AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Skriver med en heg synes er hyggelig på en datingside. Ikke møt han enda, men hvor ofte og ivrig ville du skrevet i denne perioden? Kan jo ikke vite noe om kjemi osv. Takk for tips. Anonymkode: b6cdb...9d9
Kreator Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Skriver med en heg synes er hyggelig på en datingside. Ikke møt han enda, men hvor ofte og ivrig ville du skrevet i denne perioden? Kan jo ikke vite noe om kjemi osv. Takk for tips. Anonymkode: b6cdb...9d9 Pass på at når du svarer på noe den andre lurer på at du åpner opp for at motparten lett kan svare eller følge opp, men helst uten direkte spørsmål hele tiden. Så melder dere annenhver gang en stund, så har dere det som er "normalfrekvensen" for dere. Etterhvert som tempoet blir etablert så MÅ man ikke tekste/svare annenhver gang. Men som en "temposjekk" kan det være greit i starten. Og bare så det er sagt; min egen erfaring er at tempoet varierer veldig. Feks har jeg datet med damer hvor det gjerne går 10-20 meldinger eller mer i døgnet, men også andre hvor vi holder oss til 1 og 2. Det viktige er nok at det ikke blir for skjevt, i hvertfall ikke inntil dere kjenner hverandre. Da framstår fort den ene parten som mye mer needy enn den andre, og det er sjelden bra.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 En gang om dagen/kvelden max, og kanskje et par dager i mellom. Ville tatt meg god tid til å skrive når jeg først skrev, og prøvd å avtale å treffes etter 6-7 "brev" til hverandre. Anonymkode: 9d489...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå