AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Tror jeg har utviklet angst i forholdet mitt. Jeg går med en klump i magen, er redd for at det skal ta slutt og overtolker alt han sier og gjør. Vi har holdt på i noen måneder, men nå har alt stagnert litt. Han ringer meg ikke like ofte og svarer kortere. Jeg føler at dette påvirker dagen min såpass mye at dagen kan bli ødelagt bare han skriver kort, svarer sent eller avlyser en date. Vi sees veldig lite på grunn av avstand så mye av samtalene er på meldinger. Han snakker veldig mye om oss i fremtiden og er på når han er på, men når han har disse stilleperiodene blir jeg helt satt ut. Dette er så uvant for meg Aldri hatt det sånn og vet ikke hvordan jeg skal takle det Det verste er at jeg er godt voksen dame med barn og alt. Blir irritert på meg selv, men hodet vil ikke stoppe! Er det noen som har det likt? Kan dere vær så snill komme med tips til meg? og fortelle om erfaringer hvis dere har. Jeg er så forelsket, men er så usikker på om han mener dette seriøst eller ikke og vil ikke mase og spørre for mye heller. Vil ikke fremstå som klengete. Anonymkode: 2555d...259
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Hvis dere har holdt på i noen måneder er det godt på tide å ta praten om hvor man er på vei og hva man ser i hverandre og vil definere seg som. Ta praten, og derfra kan du vite om du har grunn til å ha klump i magen fordi dere er på vei vekk fra hverandre, eller om du overanalyserer og dere er på vei inn i et seriøst forhold og ikke trenger like mye kontakt fordi dere er trygge på hverandre og vet hvor dere står. Anonymkode: 26be5...971 2
Xcase33 Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror jeg har utviklet angst i forholdet mitt. Jeg går med en klump i magen, er redd for at det skal ta slutt og overtolker alt han sier og gjør. Vi har holdt på i noen måneder, men nå har alt stagnert litt. Han ringer meg ikke like ofte og svarer kortere. Jeg føler at dette påvirker dagen min såpass mye at dagen kan bli ødelagt bare han skriver kort, svarer sent eller avlyser en date. Vi sees veldig lite på grunn av avstand så mye av samtalene er på meldinger. Han snakker veldig mye om oss i fremtiden og er på når han er på, men når han har disse stilleperiodene blir jeg helt satt ut. Dette er så uvant for meg Aldri hatt det sånn og vet ikke hvordan jeg skal takle det Det verste er at jeg er godt voksen dame med barn og alt. Blir irritert på meg selv, men hodet vil ikke stoppe! Er det noen som har det likt? Kan dere vær så snill komme med tips til meg? og fortelle om erfaringer hvis dere har. Jeg er så forelsket, men er så usikker på om han mener dette seriøst eller ikke og vil ikke mase og spørre for mye heller. Vil ikke fremstå som klengete. Anonymkode: 2555d...259 Han har sikkert satt standarden for kommunikasjons hyppigheten for høy fra starten av ...men hvis du er usikker hele tiden på om du er bra nok så er du ikke klar for noe forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Jeg er bare så forelsket og ikke vært det på utrolig mange år ( skilt for noen år siden). Har datet i mellomtiden, men ingen har fått meg til å føle meg sånn som dette. Jeg er helt satt ut og vil ikke at han skal merke det Jeg på må et eller annet vis snakke med ham om oss og hvor vi skal. Det har hittil vært mange kjempefine ord om vår fremtid, men jeg ser ingen handling. Kanskje det er derfor jeg er så usikker? Anonymkode: 2555d...259
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 Forelsket kan man være på avstand også. Jeg tror det hadde vært bedre for deg, slik som du beskriver det. Anonymkode: 1b3e0...dac 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 Ts her jeg tror det kan være lurt for meg å bare skru ned forventningene og si til meg selv at han bare er en jeg holder på med. Altså degradere ham for min egen del fra kjæreste til en date og se heller hvordan det utvikler seg. Det vil ta presset vekk fra meg på ett vis og beskytte meg mot å bli såret en gang i fremtiden. Er det jeg er redd for, at han eeegentlig ikke mener dette ordentlig seriøst og at jeg etterpå skal føle meg dum som et nek som lot meg bli lurt. Anonymkode: 2555d...259 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå