Gå til innhold

Ditt motiv for diskusjon i KG?

Hva er ditt motiv for diskusjon I dette forum?  

1. 1. Hva er ditt motiv for diskusjon I dette forum?

• A ha noen andre voksne a prate med
      14
    • A finne nye venner
      1
    • A preke mine meninger fordi jeg er sa utrolig smart og har alltid rett
      7
    • A vaere morsom/men det er vanskelig for alle er sa hersens alvorlige her
      4
    • Fordi jeg har politiske ambisjoner og over meg her
      0

Anbefalte innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg er nyskjerrig, prover a lage avstemning, om jeg mislytes blir denne bare en klonete forsok. :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Eh...? Det var jo litt av noen alternativer. Kan man ikke diskutere rett og slett fordi man liker det? Kan sikkert finna mange grunner til å diskutere her uten at det nødvendigvis er pga noen av alternativene.

Skrevet

fordi jeg elsker å diskutere og prate, og dette er ett helt fint sted til både diskusjoner og småprat.

Gjest Valhalla
Skrevet

En liten blanding kanskje, mest fordi det er gøy å krangle litt.

Skrevet

Jeg synes det var et godt spørsmål. Det er noen få (og da mener jeg noen få) som tilsynelatende diskuterer kun for å få en mulighet til å fremstille andre som idioter. De er så kjedelige...

Gjest Ninakanin
Skrevet

Godt spørsmål men elendige alternativer..

Skrevet
Skrevet: Fre Feb 18, 2005 17:01    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

Eh...? Det var jo litt av noen alternativer. Kan man ikke diskutere rett og slett fordi man liker det? Kan sikkert finna mange grunner til å diskutere her uten at det nødvendigvis er pga noen av alternativene.  

Jepp, enig

Gjest Anonymous
Skrevet

Fordi det er gøy å lese om andres problemer. Da føler en seg litt bedre selv.

Dessuten er det mange nyttige råd og tips her (juridiske, økonomiske, forbukerrelaterte, samliv, osv.)

Hvis man er i diskusjonshumør kan man bryne argumentene sine og etterpå bli oppgitt over manglende saklighet på folk so ødelegger eller ikke helt følger spillereglene.

Har man et problem får man som regel hjelp her! Eller man kan skrive om ting som man ikke vil ta opp med andre man kjenner IRL.

:)

Gjest Seleena
Skrevet

Gode tips, diskusjonar som engasjerer meg, tidsfordriv, nyskjerrighet, avhengighet. Osv.....

Ingen bestemt grunn egentleg! :)

Har du komt på kanten med nokon her inne sidan du spørr?

Skrevet

Har man et problem får man som regel hjelp her! Eller man kan skrive om ting som man ikke vil ta opp med andre man kjenner IRL.

jepp.

Hvis jeg lurer på noe så spør jeg her, og får raskt svar.

Jeg valgte svaralternativ 2, "for å treffe voksne mennesker".

Jeg synes det er vanskelig å komme i kontakt med folk her, og de jeg har av venner (her nede) har som regel aldri peiling på ting jeg vil diskutere/lurer på.

Synes det er betryggende å logge meg på KG hvis det er noe jeg lurer på, fordi her er så mange forskjellige folk.

Skrevet
Godt spørsmål men elendige alternativer..

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

I dagliglivet er jeg en snill og grei familiefar; oppfører meg pent og aspirerer i det hele plass til en plass Der Oppe.

Men det er jo jævlig kjedelig. Derfor bruker jeg KG

1) For å skaffe meg uvenne blant gjestene

2) For å få ut lit generell gruff

3) For å øve meg på sexpress overfor ukjente damer

Så jeg fant ingen passende alternativ - det var kanskje som første innlegg antydet et klonete forsøk

:ler:

Skrevet
Jeg synes det var et godt spørsmål. Det er noen få (og da mener jeg noen få) som tilsynelatende diskuterer kun for å få en mulighet til å fremstille andre som idioter. De er så kjedelige...

Vel, etter alternativene å dømme så ser det ut til at trådstarter ikke tilregner så mange KG-brukere særlig intelligens, heller... :ler:

Ingen alternativer for meg!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg er her for å dele ut min enorme kunnskap til alle andre. Det er synd at ikke alle kan så mye som meg.

Gjest GreenSky
Skrevet
fordi jeg elsker å diskutere og prate, og dette er ett helt fint sted til både diskusjoner og småprat.

Enig. :)

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg er her for å dele ut min enorme kunnskap til alle andre. Det er synd at ikke alle kan så mye som meg.

Jeg kan mer enn deg. Bortsett fra data. Og faren min er sterkere enn din!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Pøh! Og uten tvil så er i hvert fall mora mi sterkere enn mora di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...