AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Jeg har gjort noe dumt. Det ble slutt mellom meg og kjæresten min for 4 måneder siden. Jeg har snoket litt på facebook siden hans og har fått med meg at han har fått kontakt med en dame. Er litt nysgjerrig, så googla denne dama og fant ut at hun har en hjemmeside, klikket meg inn på siden og leste det som sto der, men så kom jeg på at det er kanskje mulig for henne å se hvem som har besøkt siden hennes. Jeg kommer fra en liten øy på vestlandet, og nå er jeg hundre prosent sikker på at hun ser at den har vært en besøkende fra denne øya... Jævlig pinlig for meg. Hater meg selv og nysgjerrigheten min... Anonymkode: fd08c...2d4
Gjest NuttinSpecial Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort noe dumt. Det ble slutt mellom meg og kjæresten min for 4 måneder siden. Jeg har snoket litt på facebook siden hans og har fått med meg at han har fått kontakt med en dame. Er litt nysgjerrig, så googla denne dama og fant ut at hun har en hjemmeside, klikket meg inn på siden og leste det som sto der, men så kom jeg på at det er kanskje mulig for henne å se hvem som har besøkt siden hennes. Jeg kommer fra en liten øy på vestlandet, og nå er jeg hundre prosent sikker på at hun ser at den har vært en besøkende fra denne øya... Jævlig pinlig for meg. Hater meg selv og nysgjerrigheten min... Anonymkode: fd08c...2d4 Er ikke sikkert hun er like stalker som deg da
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Kommer helt ann på hvilket program nettsiden er laget med og hvordan sikkerhetsinstillinger du har. Man kan se antall besøkende, men sjeldent med noen annen informasjon enn ip-adresse. Men hvem gidder å lete etter den, og bruke mye tid på å forsøke å lokalisere den? Stort sett bryr folk seg kun om antall sidevisninger pga annonsering å sånn. Anonymkode: c3808...c2a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Tja, det er mulig hun kan se ip-adresse, men det er ikke mulig for privatpersoner å få tilgang til hvem som eier disse. Eller i alle fall ikke noe som normale folk bruker tid på. Noen steder kan hente ut lokasjonen din hvis du tillater det, men that's all. Anonymkode: 5340b...1a7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 Ja det er fullt mulig, når jeg hadde nettside så hadde jeg et sånt visitor map som bare jeg som eier kunne se. Og mange nettside plattformer har dette automatisk i adminpanelet uten at man trenger å kode det inn på websiden sin selv engang. Men hvis hun ikke har det så er det liten sannsynlighet for at hun har innstallert og kodet inn sånn map på siden sin som jeg gjorde, med mindre hun er veldig opptatt av å lage statestikk over hvor de besøkende kommer fra. Men har hun det så kan hun se det og da kan det godt være at hun tenker at det er deg hvis hun vet at du er derfra og hun ellers ikke pleier å ha besøkende derfra. Anonymkode: b74c2...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå