bondekone Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Noen med erfaringer med Wild yam her? Denne PP tok jeg det fra CD 13. Antok EL CD 11 (skulle egentlig bare teste for å bekrefte at EL er den 12, så tok test CD 11 og CD 12 hvor de var synkende. Sekret, smerter og livmortapp tilsa også at EL hadde vært den 11) Ingenting har tydet på at EL har kommet etter heller (ift tapp og sekret, undersøker hver dag) Skulle hatt TR på mandag, enda ikke dukket opp. Ingen tegn til mens, i det hele tatt. Jeg pleier alltid å ha mye murringen 2-3 dager i forveien, samt spotting. I helgen (Altså 2 dager før antatt IKM) begynte murringer og jeg regnet med TR kom. Det gjorde hun altså ikke, og siden har det ikke vært en murring. Kjentes nesten som om mensen har vært, bare uten blod Negativ test i går på kveldsurin (DPO 15). Livmortappen var noe åpen søndag-mandag, men er nå lukket igjen, og flyttet seg oppover. Kjennes og mykere ut enn hva den har gjort før. I tillegg har det vært en del slimaktig utflod (i går kom det noe som lignet snørr (sorry informasjonsbiten der) Har tatt 2 kapsler hver dag (ikke 4 og 6 som jeg ser mange andre har gjort), og har nå trappet ned til 1 kapsel. Har noen opplevd at WY forlenger lutealfasen så mye? (fra 11 til i alle fall 16 dager) Burde jeg kutte tvert med WY nå eller fortsette med 1 kapsel til TR dukker opp? (eventuelt positiv test)
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Wild yam kan hindre eggløsning. Har du ikke hatt eggløsning før du begynner på wild yam, kan du utsette eggløsning og med det utsette mensen også. (du vet kun 100% om du har hatt el ved å tempe, kroppen kan gi mange signal om at du har hatt eggløsning uten at det faktisk er sant, samme med el tester). Jeg ville stoppet helt med wild yam og ventet på mensen for så å tempe også startet på kapselene igjen når el er over på nytt når du vet helt sikkert. Men dette er bare min mening. Håper det viser seg at du er gravid. Lykke til. Anonymkode: 18492...05d
bondekone Skrevet 30. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2018 Takk for svar. Er klar over de eventuelle bivirkningene med WY ja, men syns for øvrig det er rart det ikke står noe om det på leverandøren sine sider. Blir temping neste periode, så får vi heller se om jeg skal fortsette med WY da. negativ Gtest i dag, så er definitivt ikke gravid.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Jeg tok wild yam en periode, merket ingen forskjell på lutealfasen.. Anonymkode: 5cd29...19b
bondekone Skrevet 4. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2018 Bare for å oppdatere hvordan det var med meg: begynte å spotte dagen etter jeg sluttet på WY, mens kom for fullt 3 dager etter det. Kan muligens virke som at EL var når jeg trodde, men at kroppen ikke klarte å få mens mens jeg gikk på WY, på tross av 1/3 av vanlig dose. Neste gang blir det i alle fall kun WY til IKM og deretter slutte der, uavhengig av test og eventuelt mens. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå