Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom til å tenke på dette nå, siden flere av mine venner har sagt at jeg har blitt utsatt for grov mishandling og mobbing pga sjalusi fra menn. Er virkelig menn truendes til å slå bare fordi jeg reiser mye til Mexico og Latin-Amerika? Dem veit jo ikke det på forhånd lissom? Eller kan de se på meg at jeg gjør det?

Og hvorfor slår menn damer helt uprovosert midt på gata? Tar kvelertak til jeg mister bevisstheten? Jeg lurer sånn på dette og hvorfor menn er så slemme og voldelige mot meg, og mot damer generelt. Skulle ønske jeg mishandle tilbake, men da blir jeg vel motanmeldt :(

Anonymkode: 4967b...edf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har absolutt ingen sammenheng med hverandre. Du skal anmelde alle episoder hvor noen er voldelige mot deg, det er absolutt ikke akseptabelt eller lov! Om dette er mennesker i miljøet du er i, så må du endre miljø. Ingenting her er normalt. 

Anonymkode: d3300...e67

• Liker 4
Skrevet

Nei normale menn slår deg ikke fordi du er glad i å reise. Ikke av noen annen grunn heller. De slår deg heller ikke, eller tar kvelertak på deg på gaten, eller noen andre steder. 

Kom deg vekk fra slike folk, og anmeld dem til politiet!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

756.gif.d480500e3232402b48bf8056604335d8.gif

Anonymkode: 8ebc5...c21

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva har vold med reising å gjøre?? Har reist mye i hele verden, alltid blitt behandlet bra av menn.

Anonymkode: e214b...f10

AnonymBruker
Skrevet

Sukk, enda en tråd her på forumet om at alle menn vissnok hater alle kvinner...

Anonymkode: b0d23...07a

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har vold med reising å gjøre?? Har reist mye i hele verden, alltid blitt behandlet bra av menn.

Anonymkode: e214b...f10

Ikke vet jeg, men var en venninne av meg som mente at menn hater meg fordi jeg reiser mye og da blir de aggressive. Men som jeg sa til henne, dem kan jo ikke se det på meg at jeg reiser mye og det er jo ikke noe jeg roper høyt om så klart. 

Jeg ble overfalt IGJEN for et par uker siden, jeg var på vei hjem fra trening. Anmeldte det IGJEN, men jeg blir jo bare overfalt gang på gang :( Er så lei. Skjønner ikke hvorfor alle menn skal banke meg hele tiden, jeg holder meg for meg selv stort sett.

TS

Skrevet

Trolololololo?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, jabx skrev:

Trolololololo?

Hvorfor sier du det? Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med så kan du kanskje pelle deg ut av tråden? Syns det er stygt av deg å forsvare vold. 

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er dessverre menn.

Anonymkode: a466a...5e4

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte akkurat på det samme. Kvinner er værre. 

Anonymkode: f3ccc...65f

Gjest Balian d'Ibelin
Skrevet

Bare om de drar til Schaan men jeg hater også menn som drar til Schaan

Schaan for et møkka sted.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sukk. Enda en KG mann som går i offerrollen og tar alt som skrives om menn her inne personlig.

Anonymkode: e425a...cbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sukk. Enda en KG mann som går i offerrollen og tar alt som skrives om menn her inne personlig.

Synes kvinner er like gode til å gå i offerrollen som menn her på KG.

Anonymkode: 216c6...2ed

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes kvinner er like gode til å gå i offerrollen som menn her på KG.

Anonymkode: 216c6...2ed

Men det er liksom "helt greit" så lenge det er kvinnen som er "offer"

Men alle menn får kjapt stempel som "sutrekopp" her på forumet. 

Skrevet

TS reiser mye til Mexico og Latin-Amerika. Disse reisemålene skaper sjalusi hos menn. Noe som medfører stadige angrep fra fremmede som angriper henne på åpen gate. Gang på gang! Hun blir bl.a. kvelt til hun mister bevisstheten. Hun anmelder til politiet, men de tar henne ikke alvorlig. Har jeg oppsummert problemet på en grei måte?

Hvis jeg var deg, TS ville jeg prøvd andre destinasjoner og sjekket hva som ville skjedd. Prøv Island, Polen, Alaska eller hva med en vanlig sydenferie.:sarkasme:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 29.3.2018 den 8.52, solmåneogstjerner skrev:

Kom deg vekk fra slike folk, og anmeld dem til politiet!

Annmelde ikke-eksisterende skybert til politiet? Finner du virkelig TS sine historier plausible?

Anonymkode: b54ce...295

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

9 av 10 KG menn hater alle kvinner som ikke gir de sex og til og med de når de slutter å gi dem sex, så dette er nok ikke helt riktige plassen å spørre om du legger vekt på svarene fra menn (Noe man sjeldent skal gjøre her inne generelt)

Men nei, vanlige menn hater ikke kvinner som reiser, fordi de reiser.

Hvis du har blitt utsatt for vold vil jeg anbefale deg å ta kontakt med krisesenteret , du kan finne mye info på dinutvei.no

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Annmelde ikke-eksisterende skybert til politiet? Finner du virkelig TS sine historier plausible?

Anonymkode: b54ce...295

Misforsto jeg kanskje? Jeg forsto det først slik at hun rotet seg borti kjærester som ikke likte dette. Men ser jo nå at det kanskje er en annen historie... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...