Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd mange år i varmere strøk og var dårlig på å smøre meg til daglig, gjorde det bare når jeg dro på stranden. I know, idiotisk! Men jeg lurer på om noen har fått behandling for solskadet hud? Laser osv. Hva er deres erfaring? Blir huden fin igjen?  Huden min er litt læraktiv i pannen, nesen og haken(der jeg ble oftest solbrent). 

Anonymkode: e972e...ae9

AnonymBruker
Skrevet

Læraktig*

Anonymkode: e972e...ae9

AnonymBruker
Skrevet

Dytt. Har samme problem pluss ekstrem rynkete hud. Jeg ser jo vips 10 år eldre ut. Det skjedde noe etter jeg ble 35.

Anonymkode: aa87e...e81

AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring, men laser er jo en mulighet som du skriver. Anne Line på Beths beauty er veldig god på dette har jeg lest. Ellers har du jo skinboosters, kjemisk peeling, mesoterapi, endymed osv. Synes selv det er vanskelig å vite hva man skal velge, hos hvem osv.

Jeg tok maaaasssse solarium i ung alder så får svi for dette nå😭 jeg har prøvd botox i panna, skinboosters og litt juvederm i kinnbeina(1ml). Ikke helt fornøyd enda. Vurderer laser, kjemisk peeling og endymed(kan forbedre hudtekstur og stramme opp hud). Fåes på elitehelse på Aker bryge).

https://siljeaustnes.com/signaturbehandlinger/

Anonymkode: fb81a...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...