Gå til innhold

Menn liker damer fra Sørøst-Asia.......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble inspirert av tråden om å date menn fra Asia.

Virker som flertallet ikke finner Sørøst asiatiske menn så tiltrekkende, men hvordan har det seg da at norske menn finner sørøst asiatiske kvinner uhyre tiltrekkende?? Hva er det som de tiltrekkes av?

Anonymkode: 8f841...32c

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Menn er ikke en homogen gruppe med identiske preferanser, vet du.

Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble inspirert av tråden om å date menn fra Asia.

Virker som flertallet ikke finner Sørøst asiatiske menn så tiltrekkende, men hvordan har det seg da at norske menn finner sørøst asiatiske kvinner uhyre tiltrekkende?? Hva er det som de tiltrekkes av?

Anonymkode: 8f841...32c

Ha ha, hopper rett ut i det jeg, har reist en del. Generelt tror jeg menn synes små petite kvinner er fine, og at kvinner helst foretrekker at mannen er litt større. Asiater er generelt mindre enn oss, så det alene kan forklare spørsmålet ditt.

Forøvrig er kvinnesynet i en del disse landene helt på trynet, og mannfolkene oppfører seg deretter også. I vår del av verden blir det da en dobbelteffeekt; undetrykte asiatiske kvinner møter "forholdsvis" snille nordeuropeiske menn som er "relativt" flinke til å ta vare på de og familien. Gammeldagse asiatiske menn møter frigjorte nordeuropeiske kvinner som de ikke klarer å "håndtere". Som alltid er det en stor grad av individuelle forskjeller her, men tror generaliseringen holder.

Så kan man hakke videre på at de mennene som finner/henter seg disse asiatiske kvinnene antageligvis ikke er veldig mye bedre enn mennene der nede osv, og at en del av de asiatiske kvinnene primært søker økonomisk sikkerhet, men det er en annen diskusjon.

Endret av Kreator
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok kroppsstørrelse er en faktor, det er noe med små og vevre kvinner som de fleste menn finner veldig attraktivt.

Anonymkode: e2687...2a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er jo så små. Jeg ser ut som Kong Kong ved siden av en øst-asiater. 

Anonymkode: 5b699...90c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er bittesmå og ligner barn. 

Anonymkode: f4565...2bc

Skrevet (endret)

Nobraniner. For menn er 150-160 alltid en ulempe, for kvinner er det ikke . Asiater er ofte lave.

Har ingen asiaprefersanser selv og har aldri datet asiatisk. Sikkert fordi det nesten ikke fantes asiater ved min skole. Men liker jeg ei jente spiller ikke etnisitet noen rolle. 

Endret av Commander
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er bittesmå og ligner barn. 

Ikke alle 

Anonymkode: 44299...c57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke alle 

Anonymkode: 44299...c57

Mange. Jeg tror at menn som kun tiltrekkes av bittesmå barnelignende kvinner har pedofile trekk og tanker men samtidig vett og anstendighet nok til å heller dra til sørøst-asia og finne kvinner over lovlig alder med de ønskede fysiske attributtene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange. Jeg tror at menn som kun tiltrekkes av bittesmå barnelignende kvinner har pedofile trekk og tanker men samtidig vett og anstendighet nok til å heller dra til sørøst-asia og finne kvinner over lovlig alder med de ønskede fysiske attributtene.

Tviler på at pedofili har noe med dette å gjøre. Asiatiske kvinner er mye mer feminine enn norske kvinner, både i utseende og ikke minst væremåte. Norske kvinner er brautende og ta ekstremt "mye plass".

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tviler på at pedofili har noe med dette å gjøre. Asiatiske kvinner er mye mer feminine enn norske kvinner, både i utseende og ikke minst væremåte. Norske kvinner er brautende og ta ekstremt "mye plass".

Tror det er 50/50 dragning mot barnekvinner og ønske om en underdanig kvinne. Det er alltid en av de to som får menn til å jakte thaidamer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er 50/50 dragning mot barnekvinner og ønske om en underdanig kvinne. Det er alltid en av de to som får menn til å jakte thaidamer. 

Tror dette er noe du forteller deg selv. Menn liker best kvinner som er istand til aa massere menns ego. Dvs som faar han til aa foele seg bra. Gir han positive oppmerksomhet osv.

Vil du si at dette er noe kjennetegner norske kvinner?? Norske kvinner vil oppfattes som sterke uavhengig, selvstendige. Noe menn maa bevise at at de fortjener. Det arrangeres kurs og avisene er fulle av artikler om hvordan man skal kunne fortjene ei norsk dame som gjoer et poeng at de ikke trenger menn.

Anonymkode: cac57...a9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å ja. Du vil kvinner skal tie og holde seg i bakgrunnen mens de lager mat? 

Anonymkode: 5b699...90c

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du i utseende? Mener du i at de er små og petitie eller mener du de pynter seg mer?

Jeg kan være enig i at de er mer pyntet,men for å være realistiske så bør vi i Norge og kan ikke kle oss i søte små kjoler hele tiden uten å fryse,dessuten er vi typisk naturmennesker og kler oss ofte som om vi skal på tur. Bortsett fra det så er vi like feminine. Vi sminker oss og doller oss opp. Kanskje du bor på bygda og ikke ser så mye til dette,men her i Oslo gjør man det.

Asiatiske kvinner (og menn) fra feks Japan er ganske rolige og behersket,men ikke fra de fleste andre sørøst asiatiske land....Gud bedre som de skriker og skråler,ler høyt og snakker med mat i munnen,det er ikke mye feminitet over den væremåten....forråsiresånn...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Damer fra Australia er bedre.

Anonymkode: 2547d...548

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det hadde vært interessant å se hvor mange menn som kunne tenkt seg tilbake til en tid hvor selvrealisering ikke står i sentrum, men familien. Jeg tror det er to grunner til at menn velger å dra til Sørøst-Asia. Den ene grunnen er at så og si hvilken som helst nordmann er populær der nede, og den andre grunnen er nok at mange menn savner en mer tradisjonell dame. Jeg vet om noen Thaidamer i forbindelse med jobben, og de er uhyre arbeidsomme. Mennene får jo sjokk når disse damene ikke bare tar del i husarbeidet, men også oppussing og annet arbeid. "Du gjorde mer denne helgen enn alle damene jeg har vært sammen med til sammen i løpet av mitt liv", var det en som sa til kjæresten sin. De asiatiske damene er heller ikke vant til et så likestilt samfunn, og har hørt flere tilfeller hvor de begynner å grine fordi mannen lager mat og vasker huset. Sånn jeg har forstått det er dette damenes plikt i asiatiske land? 

Litt artig å lese at det som gjør at en del menn søker asiatiske damer blir rammet til noe negativt. "Ønsker seg en underdanig kvinne som kan massere egoet" :fnise: Det handler vel om at flere menn ønsker en mer familieorientert kvinne som ikke setter seg selv i sentrum hele tiden, men familien. 

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Som en skrev, at dem er petite. 

Anonymkode: 2a2d2...c0c

Skrevet

Jeg kunne aldri vært sammen med en asiatisk dame. For all del, mange av dem er hyggelige og feminine, men hudfargen deres er en dealbreaker. Når det er sagt så er selvsagt asia-damene langt bedre enn f. eks negerdamene. Jeg tror jeg aldri har blitt så mye som et snev av betatt av en svart kvinne noengang. De fleste av dem er heslige.

Nei, takk Gud, for hvite damer. Ingen over, ingen ved siden.:sikle:

• Liker 2
Gjest Balian d'Ibelin
Skrevet

Jeg er vel en ondskapsfull rasist men jeg foretrekker faktisk vestlige kvinner fra Europa, Nord Amerika, Australia og New Zealand.

Skrevet
11 minutter siden, Balian d'Ibelin said:

Jeg er vel en ondskapsfull rasist men jeg foretrekker faktisk vestlige kvinner fra Europa, Nord Amerika, Australia og New Zealand.

Alle raser fortrekker partnere fra sine egne. Det er bare å se på et mangfoldig land som USA. Selv om 'interracial' forhold promoteres i media, så fortrekker fortsatt nesten alle å bli sammen med og få barn med sine etniske frender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...