Lia Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Hei alle sammen! Har nettopp opprettet en profil her og gleder meg til å delta i de spennende diskusjonene som pågår! Jeg har jo allerede giftet meg da. Ganske så nylig, faktisk. Er lei meg for at jeg ikke fant dette forumet før. Prøvde å delta litt i det til Ditt Bryllup, men der skjedde det jo aldri noe... Her er det full action hele tiden. Også jeg som var vinterbrud og slet sånn med å finne råd og tips. :-? Ja, ja, lærte jo masse av det da. Kanskje jeg kan dele bort noen råd til kommende vinterbruder. :-) Lykke til, alle sammen!
Gjest Principessa Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 Oj oj oj!! GRATTIS MED BRYLLUP!!! Alle hyggelige mennesker er velkomne hit!! Vi vil da gjerne høre om ditt bryllup, når var det? Hvor? Fortell om deg selv...Vi vil gjerne se bilder!!! i hvert fall! Klems
Lia Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2005 Takk og takk! Skal nok se om jeg får lagt inn et lite bilde etterhvert ja. :-) Det var virkelig en drømmedag, så jeg sier bare: nyt det alt sammen! Jeg giftet meg 29. januar. Masse planlegging og hektisk aktivitet i månedene og ukene i forkant. Dagen før bryllupet var jeg bare så sliten. Men det var absolutt verdt det. Dagen ble helt som vi hadde ønsket oss!
Miori Skrevet 18. februar 2005 #4 Skrevet 18. februar 2005 Velkommen til "brudehysteria" Gratulerer som nygift!!!!! Fortell,fortell
Terese Skrevet 18. februar 2005 #5 Skrevet 18. februar 2005 VELKOMMEN!!! Fortell Fortell fra bryllupet!!! Gratulerer som nygift.
TeddyToria Skrevet 18. februar 2005 #6 Skrevet 18. februar 2005 Gratulerer med bryllup, og som nygift! Gleder meg til å høre alt om den store dagen!
prikkeline Skrevet 18. februar 2005 #7 Skrevet 18. februar 2005 Hei og velkommen og gratulerer som nygift. Flott at det kommer gifte inn hit også, som kan gi gode råd til oss gifteklare. :blomst_opp:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå