Gå til innhold

Har du eller ville du datet en asiatisk mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

- Har du eller ville du datet en asiatisk mann som er født/oppvokst i Norge?

- (Hvis) Hvilke erfaringer har du med å date asiatiske menn?

- Hvilke tanker har du om asiatiske menn?

På forhånd takk for ditt bidrag!

Spør ut av nysgjerrighet :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, og ja. Har en thing for asiatere :)

Anonymkode: b419a...8b3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har datet en mann fra Sri Lanka. Han var dessverre (for meg) veldig opptatt av å holde på sin families kultur og ville gifte seg arrangert med ei fra sine foreldres hjemland. 

Jeg tenker ikke noe annerledes om menn fra Asia enn andre menn. Men jeg ville være obs på kulturforskjeller i et eventuelt kjærlighetsforhold.

Anonymkode: 5536e...70e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke. Og det går på at jeg ikke finner asiatiske menn attraktive. + at de er kjent for å ha små...

Men det fins noen for alle, så er håp :) 

Anonymkode: 6a7df...83e

• Liker 5
Skrevet

Er asiater selv og har datet en del asiatiske menn, for meg så blir det at jeg ble komfortabel med de, eller de ble mer komfortabel ,ed meg. Men de er dessverre ikke min type, liker norske menn :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Var sammen med en afghaner i flere år. Han er dødspen, kjekk, snill og alt jeg noengang kunne drømt om! Er fortsatt venn med han idag:)

Anonymkode: 4d7d7...3e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi. Trodde dette var en trolletråd hvor mange ville skrive at hvor man kommer fra ikke betyr noe.

Men forstår nå at akkurat fra Asia, nei der kan du ikke komme fra. Godt å vite.

Anonymkode: 650af...69f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å være dønn ærlig; Nei. Fordi jeg finner dem ikke attraktiv seksuelt. 
Kjenner et par og de er snille menn. Men har aldri følt meg tiltrukket dem. Samme med alle jeg har sett på tv og film. Vet ikke hvorfor det er slik. 

Anonymkode: 62e58...660

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fint å være generaliserende, det kommer man langt med.

Anonymkode: ee060...c21

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker blonde menn.  Synes ikke brune øyne er tiltrekkende.I tillegg er jeg 186cm og synes de aller fleste under 175 er søte små.

Anonymkode: 1829c...561

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi. Trodde dette var en trolletråd hvor mange ville skrive at hvor man kommer fra ikke betyr noe.

Men forstår nå at akkurat fra Asia, nei der kan du ikke komme fra. Godt å vite.

hæ?

Anonymkode: b468e...8d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gjerne datet en asiatisk mann.

Anonymkode: 406a6...cd5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kunne jeg datet asiatiske menn.

short-and-spiky.jpg.60c8422720e87f10c7a49f958f336bf1.jpg

images-1.jpeg

ngat-ngay-voi-top-100-guong-mat-dep-trai-nhat-hanh-tinh-2014-830x450.jpg

asian-men-slick-back-hairstyle-15-excellent-elegant-asian-men-hair-cuts-hairzstyle.jpg

4220xtylxhubing2.jpg

Asian-men-hairstyles-8.jpg

Asian-Hairstyles-Men-2018-35.jpg

images.jpeg

f4eb14405ff3b6e76bdd7d96a45602f9.jpg

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

hæ?

Altså: mange slike type tråder som tar for seg hvem man vil date, om gutter og jenter kun kan være venner, og om at fattige studenter tar opp forbrukslån for å finansiere et fake luksusliv, er ofte trolletråder.

Rent i årsak av at de vil skape debatt blant noe som ikke er sant og ikke betyr noe.

Selvfølggelig tenker jeg; det spiller jo ingen rolle om hvor du er fra i verden, for om du får deg kjæreste, også leser jeg nedover i feedbacken her i tråden og tenker: Oisann! Det ER faktisk håpløst for asiatere å få nordiske kjærester. DEN var ny!

Ikke at det er noe galt i at sannheten først kom fram 29. mars 2018 i verdenshistorien, men det er bare så interessant. Det er så mange tråder med ''selvfølgelige svar'' som skaper debatt og temperatur kun for trollingens del.

Men jeg lærte noe genuint nytt noe nå.

Jeg er f.eks. Asiater, og har tenkt at jeg må ''step up the game'' i større grad enn andre. Jeg har innrømmet at etnisiteten min hemmer meg på den siden. Men at etnisiteten min er årsak til avslag, og ikke hvordan jeg faktisk interagerer med nordiske jenter ga meg et helt nytt perspektiv. Nå kan jeg slippe å prøve, og heller gi opp. For det er jo konstant relatert til etnisitet, og ikke til personlighet. Etnisitet er jo en ytre faktor du selv ikke kan styre, så er utrolig bra jeg slipper denne bekymringen mer. Takk! :):):)

• Liker 4
Gjest NuttinSpecial
Skrevet

Asiatisk, ja.. Det var presist.. Snakker vi inder, kineser, araber, koreaner, pakistaner eller kanskje til og med en israeler? Det er jo ganske store forskjeller der, hva utseende og trekk angår.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri datet eller vært kjæreste med en asiatisk mann. Men jeg hadde vært åpen for det om jeg hadde forelsket meg i en asiat.

Anonymkode: e4f78...1ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, NuttinSpecial said:

Asiatisk, ja.. Det var presist.. Snakker vi inder, kineser, araber, koreaner, pakistaner eller kanskje til og med en israeler? Det er jo ganske store forskjeller der, hva utseende og trekk angår.

Jeg skrev at jeg finner asiater tiltrekkende, og da mener jeg asiatere, ikke arabere eller menn fra midt-østen.

• Liker 6
Gjest NuttinSpecial
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev at jeg finner asiater tiltrekkende, og da mener jeg asiatere, ikke arabere eller menn fra midt-østen.

For de er ikke er asiatere..?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kanskje hvis det er Øst-Asia. Jeg synes de er pene, men ofte for pene og virker glatte/overflatiske. Føler meg som en ufeminin budeie. Dessuten virker de ganske frekke. Fremtoningen er litt avskrekkende.  

Midt-Østen utseende faller jeg dessverre ikke for.

Anonymkode: 117e0...a3f

• Liker 2
Skrevet

Kunne absolutt datet. Spesielt India/Pakistan og Japan. Men de må være barske, maskuline menn, ikke sånne magre K-pop pretty-boys med rosa hår og sminke.

_91985026_arshadkhan.png

tumblr_o8fq1zZhcn1tiueyjo1_500.jpg3377a6a8109c8996a4958a28aa95e62a.jpg

Hadde en halvt malaysisk friend with benefits før. Han var IKKE liten nedentil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...