AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Jeg har datet hundrevis av menn, og likevel er det aldri noen som har blitt forelsket i meg eller gjengjeldt mine følelser Dette er veldig sårt og nå har jeg gitt opp kjenner jeg. Er 36 år og har kjøpt meg katt, for det er eneste selskapet jeg kan få. Kommer til å dø alene og bli funnet stinkende i leiligheten min etter flere måneder. Litt trist å tenke på. Dere som har opplevd det samme, hvordan takler dere singel-livet? Har dere bare innsett at menn ikke er noe for dere, eller prøver dere å date uansett? Jeg tenker at det er ingen vits å date, for jeg blir bare avvist likevel. Anonymkode: 44c53...47e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Denne tråden virker mer som en evig singel kg-mann som prøver å lage satire på single damer. Tviler på at du har datet hundrevis av menn, og med en innstillingomat du kommer til å dø alene og bli funnet stinkende i leiligheten din etter flere måneder så kommer du hvertfall aldri til å finne deg noen, eller få det godt med deg selv. Samme med innstillingen om at det ikke er noen vits å date fordi du blir avvist allikevel. Alle blir avvist, og ja noen mer enn andre, men da må man reflektere på hvorfor. Og gjøre noe med det! Kjærligheten skal ikke være enkel, da hadde den jo ikke vært noe spesiell man skulle klaffe med mange av de man datet eller møtte. Kjærligheten er one of a kind Anonymkode: fdc17...73e 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden virker mer som en evig singel kg-mann som prøver å lage satire på single damer. Tviler på at du har datet hundrevis av menn, og med en innstillingomat du kommer til å dø alene og bli funnet stinkende i leiligheten din etter flere måneder så kommer du hvertfall aldri til å finne deg noen, eller få det godt med deg selv. Samme med innstillingen om at det ikke er noen vits å date fordi du blir avvist allikevel. Alle blir avvist, og ja noen mer enn andre, men da må man reflektere på hvorfor. Og gjøre noe med det! Kjærligheten skal ikke være enkel, da hadde den jo ikke vært noe spesiell man skulle klaffe med mange av de man datet eller møtte. Kjærligheten er one of a kind Anonymkode: fdc17...73e Nei det er fakta dessverre. Gjelder de fleste venninnene mine også. Fra jeg var ca 18 og fram til i dag (jeg er 36) så har jeg datet hundrevis av menn jo, og alle avviste meg. Du skriver jeg bør reflektere over hvorfor og gjøre noe med det, men jeg vet jo ikke grunnen? Skal jeg bare anta at jeg er sjøstygg da? Det er ikke tull, alle menn jeg har datet avviser meg. Mitt lengste forhold ble avsluttet nå, etter 1 år. Det er min verdensrekord i forhold. Han klarte ikke få følelser for meg sa han. Så det betyr jeg bare ikke er elskbar? At jeg er bare søppel? Jo mer jeg blir avvist, jo verre føler jeg meg. Jeg faller ikke for bad boys heller, har datet ganske forskjellige menn. Blir bare så fascinert over at noen alltid har menn etter dem som blir råforelsket, mens jeg kommer aldri til å oppleve dette... Anonymkode: 44c53...47e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er fakta dessverre. Gjelder de fleste venninnene mine også. Fra jeg var ca 18 og fram til i dag (jeg er 36) så har jeg datet hundrevis av menn jo, og alle avviste meg. Du skriver jeg bør reflektere over hvorfor og gjøre noe med det, men jeg vet jo ikke grunnen? Skal jeg bare anta at jeg er sjøstygg da? Det er ikke tull, alle menn jeg har datet avviser meg. Mitt lengste forhold ble avsluttet nå, etter 1 år. Det er min verdensrekord i forhold. Han klarte ikke få følelser for meg sa han. Så det betyr jeg bare ikke er elskbar? At jeg er bare søppel? Jo mer jeg blir avvist, jo verre føler jeg meg. Jeg faller ikke for bad boys heller, har datet ganske forskjellige menn. Blir bare så fascinert over at noen alltid har menn etter dem som blir råforelsket, mens jeg kommer aldri til å oppleve dette... Anonymkode: 44c53...47e Det er jo ikke fakta, du sier jo i samme innlegg at du nettopp har kommet ut av et 1 år langt forhold, så alle har ikke avvist deg. Og man har en viss pekepinn på om man er stygg, normal eller pen, og alt av utseende går det an å gjøre noe med via f eks ny hårsveis, en tur til frisøren og si at du ønsker frisøren gir deg en ny look som passer hodefasong og hudtone kan gjøre underverker, sminke om du ikke kan det fra før er det mye å lære på youtube eller investere 500 kr i en privattime, hudpleie om du er misfornøyd med huden din sett deg mer inn i hudpleie og begynn med riktige produkter, ansiktsinjeksjoner, nesekirurgi, ny klesstil, bedre kroppsholdning osv. Men ut fra sånn du skriver her så fremstår det som at personligheten og innstillingen din er det som ødelegger for deg og du bør oppsøke psykolog og starte i kognitiv terapi for å lære deg å tenke litt mer positivt, og gå i selvhjelpsgrupper, aktivitetsgrupper og terapigrupper og starte med noe du kan og er eller blir god på for å få opp selvtillitten og mestringsfølelsen din. Det nytter ikke å sitte hjemme å surmule og grave seg ned i dritten. Anonymkode: fdc17...73e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke fakta, du sier jo i samme innlegg at du nettopp har kommet ut av et 1 år langt forhold, så alle har ikke avvist deg. Og man har en viss pekepinn på om man er stygg, normal eller pen, og alt av utseende går det an å gjøre noe med via f eks ny hårsveis, en tur til frisøren og si at du ønsker frisøren gir deg en ny look som passer hodefasong og hudtone kan gjøre underverker, sminke om du ikke kan det fra før er det mye å lære på youtube eller investere 500 kr i en privattime, hudpleie om du er misfornøyd med huden din sett deg mer inn i hudpleie og begynn med riktige produkter, ansiktsinjeksjoner, nesekirurgi, ny klesstil, bedre kroppsholdning osv. Men ut fra sånn du skriver her så fremstår det som at personligheten og innstillingen din er det som ødelegger for deg og du bør oppsøke psykolog og starte i kognitiv terapi for å lære deg å tenke litt mer positivt, og gå i selvhjelpsgrupper, aktivitetsgrupper og terapigrupper og starte med noe du kan og er eller blir god på for å få opp selvtillitten og mestringsfølelsen din. Det nytter ikke å sitte hjemme å surmule og grave seg ned i dritten. Anonymkode: fdc17...73e Vel jeg har tatt flere operasjoner + går jevnlig til frisøren så vil ikke si at det hjelper stort. Og en psykolog får jo ikke gjort noe med at menn ikke liker meg? At jeg burde finne meg en hobby eller noe kan jeg være enig i, føler meg bare useless og uønsket sånn som ting er nå. Anonymkode: 44c53...47e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 M48. Blir jo nysgjerrig på deg som person. Du gir oss litt lite å gå på her. Det kan jo være alt fra at du har noen skikkelig negative personlighetstrekk, til at du bare er dørgende kjedelig, eller at du har noen sperrer som gjør at du ikke tør å involvere deg. Anonymkode: 505ed...fb9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel jeg har tatt flere operasjoner + går jevnlig til frisøren så vil ikke si at det hjelper stort. Og en psykolog får jo ikke gjort noe med at menn ikke liker meg? At jeg burde finne meg en hobby eller noe kan jeg være enig i, føler meg bare useless og uønsket sånn som ting er nå. Anonymkode: 44c53...47e Du har tatt operasjoner, føler deg useless og uønsket. Alt dette sier noe om ditt selvbilde. Og her kommer i såfall psykologen inn. Å fortsette å søke bekreftelse gjennom dating, gjør neppe at du kommer deg ut av den vonde sirkelen. Anonymkode: 505ed...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel jeg har tatt flere operasjoner + går jevnlig til frisøren så vil ikke si at det hjelper stort. Og en psykolog får jo ikke gjort noe med at menn ikke liker meg? At jeg burde finne meg en hobby eller noe kan jeg være enig i, føler meg bare useless og uønsket sånn som ting er nå. Anonymkode: 44c53...47e Prøver du nye hårsveiser eller er du stuck i samme sveisen som de 5 siste årene? En psykolog får gjort veldig mye med tankegangen din. Og en hobby , sport, lidenskap, frivillig meningsfullt arbeid osv vil gjøre at du ikke føler deg useless og uønsket Anonymkode: fdc17...73e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #9 Skrevet 29. mars 2018 Gi en god F, da kommer de. Anonymkode: 66610...57f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #10 Skrevet 29. mars 2018 Du må jo et ganske greit utseende da, siden så mange menn vil gå på date med deg i første omgang. Så jeg tenker dette har noe med innstillingen og væremåten din at du ikke møter noen du matcher med. Få deg selvtillit, og "gi litt faen", som ble nevnt her. Anonymkode: bd982...9e3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #11 Skrevet 29. mars 2018 Har ei veninne som er evig singel, og alle mennene rømmer når de blir kjent med henne. Vel, hun har en veldig dårlig personlighet. Utseendet er faktigst ikke så dårlig, men ingen vil gå inn i et forhold med ei som er egosemtrisk og kun ser seg selv, og er konstant deprimert. Hun krangler også med alle og blir uvenn med alle "nye" venner. Så hun kommer garantert til å bli ensom, hvis hun ikke mot formodning skulle endre seg.. Anonymkode: eea1e...5be
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #12 Skrevet 30. mars 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ei veninne som er evig singel, og alle mennene rømmer når de blir kjent med henne. Vel, hun har en veldig dårlig personlighet. Utseendet er faktigst ikke så dårlig, men ingen vil gå inn i et forhold med ei som er egosemtrisk og kun ser seg selv, og er konstant deprimert. Hun krangler også med alle og blir uvenn med alle "nye" venner. Så hun kommer garantert til å bli ensom, hvis hun ikke mot formodning skulle endre seg.. Anonymkode: eea1e...5be Det kan godt være at mange single har noe ved sin personlighet som gjør at de er single, men jeg ser da mange damer med dårlig personlighet som har kjæreste også.. Sier ikke at jeg er perfekt eller noe og det er sikkert ting jeg kan forbedre, men jeg føler ikke at jeg er noe verre enn de fleste andre single Jeg vurderer dating-opplegget til hun Ane Hagen litt, selv om det er dyrt. Kan få forskudd på arv og vil bruke det til å få en mann. Eneste som er kjipt er jo at jeg likevel kan bli dumpa, så det er jo ingen garanti. TS Anonymkode: 44c53...47e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå