AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Del Skrevet 29. mars 2018 Begynte ei ny dame på jobben for noen mnd siden. Hun virker tot uintressert gjesper hele dagen. Hun må gå i vikariat 1 år før fast stilling. Nå fortalte hun at hun vil prøve å bli gravid så fort hun er i fast stiling. Ta det opp med sjefen? Denne dama har aldri klart å holde en jobb lenge før. Anonymkode: 3425f...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 29. mars 2018 #2 Del Skrevet 29. mars 2018 Hvorfor skal du bry deg om det? Om hun er uegnet i jobben (slik det høres ut som i dine beskrivelser), får hun ikke fast. Dette er ikke ditt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Del Skrevet 29. mars 2018 Flere som har fått fast hos oss som er uegnet. Fort sykmeldt etter å få fast. Vi jobber i team og avhengig av at alle er der og gjør sitt. Anonymkode: 3425f...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Del Skrevet 29. mars 2018 Hun kan vel gjøre en god jobb selv om hun gjesper. Hun sover kanskje dårlig? B menneske. Anonymkode: 00853...5bb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Del Skrevet 29. mars 2018 Litt provoserende når vi sitter i møte eller prøver å lære henne noe nytt. Gjesper aldri når hun spiller på mobilen. Anonymkode: 3425f...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 29. mars 2018 #6 Del Skrevet 29. mars 2018 Så lenge hun gjør jobben hun skal, så ser jeg ikke problemet med at hun gjesper litt. Kanskje hun sliter med søvnvansker? Og at hun vil bli gravid etter at hun får fast stilling synes jeg er lurt. Jeg vil også ha fast jobb før jeg eventuelt får barn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Del Skrevet 29. mars 2018 Hadde ikke nølt med å si i fra, men ikke gjør det på en sladrende måte. Anonymkode: 1bb96...b2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #8 Del Skrevet 29. mars 2018 1 time siden, Apekatten skrev: Så lenge hun gjør jobben hun skal, så ser jeg ikke problemet med at hun gjesper litt. Kanskje hun sliter med søvnvansker? Og at hun vil bli gravid etter at hun får fast stilling synes jeg er lurt. Jeg vil også ha fast jobb før jeg eventuelt får barn. Virker som hun tok denne jobben kun med tanke på graviditet. Aldri jobbet med det før. Hun har ekstra jobb også så skjønner hun blir sliten, men det skal ikke gå utover oss. Anonymkode: 3425f...de6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #9 Del Skrevet 29. mars 2018 Sjefen klarer nok å plukke opp dette selv. Hadde kun sagt det dersom sjefen ser et annet bilde av henne, samt at jeg hadde et nært arbeidsforhold til sjefen, der vi snakker om slike ting. Anonymkode: 3eb96...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #10 Del Skrevet 29. mars 2018 At hun vil ha barn er da ikke noe problem. Ta heller opp at hun lager dårlig stemning når hun går å gjesper. Å bruke graviditet og familieplanlegging mot noen er diskriminerende. Anonymkode: 81c06...6ca 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #11 Del Skrevet 29. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynte ei ny dame på jobben for noen mnd siden. Hun virker tot uintressert gjesper hele dagen. Hun må gå i vikariat 1 år før fast stilling. Nå fortalte hun at hun vil prøve å bli gravid så fort hun er i fast stiling. Ta det opp med sjefen? Denne dama har aldri klart å holde en jobb lenge før. Anonymkode: 3425f...de6 Kommer litt an på.. Jeg har gitt beskjed til sjefen ang folk som ikke gjør en god jobb/ ikke gjør det de skal. Dette pga vi er avhengig av at alle drar lasset for at det skal gå rundt, og at god kontakt med brukerene ( jobber i hjemmesykepleien ) er veldig viktig. Anonymkode: 7e8ab...134 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 29. mars 2018 #12 Del Skrevet 29. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har ekstra jobb også så skjønner hun blir sliten, men det skal ikke gå utover oss. Nå virker det heller som at det er det at hun planlegger å bli gravid som er problemet for deg og ikke at hun gjør dårlig jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #13 Del Skrevet 29. mars 2018 Hvis hun ikke gjør en god jobb vil da sjefen fange opp dette. Anonymkode: d886c...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #14 Del Skrevet 29. mars 2018 Ikke bland deg. Hva får du ut av å gjøre livet surt for andre? Du får jo lønna di uansett om hun gjesper eller er gravid eller ikke. Anonymkode: 3d246...d01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #15 Del Skrevet 29. mars 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bland deg. Hva får du ut av å gjøre livet surt for andre? Du får jo lønna di uansett om hun gjesper eller er gravid eller ikke. Anonymkode: 3d246...d01 Joda. Må også gjøre hennes jobb. Er mange som reagerer på henne kanskje urettferdig, men vi har brent oss før. Det krever mye av oss og stadig ha noen på opplæring og vi sliter med mange sykmeldte. Anonymkode: 3425f...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 29. mars 2018 #16 Del Skrevet 29. mars 2018 Hvor tett på dere jobber sjefen? Hvis jeg hadde god tone med sjefen, så hadde jeg gitt en saklig tilbakemelding på vikaren. Sagt at det er åpenbart at hun ikke fikser to jobber, da hun går rundt og gjesper konstant. At hun dessverre virker uinteressert i jobben. Jeg tenker at jeg ville nevnt den kommentaren om fast jobb og graviditet. Jenta er passe korka når hun sier sånt til dere andre på jobb! Folk har rett til å få barn, selvsagt, og jobben har ikke noe med familieplanlegging. Men når fast jobb så man kan bli gravid er drivkraften bak å holde jobben er det greit om sjefen vet om det. Sjefen kan da vurdere selv hva som blir rett å gjøre. Jeg ville hatt større lojalitet til arbeidsplassen min enn til en vikar! For at jobben skal fungere må man ha folk som tar sin del av lasset! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #17 Del Skrevet 29. mars 2018 10 minutter siden, Juniper skrev: Hvor tett på dere jobber sjefen? Hvis jeg hadde god tone med sjefen, så hadde jeg gitt en saklig tilbakemelding på vikaren. Sagt at det er åpenbart at hun ikke fikser to jobber, da hun går rundt og gjesper konstant. At hun dessverre virker uinteressert i jobben. Jeg tenker at jeg ville nevnt den kommentaren om fast jobb og graviditet. Jenta er passe korka når hun sier sånt til dere andre på jobb! Folk har rett til å få barn, selvsagt, og jobben har ikke noe med familieplanlegging. Men når fast jobb så man kan bli gravid er drivkraften bak å holde jobben er det greit om sjefen vet om det. Sjefen kan da vurdere selv hva som blir rett å gjøre. Jeg ville hatt større lojalitet til arbeidsplassen min enn til en vikar! For at jobben skal fungere må man ha folk som tar sin del av lasset! Sjefen får ikke med seg alt som skjer. Vi skulle hatt en nest sjef, men sjefen sa den ifra seg får heller å få en inn i produksjonen. Vi fleste har veldig god tone med sjefen. Ja hun er nok litt korka. Noe av det første hun sa var at hun hadde en lilla dildo i nattbordet. Hadde aldri turt... Anonymkode: 3425f...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 29. mars 2018 #18 Del Skrevet 29. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjefen får ikke med seg alt som skjer. Vi skulle hatt en nest sjef, men sjefen sa den ifra seg får heller å få en inn i produksjonen. Vi fleste har veldig god tone med sjefen. Ja hun er nok litt korka. Noe av det første hun sa var at hun hadde en lilla dildo i nattbordet. Hadde aldri turt... Anonymkode: 3425f...de6 Snakk med sjefen, du. Bare gjør det på en saklig måte. Si at du føler behov for å gi en tilbakemelding på XX, siden det har vært en del episoder. Greit at det er andre krav i en produksjonsbedrift enn om man jobber som f.eks. selger, men er jo grenser! Greit å ha inn folk som ikke bare har vatt mellom øra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. mars 2018 #19 Del Skrevet 29. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynte ei ny dame på jobben for noen mnd siden. Hun virker tot uintressert gjesper hele dagen. Hun må gå i vikariat 1 år før fast stilling. Nå fortalte hun at hun vil prøve å bli gravid så fort hun er i fast stiling. Ta det opp med sjefen? Denne dama har aldri klart å holde en jobb lenge før. Anonymkode: 3425f...de6 Ikke ditt problem det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 29. mars 2018 #20 Del Skrevet 29. mars 2018 Jeg hadde gitt sjefen tilbakemelding på hvordan hun jobber og hvordan hun ter seg på jobb. Dere jobber tydeligvis i team og er avhengig at alle fungerer godt sammen og gir sitt beste. Ikke regn med at sjefen fanger opp avgjørende ting! Dynamikk i en gruppe og interesse for jobben og ikke minst lære seg jobben er viktig. Ris til egen bak og være en som antar andre (sjefen) ordner opp for deg/dere. Funker det ikke så ta det videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå