det tok bare 5 sekunder å smøre meg inn. Dagen etter våknet jeg og så meg i speilet. Og WOW! Forandringen var virkelig stor! Jeg hadde fått mindre bollekinn, dobbelthaken var borte, huden var silkemyk og hudtonen var helt jevn. Jeg så rett og slett photoshoppet ut! Som om noen hadde lagt det fineste filteret over ansiktet mitt. Det jeg ikke hadde regnet med var at så mye annet hadde forandret seg også. Jeg hadde fått større øyne, perfekte bryn og en naturlig rosaglød på leppene. Øyevippene hadde blitt tykkere, mørkere og lengre. Håret mitt hadde fått et fantastisk fall, som om den beste frisøren hadde jobbet med håret mitt hele natten. Jeg lot blikket falle ned mot kroppen min og jeg ble helt satt ut av hvordan jeg så ut! Jeg hadde fått perfekt timeglassfigur og litt større pupper. Rumpa så ut som en perfekt fersken og jeg var solbrun. Beundringen av meg selv var stor! Så stor at jeg ikke la merke til bakgrunnen i speilet før etter en god stund. Da så jeg at jeg sto i et slott. Bak meg sto den perfekte prinsen som kysset meg i nakken etter at vi fikk blikkontakt via speilet. I rommet løp også rosa og lilla enhjørninger på fargerike regnbuer omgitt av glitrende stjerner. Så løp og kjøp! 5$ på Ebay! Utrolig dårlig humor. Hadde du vært standup komiker hadde folk kasta tomater på deg. Så tøff du er som latterliggjør folk da, det bryter med forumreglene og du er derfor rapportert! Og nei jeg tok meg ikke nær av det, innså jo at dette ikke kunne funke, men ganske trist av deg å bruke energien din på å skrive noe så langt når det allerede var avklart i tråden at bare var tull, kun for å forsøke å mobbe andre. Du må ha et virkelig "rikt " liv når det er sånn du bruker tida di. Stakkars ! Anonymkode: 8dd53...a4f 1
Mippi Skrevet 29. mars 2018 #18 Skrevet 29. mars 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Utrolig dårlig humor. Hadde du vært standup komiker hadde folk kasta tomater på deg. Så tøff du er som latterliggjør folk da, det bryter med forumreglene og du er derfor rapportert! Og nei jeg tok meg ikke nær av det, innså jo at dette ikke kunne funke, men ganske trist av deg å bruke energien din på å skrive noe så langt når det allerede var avklart i tråden at bare var tull, kun for å forsøke å mobbe andre. Du må ha et virkelig "rikt " liv når det er sånn du bruker tida di. Stakkars ! Anonymkode: 8dd53...a4f Oi da, det var ikke sånn ment. Prøvde ikke å latterliggjøre annet enn kremen... Du er ikke så hyggelig du heller sånn som du angriper tilbake, så da er vi to fæle mennesker begge to. Jeg tror alltid at folk tåler en spøk, men tar ofte feil. Hvis jeg faktisk såret deg beklager jeg. Endret 29. mars 2018 av Mippi 4
FactsOverFeelings Skrevet 29. mars 2018 #19 Skrevet 29. mars 2018 Det er en oppskrift som fungerer ypperlig for dette! Du må forbrenne flere kalorier enn du inntar, veldig enkelt. Slike kremer, piller eller "vindunder-dietter" fungerer ikke, men folk tjener grovt på lettlurte mennesker som er ute etter en snarvei.
Emmelise Skrevet 29. mars 2018 #20 Skrevet 29. mars 2018 2 timer siden, Hulderen skrev: Det er godt mulig at det ikke funker. Men argumentet at det ikke er i bruk overalt i den vestlige verden er ikke et godt argument. Østen har en annen medisinsk bakgrunn enn vesten, og har annen erfaring. I mange hundre år lo vesten av akupunktur og kopping. Nå er begge deler annerkjent og brukt også i vesten. Nei, det er det ikke. Hverken akupunktur eller kopping er "anerkjent". Det er stadig alternativ behandling og det er ingen studier som viser til det faktisk fungerer. Begge har en placebo-effekt, og det er fint og bra det også, men man er litt fucka når den effekten og avtar. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå